Minun on nyt kyllä hyvin, hyvin vaikea suhtautua tuohon Palmulan haastatteluun. Ehkä tässä on vähän työsulkuahdistusta mukana, mutta minulla nousi tunteet pintaan kun tuota JA:n juttua luki. Koska kuitenkin välitän siitä, mitä on jääkiekko. Ja on erittäin vaikea katsoa vierestä kun tuollainen saatanan puusilmäinen tunari sitä yhdeltä puolelta, omalta osaltaan, tuhoaa. Ei tämä nyt sovi fyysisen tosilätkän ystävän sanomaksi, mutta oikeasti jossain määrin ahdistuin tuon haastattelun lukemisesta. Koska se mikä on oikein ja mikä on väärin hämärtyy tuon torvelon hommissa niin täysin.
Osin Palmula pilaa kaiken koska ei osaa lukea tilanteita, osin koska hänen linjauksensa lajista ovat täysin sairaita.
"Väkivalta ei kuulu jääkiekkoon nyrkkitappelun muodossa."
Ja sehän siinä onkin, että tuo on kaikesta päätellen ainoa saatanan väkivallan muoto, jonka tuo kurinpitäjän irvikuva näkee jotenkin vääräksi. Kuolleesta kulmasta saa Winchester kolata täysillä päähän kaveria jonka asento ei ennen taklausta vaihdu (itse en lue "uhria" täysin kiekottomaksi, niin lähellä oli laukaus, mutta ilmeinen ja härski päähän ajelu se oli silti), ja ainoat mitkä kiinnostaa on näköjään tappelut joista ei ole vaaraa kenellekään. Kangasalusta sanoi että pelaajat ovat tällä hetkellä vaarassa, ja niin se asia on. Se on nähty ensin tuosta tuomiosta (tai siis tuomitsemattomuudesta), ja sitten vielä tuosta Jatkiksen haastattelusta.