Kuolema tulee joskus, mutta milloin?

  • 11 248
  • 88

Kuinka vanhaksi aiot seurata jääkiekkoa?

  • alle 70 vuotta

    Ääniä: 82 22,2%
  • 70-80 vuotta

    Ääniä: 166 44,9%
  • 80-90 vuotta

    Ääniä: 53 14,3%
  • 90-?

    Ääniä: 69 18,6%

  • Äänestäjiä
    370

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Lähtö koittaa minulle näemmä jo ennen 50. ikävuotta, mutta eipä haittaa tai yllätä.

It's better to burn out
Than to fade away
- Neil Young
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Komppaan kyllä kahta edellistä. Vai kiinnostaako jotain oikeasti olla ensin jossain vanhainkodissa 10vuotta vaippojen kanssa ja sitten kitua viimiset kuukaudet (pahimmillaan vuodet) sairaalanpedillä hirveissä tuskissa? No thanks. Itellä olis ihan sopiva tuo 65vuotta niin vois kirjaimellisesti tehdä hautaan asti töitä..not.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Isäni isä eli 92 vuotiaaksi ja kuoli sen jälkeen kun oli vienyt roskat ulos. Viimeiset sanat se sano siinä kotiovella naapurille: "Minua väsyttää"
Jalat alta ja henki pois! (Hyvä tapa lähteä) eli sydänkohtaus

Toisaalta äitini äiti eli 81 vuotiaaksi. Lopetti hengittämisen vasta 86 vuotiaana, eli makasi 5 vuotta vihanneksena kroonikko osastoilla. Viimeiset sanat häneltä oli: "Minua polttaa"
Johon minä sanoin:
"Vittuako se minulle kuuluu?" (Erittäin huono tapa lähteä!) eli aivohalvaus
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
68-vuotiaaksi luvattiin elinaikaa, heh. Nooh, tuskinpa tarttee sinne saakka stressata, Isoisoisä kuoli syöpään reiluna seitsenkymppisenä. Isoisä reiluna kuuskymppisenä. Ja faija 50-vuotiaana. Ja tuo faijan syöpä periytyy 50%:sti meikälle. Eli tuskinpa tuohon ikään päästään. Nooh, vittuako sitä murehtimaan, onhan tässä aikaa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jos kaikki menee kuin pitääkin istun viidenkymmenen vuoden päästä kiikkustuolissa ja kuuntelen kiekkokierrosta radiosta.

Mukava olisi elää tuonne kahdeksankympin paikkeille.
 

PikkuKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
74 vuotiaana 17.3.2067 loppu tulee. Toivottavasti säilyy into jääkiekkoon siihen asti.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Elän 48 prosentin todnnälöisyydellä yli 74 vuotiaaksi. Oli muuten hirveää katsoa sekuntimittarin rullaavan alaspäin vaikka kuolemaan tuntuu olevan ikuisuus.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
"Nykyisillä elintavoillasi kuolet 64-vuotiaana lauantaina 14. syyskuuta klo 2041. Elät 1 prosentin todennäköisyydellä 75-vuotiaaksi tai vanhemmaksi."

Se onkin sitten ihan vitun kiva, että eläkeikää nostettiin ja että se tulee kohdallani olemaan tällä hetkellä 67 vuotta, kenties enemmänkin. No, eipä ainakaan tarvitse kärvistellä rutiköyhänä vanhuksena, joka makaa nälissään vaipat jalassa hoitokodissa heti kun uuvuttava työura on ohi - minäpä lähden tästä maailmasta jo ennen kuin saan senttiäkään eläkettä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
"Nykyisillä elintavoillasi kuolet 64-vuotiaana lauantaina 14. syyskuuta klo 2041. Elät 1 prosentin todennäköisyydellä 75-vuotiaaksi tai vanhemmaksi."

Se onkin sitten ihan vitun kiva, että eläkeikää nostettiin ja että se tulee kohdallani olemaan tällä hetkellä 67 vuotta, kenties enemmänkin. No, eipä ainakaan tarvitse kärvistellä rutiköyhänä vanhuksena, joka makaa nälissään vaipat jalassa hoitokodissa heti kun uuvuttava työura on ohi - minäpä lähden tästä maailmasta jo ennen kuin saan senttiäkään eläkettä.
Ajattele positiivisesti, eipähän tarvi homehtua missään vanhainkodissa paskat vaipoissa. Minä ehdin vuoden reissata eläkkeellä ennen kuin potkaisen testin mukaan tyhjää. Että hyvin on suunniteltu tuo eläkeiän nosto, suorastaan loistavasti. Vähiten yhteiskuntaa ne eläkeläiset hyödyttää.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Notice to self: lauantai, 8. marraskuuta, 2070 tulee kuolema. Perhana, jää liigakausi pahasti kesken.

Veikkaisin kuolinsyyksi sitä että joko 1) tuuperrun saunaan tai sitten 2) kuolen vitutukseen kun JYP häviää lauantaisen kotipelinsä jollekin liigaan nousseelle Kyröskoskeen Pärskeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös