Raksilan Pleksi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tuleeko muuten nuo kuoro-osuudet nauhalta, vai miten kenelläkään ei näytä olevan minkäänlaista mikrofonia rintapielessä? En millään jaksa uskoa että salimikityksestä saisi noin hyvin eri äänet esille.
Olen samaa mieltä. Kotipellon kuoron esitykset ovat lähinnä 19 taustalaulajan rock/hevibiisejä. Kuoroa ei hyödynnetä juuri lainkaan.
Omasta mielestäni melko naurettavaa tuollainen itkeminen, tietenkin saahan noinkin jonkunlaista julkisuutta kun muuten ollut aika hiljaista vähän aikaa...
en ymmärrä miten tämä tapaus nyt miestä sitten noin kovin liikuttaa.
Näinkö oikein, että tuossa Leppävirran kuorossa olisi mukana Diilistä tuttu porkkanapää(Kaisako se oli)?
Näinkö oikein, että tuossa Leppävirran kuorossa olisi mukana Diilistä tuttu porkkanapää(Kaisako se oli)?
Olen pitkään ihmetellyt miksi ihmeessä kuoroja saa äänestää etukäteen, ja tänään nähtiin mihin se pahimmillaan johtaa. Helsingin kuoro oli täysin ylivoimainen mutta kenkää tuli. Tai no, Cold Play oli myös hyvä, mutta Suspicious Minds vei kyllä potin.
Olipa Hietalan kuoron Tarot veto muuten hieno! Eipä mulla muuta.
Tuo Tarotin laulaminen minua ei ärsyttänyt, mutta tuo toinen biisi... C'mon. Mun mielestä tuollaisessa kisassa pitäisi keskittyä esiintymään niin hyvin ja puhtaasti kun vain voi. Ja kuka voi sanoa, että tuo pikkupoikien laulun kuunteleminen oli miellyttävää?Itse olen tavallaan tykännyt Hietalan touhusta tässä ohjelmassa, mutta eilinen, oman bändin biisi jossa pääsolistina bändin jamppa(?), ammattilainen.. huh huh. Päälle vielä tokana biisinä omat tytön näköiset pojat laulelemassa täysin päin persettä, äänet saa kalasteltua näköjään noinkin.