Kuorosota = Biisisota?

  • 26 279
  • 69
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuleeko muuten nuo kuoro-osuudet nauhalta, vai miten kenelläkään ei näytä olevan minkäänlaista mikrofonia rintapielessä? En millään jaksa uskoa että salimikityksestä saisi noin hyvin eri äänet esille.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuinka ollakkaan. Eli periaatteessa nauhalta tulevissa kuoro-osuuksissa ei välttämättä laula yksikään tv:ssä heiluvista yksilöistä. Hieno konsepti.
 

bus81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen samaa mieltä. Kotipellon kuoron esitykset ovat lähinnä 19 taustalaulajan rock/hevibiisejä. Kuoroa ei hyödynnetä juuri lainkaan.

NIINPÄ. Palataan koko ketjun otsikkoon Elikä KUOROSOTA = BIISISOTA !!!

Hyviä biisejä (siis tähän asti muutama tosi hyvä) ja Timo itsekin, ei siinä mitään. MUTTA mitä vittua noi kuorot tuolla taustalla duunaa???
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Heh, Timo Tolkki. Tuo Suomen Axl Rose.



...(huomasin muuten että kaikki sanat alkoi isolla alkukirjaimella. Ja huomasin myös että tuo info on kiinnostavampaa kuin playback-sodan katsominen.)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kotipellon porukat voittivat. Olipas "yllätys", alusta alkaen haistelin tällaista tulosta.

Ihan veikeä ohjelma oli kokonaisuudessaan. Toiselle kaudelle on pakko ottaa Pori mukaan. Nipa, Lindholm, Hakulinen tahi joku muu, niin saadaan väriä!
 

Teloch

Jäsen
Omasta mielestäni melko naurettavaa tuollainen itkeminen, tietenkin saahan noinkin jonkunlaista julkisuutta kun muuten ollut aika hiljaista vähän aikaa...

Ja Tolkkihan tosiaan luovutti taannoin kaikki oikeudet menneisiin Stratovarius-tuotoksiin nykyiselle kokoonpanolle, joten en ymmärrä miten tämä tapaus nyt miestä sitten noin kovin liikuttaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
en ymmärrä miten tämä tapaus nyt miestä sitten noin kovin liikuttaa.

Tuskinpa Tolkki ymmärtää itsekään. Jotenkin miehestä kun olen uutisia lukenut, on tullut sellainen kuva, että ei tuo ihan täydellä pakalla pelaa. Tragikoominen hahmo.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Taas mennään ja kyllähän tämä taaskin enemmän vaikuttaa biisisodalta kuin kuorosodalta. Se kakkoselta tullut Koivusalon juontama ohjelma sisälsi kuorolaulantaa,tämä ei niinkään.

Oman kylän kuorossa ei tuttuja naamoja ollut muita kuin Sani. Sania ei voi olla muistamatta jo niiltä ajoilta, kun hän oli torilla myymässä jäätelöä.

Näinkö oikein, että tuossa Leppävirran kuorossa olisi mukana Diilistä tuttu porkkanapää(Kaisako se oli)?
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minusta Kristiina Braskin kuoro oli paras. Sen ohella Marco Hietalan Queen-versio oli upea lähinnä sen takia, että se vara-Mercury oli todella hyvä.

Myös Sanin Sweet Dream ei kuulostanut huonolta.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näinkö oikein, että tuossa Leppävirran kuorossa olisi mukana Diilistä tuttu porkkanapää(Kaisako se oli)?

En katsonut niin tarkkaan mutta jostain luin että olisi mukana.

Oma suosikki tämän iltaisista oli Sanin kuoro, muut tuli aika kaukaa perästä. Yllättävän hapuilevaa oli vielä monilla kuoroilla.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Meikäläinen tykkäsi myös Alangon kuoron täydellisen osuvasta Pohjois-Karjalasta eikä Hietalan Queen -vetokaan heikko ollut..
 

M10

Jäsen
Hietalan kuoron Queen-veto oli hyvä paljolti kivan sovituksen ja hyvien solistien ansiosta. Itse biisihän on ehkä kulunein ever, joten siinä mielessä oli riskivalinta.

