Kuolleet NHL-pelaajat, valmentajat, omistajat, vaikuttajat ja muut persoonat

  • 53 309
  • 240

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Näitä kohtalon oikkuja, jos olisi tullut? ehkä minuuteista kiinni niin oltaisiin selvitty? Aika idiootti olet, leikit vielä viisasta. Aika mautonta?
Idiootti, mitä helvettiä?

Kerroin vain, että jos on tultu Ohiosta vaikka 5vk sitten lentämällä tai Calgarystä 5vk sitten lentämällä, en usko että olisi tuota tapahtumaa muuttanut.

Sun ajatus ilmeisesti pohjautui siihen, että Calgarystä olisivat tulleet kenties juuri ennen häitä vasta. Joka on mun mielestä pikemminkin idiotismia, etenkin kun kausi on tauolla ollut jo tovin.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
@HaPo muokkailit näköjään pari kertaa vielä tekstiäsi, sen sijaan että olisit vastannut mulle, tekstiin johon alunperin vastasin ja jonka kirjoitit, syyttäen vielä idiootiksi.

Mielestäni tuo on mautonta.
 

HaPo

Jäsen
Idiootti, mitä helvettiä?

Kerroin vain, että jos on tultu Ohiosta vaikka 5vk sitten lentämällä tai Calgarystä 5vk sitten lentämällä, en usko että olisi tuota tapahtumaa muuttanut.

Sun ajatus ilmeisesti pohjautui siihen, että Calgarystä olisivat tulleet kenties juuri ennen häitä vasta. Joka on mun mielestä pikemminkin idiotismia, etenkin kun kausi on tauolla ollut jo tovin.
Ja lennot kanadasta ja ohiosta ovat sekunnilleen samaa aikataulua? nyt en puhu häistä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Nyt on kyseessä hieman vakavammista asioista kuin sinun virheesi.
Mikä ihmeen minun virhe? Itse asettelit ihan järjettömän skenaarion, ihan kuin tulisivat viime tipassa sukulaisensa häihin ja siten minuuttiaikataululla muuttujia olisi paljonkin.

Sitten yrität heittää mua bussin alle, koska aihe josta keskustellaan on vakava.

Ilmeisesti luulit olevasi nero, kun vastasit mulle muokkaamalla omaa viestiäsi ensin.
 

HaPo

Jäsen
Itse asettelit ihan järjettömän skenaarion, ihan kuin tulisivat viime tipassa sukulaisensa häihin ja siten minuuttiaikataululla muuttujia olisi paljonkin.
Jos olisi tullut Kanadasta lennolta niin olisiko tilanne toinen? jos olisi jatkanut Flamesissä? ehkä olisi ajanut veljensä kanssa toista reittiä? Katsos elämä on pienistä kiinni?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos olisi tullut Kanadasta lennolta niin olisiko tilanne toinen? jos olisi jatkanut Flamesissä? ehkä olisi ajanut veljensä kanssa toista reittiä? Katsos elämä on pienistä kiinni?
Ja jos tuo juoppokuski olisi ajanut aiemmin matkallaan ojaan niin tätä keskustelua ei nyt käytäisi. En tiedä kuinka kauan Johnny Gaudreau oli tuolla kotiseudullaan, mutta tuskin pelkästään pariksi päiväksi tuli sinne. Tuon harjoitusillallisen aikataulu olisi varmaankin ollut sama ja Johnny olisi hyvinkin saattanut tehdä saman päätöksen pyöräillä sieltä kotiin veljensä kanssa. Varmaan teoriassa voisi olla eri aikatauluja mutta emme me siitä tiedä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jos olisi tullut Kanadasta lennolta niin olisiko tilanne toinen? jos olisi jatkanut Flamesissä? ehkä olisi ajanut veljensä kanssa toista reittiä? Katsos elämä on pienistä kiinni?
Mitä helvettiä, oletko tosissasi? Eikai se nyt mistään lentokentältä pyöräillyt. Eihän tuolla ole yhtään mitään tekemistä asian kanssa.

Todella surullista ja epätodelliselta Johhnyn, veljensä ja perheidensä kohtalo, ei pysty ymmärtämään vieläkään.
 

MegaForce

Jäsen
On kyllä käsittämättömän riipaiseva viesti perheeltä. Niin karua ja julmaa, että tämä tapahtui vielä juuri tälläisenä erityisenä päivänä, jota oltiin pitkään odotettu.

Osoittaa taas erittäin karusti elämän arvaamattomuuden, ja sen, miten yksikään päivä mitä elämme, ei ole itsestäänselvyys. Samalla hirvittää ajatella, miten vastaavianlaisia onnettomuuksia tapahtuu aivan liian paljon.

 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos olisi tullut Kanadasta lennolta niin olisiko tilanne toinen? jos olisi jatkanut Flamesissä? ehkä olisi ajanut veljensä kanssa toista reittiä? Katsos elämä on pienistä kiinni?
Jos olisimme jääneet kaikki syntymättä niin ei olisi jääneet Gaudreaun veljekset auton alle, rattijuoppo hypännyt auton rattiin, eikä meidän tarvitsisi jossitella sitä täällä palstalla.

Kuinka paljon kannattaa jossitella?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ainakin esimerkiksi tämä Ylen juttu kertoilee että olisi oikealta ohittanut. Lisäks myös jenkkiuutisissa oli tästä juttua. Ei vain voi ymmärtää miten tuollaista voi tehdä.

Itse näin tiktokin missä oli piirrettynä tilanne. Edellä ajava siis väisti turvallisesti pyöräilijät menemällä toiselle kaistalle ja takaa tuleva päätti sitten ohittaa tämän "hitaan" ohittajan oikealta puolelta huonoin seurauksin.

Joskus muuten ihan pyöräillessä ahdistaa ohittaa keskellä tietä kävelevät oikealta puolelta, vaikka muualla ei olisi tilaa. Jotenkin vaan vaikeaa.
 

MegaForce

Jäsen
Jos olisi tullut Kanadasta lennolta niin olisiko tilanne toinen? jos olisi jatkanut Flamesissä? ehkä olisi ajanut veljensä kanssa toista reittiä? Katsos elämä on pienistä kiinni?
En oikein ymmärrä mitä näillä viesteilläsi oikein haet. Sinunko mielestä uhrit olisivat voineet itse jotenkin vaikuttaa kohtaloonsa? Tämä, kuten liian moni muukin tragedia on täysin humalassa ajaneen kuskin vastuulla. Ainoa miten näitä voi tulevaisuudessa välttää, on ajokulttuurin muutos ja alkolukkojen pakollinen käyttö.
 

HaPo

Jäsen
Jos olisimme jääneet kaikki syntymättä niin ei olisi jääneet Gaudreaun veljekset auton alle, rattijuoppo hypännyt auton rattiin, eikä meidän tarvitsisi jossitella sitä täällä palstalla.

Kuinka paljon kannattaa jossitella?
Se on riippumatta kuka on vaikka kuka olisit miljönääri, kuka vain voi olla uhri. Kusipään seuraksena?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikä ihmeen minun virhe? Itse asettelit ihan järjettömän skenaarion, ihan kuin tulisivat viime tipassa sukulaisensa häihin ja siten minuuttiaikataululla muuttujia olisi paljonkin.

Sitten yrität heittää mua bussin alle, koska aihe josta keskustellaan on vakava.

Ilmeisesti luulit olevasi nero, kun vastasit mulle muokkaamalla omaa viestiäsi ensin.
Ymmärtääkseni Johnny oli bestman, joten eiköhän siihen jotain "velvoitteita" liity.

Joka tapauksessa täällä on turha tapella. Isoin jossittelu lienee se että olisiko näin käynyt jos kuski ei olisi ollut kännissä. Tuskin. Kamalaa.
 

tyoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lightning, Rangers, Vegas
Jos olisi pyöräillyt lentokentältä niin olisi hengissä?

Jos olisivat tehneet jotain kaksi viikkoa sitten toisin niin olisivat voineet menehtyä viikko sitten isommalla porukalla. Mitä väliä tällaisella jossittelusekoilulla on? Tiedämme ainoastaan sen mitä on tapahtunut. Aivan joutavaa spekuloida mitä olisi tapahtunut jos juuri näin ei olisi tapahtunut.
 

HaPo

Jäsen
Ymmärtääkseni Johnny oli bestman, joten eiköhän siihen jotain "velvoitteita" liity.

Joka tapauksessa täällä on turha tapella. Isoin jossittelu lienee se että olisiko näin käynyt jos kuski ei olisi ollut kännissä. Tuskin. Kamalaa.
Jos olisivat tehneet jotain kaksi viikkoa sitten toisin niin olisivat voineet menehtyä viikko sitten isommalla porukalla. Mitä väliä tällaisella jossittelusekoilulla on? Tiedämme ainoastaan sen mitä on tapahtunut. Aivan joutavaa spekuloida mitä olisi tapahtunut jos juuri näin ei olisi tapahtunut.
Sehän se on jos jos ja jos... elämä on pienistä kiinni riippumatta oletko duunari vai miljonääri?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sehän se on jos jos ja jos... elämä on pienistä kiinni riippumatta oletko duunari vai miljonääri?
Niin, eihän siellä oltais pyöräilty silloinkaan jos loppuvuodesta olis loukkaantuntu ja polvi nyt paketissa. Jossittelu on loputon suo ja aivan turhaa.

Sitä voi miettiä miten tällaista voisi estää. Itse pyöräilijä voi lähinnä varmistaa näkyvyyden, käyttää kypärää ja noudattaa liikennesääntöjä. Autoilijoilla tässä se suurin vastuu on ja se on mennyt vituiksi.
 

HaPo

Jäsen
Niin, eihän siellä oltais pyöräilty silloinkaan jos loppuvuodesta olis loukkaantuntu ja polvi nyt paketissa. Jossittelu on loputon suo ja aivan turhaa.

Sitä voi miettiä miten tällaista voisi estää. Itse pyöräilijä voi lähinnä varmistaa näkyvyyden, käyttää kypärää ja noudattaa liikennesääntöjä. Autoilijoilla tässä se suurin vastuu on ja se on mennyt vituiksi.
Vaikea sanoa? luulisi että veljekset kuitenkin urheilijoita että näkisi jos joku tulee tiellä kovaa vauhtia vastaan? onko kuitenkin ollut molemmilla osa puolilla promilleja veressä? tai jotain muuta? huom fillareilla liikenteessä? miksi ei autolla liikenteessä Gaudreun pojat jos selvänä?

Käyttäjä on kurinpitokäsittelyssä - Modet
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Vaikea sanoa? luulisi että veljekset kuitenkin urheilijoita että näkisi jos joku tulee tiellä kovaa vauhtia vastaan? onko kuitenkin ollut molemmilla osa puolilla promilleja veressä? tai jotain muuta? huom fillareilla liikenteessä? miksi ei autolla liikenteessä Gaudreun pojat jos selvänä?

Nyt on sitten todella laadutonta rapalaa, yrittäisit edes. Ainiin ja vedä käteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös