Olin kirjoittamassa, että harmi, kun kyseisen kaljakatsomon sivusta ei ole kuvia, kunnes löysin tämän kuvan.En nyt ala väittämään ja jankkaamaan, mutta eikös noiden Vantaan kaljakatsomoiden ja kentän välissä ole vielä muuta katsomoa (vai muistanko väärin?). Turussa taasen on aivan suora yhteys jäälle.
Jukureiden Jesse Rohtla toi tilanteessa kiekkoa puolustusalueellemme. Lähdin taklaamaan kiekollista pelaajaa, koska meillä oli 4 pelaajaa pelin alla Jukurien 2 hyökkääjää vastaan. Tulin tilanteeseen liukumalla ja kohdistin taklauksen olkapäällä Rohtlan rintaan. Tarkoituksenani oli riistää kiekko ja pelata puhtaasti kovaa.
Taklaushetkellä Rohtla luopui kiekosta, katsoi syötön suuntaan ja painoi samalla päänsä alas. En pystynyt enää pysäyttämään taklausta.
Taklauksen jälkeen käteni nousevat normaalissa taklauksen saattoliikkeessä.
Pelasimme toisen erän lopun ja koko 3.erän alun jo valmiiksi 5 puolustajalla ja meitä puolustajia oli erityisesti ohjeistettu välttämään jäähyjä.
En ole koskaan pyrkinyt vahingoittamaan vastustajaa ja saanut edes 5 min jäähyä aikuisurallani.
Neljä peliä on mielestäni aivan naurettavaa, kun verrataan kauden aiempiin tuomioihin.Neljä peliä on mielestäni ihan ok. Puhdas vahinkohan tuo oli, mutta kaikki vaaran merkit oli taasen ilmassa. Päävastuu on aina taklaajalla.
...
Miten nämä loppuotteluissa saadut pelikiellot ovat mielestänne pituudeltaan synkronoitu runkosarjapelikieltojen kanssa? Eivätkö nämä ole niihin verrattuna pitkiä?
...
Minun mielestä tuollaista uusijaa pitäisi rankaista kovennetulla eli vaikka tuplata se normi 3 peliä --> 6 peliä. Tohon kun vetää kerran vielä niin laitetaan 12 peliä niin johan oppii olemaan tai oppii istumaan katsomossa.Eikö tuon kolme peliä voisi määritellä pysyväispelikielloksi ja lakkauttaa kurinpidon säästösyistä. 3 ottelua sinällään on linjassaan, mutta kuten Steus tuossa jo kirjoitti, niin mies on tuosta tempusta jo tuttu. Eikö siitä voisi rankaista jo vähän reilumminkin?
Minun mielestä tuollaista uusijaa pitäisi rankaista kovennetulla eli vaikka tuplata se normi 3 peliä --> 6 peliä. Tohon kun vetää kerran vielä niin laitetaan 12 peliä niin johan oppii olemaan tai oppii istumaan katsomossa.
Thanks. Linkityksiin ei nykyään paljoa taitoa vaadita, riittää kun liittää tekstinsä joukkoon videon url-osoitteen, niin palstasofta poimii automaattisesti sivun otsikon linkin kuvaukseksi.Minä kun en osaa mitään linkityksiä tehdä enkä halua opetellakaan niin voin vaan kertoa, että tuo Nivan taklaus löytyy Itä-Savon verkkosivulta itukan omasta koosteesta, johon se on poimittu heti alkuun hidastuksen kanssa.
Ketkäs tässä kurinpitoelimessä tällä kaudella vaikuttavat? Mestiksen sivuilta on turha etsiä mitään infoa.
Olisi kivat tietää mistä Marlo Koponen kuttasi pelirangaistuksen ja tuleeko jatkotoimenpiteitä.
E. Moisiolla rangaistuksessa mukana tuomarin koskemattomuuden rikkominen ja Lehtosella tuomarin vastustaminen.