Yritin jotain paikkaa löytää mihin taltioida tämä 11 kuukauden pelikiellon tuomarin koskemattomuuden loukkaamisesta saaneen III-divarikiekkoilijan purkaus. Mies siis esitti Jatkoajan mukaan tuomiostaan tämäntyylisen kirjallisen lauselman:
"Haistakaa ny huilu. Kusipää luisteli tahalleen takaperin mun päälle ja kaatu. Muka lievä aivotärähdys. Hah. Pää ei tosiaankaan kolahtanu mihinkään. Aivan sama mulle mitä sinne laitatte. Oon jo myyny varusteet. Koko urani aikana en oo ikinä törmänny vastaavanlaiseen kusettavaan ja sairaaseen tuomarin paskiaseen. Eipä mulla muuta."
Mahtava purkaus. Paras toi "Oon jo myyny varusteet". Loppukaneetti on myös ihailtavan lakoninen, oisin ehkä kaivannut vielä viimeiseksi capslokki pohjassa kirjoitettua VITUN HOMOT -sanaparia, mutta menee se ilmankin.
Tämä koko ketjuhan on sitäpaitsi kovin vaillinainen, lähinnä noita 2002-2003 vuosien aikaisia kuolemattomuuksia. Laitanpa tähän nyt lisäksi muutaman ensimmäiseksi mieleen tullutta:
"Anna kakkua, anna sakkoa saatana, tule hymyilemään tänne. Me pyöritetään monen sadantuhannen juttua, ja te tulette mulle naureskelemaan. Anteeksi teille paikallaolijoille, mutta mä en kestä näitä mikkihiiriä!" - Harri Ahola, K-Vantaan valmentaja, kun vähän pukkasi kukkoa otsaan tappion jälkeen ja ei tuomareilla ollut mennyt oikein putkeen, ja otteluvalvoja tuli vielä päälle naureskelemaan.
"Onnittelen. My fuckingratulations. Piste." - Juhani Tamminen, kun vähän pukkasi kukkoa otsaan tappion jälkeen.
"Vaihdetaan klubitakkeja ja tuu sä tonne coutsaamaan, luo se buumi sinne kiekkoon ja mä tuun sinne jakamaan niit viisauksii sinne Ylen lämpimään officeen sinne Tampereelle" - Juhani Tamminen, kun vähän pukkasi kukkoa otsaan tappion jälkeen ja toimittajanainen kyseli vaikeita
"Mä häpeän" - Juhani Tamminen, kun vähän pukkasi kukkoa otsaan tappion jälkeen
"Hei, mua ei huimaa!" - Sir Pentti Matikainen, kun toimittaja kyseli kiinnostusta lähteä luotsaamaan ennätysmäisen perseelleen ajettua HIFKiä kesken kauden
Siinä nyt muutama itsestäänselvyys kokoelmaan lisää.