Helsingin kuoron solistiksi valittu partaleuka oli kuin Pablo Järvinen liigassa - väärässä sarjassa.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Olen pitkään ihmetellyt miksi ihmeessä kuoroja saa äänestää etukäteen, ja tänään nähtiin mihin se pahimmillaan johtaa. Helsingin kuoro oli täysin ylivoimainen mutta kenkää tuli. Tai no, Cold Play oli myös hyvä, mutta Suspicious Minds vei kyllä potin.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Olen pitkään ihmetellyt miksi ihmeessä kuoroja saa äänestää etukäteen, ja tänään nähtiin mihin se pahimmillaan johtaa. Helsingin kuoro oli täysin ylivoimainen mutta kenkää tuli. Tai no, Cold Play oli myös hyvä, mutta Suspicious Minds vei kyllä potin.

Samaa mieltä. Taitaa ennemminkin olla kyseessä artistisota, jossa Marco Hietala ei voi hävitä, vaikka vetäisi miten päin persettä. Hevillä ei hävitä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Elvis missään nimessä huonoin veto ollut. Esim Vicky Rostin kuoro oli täysin väritön eikä Alangon poppoo myöskään vakuuttanut. Jompikumpi näistä olisi saanut lähteä.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paras esitys ja kuoro tänään (ainakin minun mielestä) sai lähteä, oikeassa oli Sebastian että ei tuota laulamalla ratkottu. Vantaa & Vicky tai Leppävirta & Brask olivat heikoimmat lenkit tänään, Sani aika väritön, Joensuu ja Kuopio molemmat hyviä mutta ei ihan Helsingin veroisia. Sääli kyllä, Marco pääsisi loppuun vaikka kuoro vetelisi Ukko-Nooaa seuraavat jaksot.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vetoo

Kuorosota tuli katsottua ensimmäisen kerran tällä kaudella ja täytyy sanoa, että eipä voisi Komulainen paljon enempää enää ärsyttää! Joka h.lvetin välissä kaikki vaan vetää, ketään ei esiinny laula tai tee mitään muutakaan, kuin vain vetää ja vetää. Voisikohan ohjelman nimenkin muutta vaikka vetokisaksi, tai vetosota voisi kuvastaa paremmin näitä vetoja.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kyllä iskenyt oikein mikään kappaleista, taisi olla huonoin jakso tähän mennessä. Olisiko useamman kappaleen opettelu ollut liikaa ja harjoitukset/biisi jäi vähiin. Ei kyllä osunut kappalevalinnatkaan kohdalleen, luulisi että tässä vaiheessa alkaisi kuorot näyttämään parastaan mutta ei.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Olipa Hietalan kuoron Tarot veto muuten hieno! Eipä mulla muuta.

Itse olen tavallaan tykännyt Hietalan touhusta tässä ohjelmassa, mutta eilinen, oman bändin biisi jossa pääsolistina bändin jamppa(?), ammattilainen.. huh huh. Päälle vielä tokana biisinä omat tytön näköiset pojat laulelemassa täysin päin persettä, äänet saa kalasteltua näköjään noinkin.

Telkusta nämä kuulostaa tietysti huonommalta mitä livenä, mutta jotenkin valju maku jäänyt koko kaudesta. Se Koivusalon kuorosota oli oikeastaan paljon parempaa settiä, tosin vitsit juontajilla yhtä kuivia, Koivusalolla sentään tarkoituksella;) Ihan ok että tämäkin huttu saadaan päätökseen hyvin pian!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen tavallaan tykännyt Hietalan touhusta tässä ohjelmassa, mutta eilinen, oman bändin biisi jossa pääsolistina bändin jamppa(?), ammattilainen.. huh huh. Päälle vielä tokana biisinä omat tytön näköiset pojat laulelemassa täysin päin persettä, äänet saa kalasteltua näköjään noinkin.
Tuo Tarotin laulaminen minua ei ärsyttänyt, mutta tuo toinen biisi... C'mon. Mun mielestä tuollaisessa kisassa pitäisi keskittyä esiintymään niin hyvin ja puhtaasti kun vain voi. Ja kuka voi sanoa, että tuo pikkupoikien laulun kuunteleminen oli miellyttävää?

Nuo Marcon pojat ovat varmaan ihan sympaattisia poikia, mutta tuossa tilanteessa ne vaan ärsyttivät. Mutta ilmeisesti suuri osa ihmisistä piti siitä, joten onnistunut veto. Well played.

Ensi sunnuntaille pidän peukkuja Joensuun kuorolle. Ihan vaan sen takia, ettei kahta vuotta peräkkäin voitettaisi hevillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös