Kuolema tulee joskus, mutta milloin?

  • 11 224
  • 88

Kuinka vanhaksi aiot seurata jääkiekkoa?

  • alle 70 vuotta

    Ääniä: 82 22,2%
  • 70-80 vuotta

    Ääniä: 166 44,9%
  • 80-90 vuotta

    Ääniä: 53 14,3%
  • 90-?

    Ääniä: 69 18,6%

  • Äänestäjiä
    370

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tein tuon testin toisen kerran huumorimielessä ja vastasin kaikkiin kysymyksiin pahimman vaihtoehdon mukaan. Laitoin painoni 40 kiloa yläkanttiin, ruksasin vanhempien sairauksiin kaikki mahdolliset, laitoin sokeriarvot maksimiin jne... jne... ja siitä huolimatta eläisin 65 vuotiaaksi???????????? No huhhuh

Oma tulokseni oli elää 77-vuotiaaksi ja kuolema jonain synkkänä lokakuun iltana.

Mutta Apassin innoittamana minäkin halusin kokeilla, kuinka julmaa peliä tämä venäläinen ruletti onkaan. Asetin koehenkilöksi Jussi Juonion, jolla tällä hetkellä ikää 80 vuotta. Ennen elämäntapojen tarkastelua kone jo heitti Jussille todennäköisyyden kuolla 88-vuotiaana. Ja sitten oikeasti leikkimään. Elämää riittämiin maistanut Jussi vastasi kysymyksiin siten, että lääkärikin olisi saanut sydänkohtauksen. Kaikki riskit otettuna, ei yhtään tervettä elämäntapaa ja ylipainoakin sairaalloisesti (160cm, 130kg). Kännissäajoa, ketjupolttoa, viinaa, viinaa, masennusta ja rasvaista ruokaa jne. jne. Silti kuolema koittaa "vasta" yli kahden vuoden päästä 82-vuotiaana. Joten kylläpä näköjään itse Herra Viikatemiehelläkin on sentään hyvää tahtoa ja empatiantajua. Hyvä niin, olisi muuten aika raaka testi joillekuille....
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
74-vuotiaana testin mukaan. Kelpaa minulle, jos totta vaan olisi.

Tosiasiassa voin elää pidempäänkin, mutta se edellyttäisi sitä, että elämä olisi hyvää. Jos viisikymppisenä on elämä päin persettä ja olen muiden armoilla, niin minulle saa tuoda jonkinlaisen apuvälineen lopullista tekoa varten. Ei se elämän pituus, vaan sen mielekkyys.
 

Triton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
50% varmuudella elän 82-vuotiaaksi ja kuolen seuraavana päivänä, kun pikkuveljeni täyttää 70-vuotta. Ihan jees.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itselläni lähtö olisi tiedossa 72-vuotiaana, maanantaina 5. elokuuta vuonna 2058. Ja kuulemma 26%:n saumat yltää 74 vuoden ikään. Eipähän jää kausi kesken ja heinäkuun alun vapaa-agenttihankinnatkin ehtii tuomitsemaan.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Kuolen 14.9.2035. En siis ehdi näkemään Toronto Maple Leafsin voittavan Stanley Cupia, mutta ehdin vielä kesällä 2035 lukemaan lehdistä Raimo Helmisen pohtivan uransa jatkamista vielä kauden-parin ajan.
 

R.V.N

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, Tampere United
Testin mukaan elän 1%:n todennäköisyydellä 74 vuotiaaksi tai vanhemmaksi.
Nykyisillä elintavoillani kuolen 68 vuotiaana lauantaina 23. elokuuta vuonna 2053. Olettaen että pääsen eläkkeelle 65 vuotiaana toivon että kerkiäisin nauttia eläkevuosista pari-kolme vuotta pidempäänkin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kuolen sunnuntaina 12.12.2049. Eli 1% tod. näk. 69-vuotiaaksi elän, ihan riittävä ikähän tuo olisi. Tosin jos terveys on silloin kondiksessa niin mieluusti niitä elinvuosia sais olla lisää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Bruno elää näillä elämäntavoilla 69-vuotiaaksi, ja kuolee maanantaina 21.lokakuuta 2052. Harmittavasti 28 päivää ennen 70-vuotispäivääni. Noh, kaikkea ei voi saada. 1 prosentin todennäköisyydellä elän yli 74-vuotiaaksi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
2062 pitäs meikäläisen tämän perusteella kuolla 76-vuotiaana. Ja 70%todennäköisyydellä elän yli 74vuotiaaksi.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Noutaja saapuu keskiviikkona kesäkuun 21 päivä, vuonna 2045. Lupaavat 25%mahkut kuitenkin on että elän yli 75 vuotiaaksi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vuonna 2047 kuolema korjaa meikäläisen. Jonkun toisen tekemäni testin mukaan elin vuoden verran pidempään, eli kai se uskottava on, että se noille hujakoille osuu.

38,5 vuotta siis elinaikaa. Eli reippaasti yli puolet vielä. Riittää mulle. Eiköhän tätä elämää ole siihen mennessä ihan tarpeeksi nähty.
 
Viimeksi muokattu:

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Testin mukaan minulla on 1% mahdollisuus elää yli 74 vuotiaaksi. Ja tulen kuolemaan vuonna 2057, ruhtinaallisessa 69 vuoden iässä. Myöhemmin kuin itse olin uumoillut, notta mikäs tässä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Enemmän luotan omaan tunteeseen poislähtemisessä eli ilman testejä tunnen kuihtuvani noin 65 vuotiaana.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Enpa tee testia, mutta kerran vanha ja viisas kiinalalaistietaja sanoi mulle, etta elan pitkalle yli 75 vuotiaaksi. Uskon haneen kun kiveen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
76-vuotiaaksi tai vanhemmaksi, todennäköisyys 61%. Eli voihan vittu, nykymaailmaa katsoo, niin ei noin kauaa täällä haluta roikkua. No, eletään tää nuoruus pois ja katsotaan asiaa sitten.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Edellisen kerran kun tein tämän testin, tuli vastaukseksi jotain 80-90 vuotta. Vaan nyt kun tein testin uudestaan, niin heitän lusikan nurkkaan tyttäreni syntymäpäivänä vuonna 2034 58-vuotiaana. Vähän on päässet elämäntavan ruostumaan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kuolen perjantaina 13.4.2063 :shocked: .. Olen silloin vasta 73-vuotias

Siinä onkin sitten elämän karmein perjantai kolmastoista..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
76-vuotiaana tulee lähtö. Perkules, en muista enää tarkkaa päivää, mutta se taisi osua keväälle. Olisikohan sittenkin pitänyt ruksata se "dementia"-rasti.

Vuosi on siis 2056. Tuokaa haudalle kukkia, ketkä elätte pidempään. Esim. voikukat voisivat olla kivoja ja niitä ei tarvitse edes kaukaisten sukulaisten hoitaa.

Hahaa, teinpä testin uudelleen. Nyt on menty parempaan suuntaan ja lähtö osuukin uudenvuodenpäivälle vuonna 2057. Täytyy siis juhlia täysillä tuo aattoilta. Juhlitaan, kuin viimeistä päivää. Ihan 77-vuotispäiviäni en siis ehdi näkemään, ne kun tulisivat paria viikkoa myöhemmin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
72-vuotiaaksi tulee näemmä elettyä. Perjantaina 28 helmikuuta vuonna 2059 tulee lähtö tuonpuoleiseen. Pitääpä merkitä kalenteriin, että muistaa kuolla oikeana päivänä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kuolet 65-vuotiaana tiistaina 11.kesäkuuta 2052. Aika häkellyttävää.. Ei siis se että ottaisin jotenkin todesta tämän mutta en tajua miten se noin nopeaa kuolemaa tarjoilee.

EDIT: Tupakka varmaan syynä. Ois muutenki ehkä pitäny laittaa tuplasti se tupakointimäärä kun tulee tuota nuuskaakin pidettyä melko aktiivisesti.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En muista olenko tehnyt tätä testiä aikaisemmin mutta tälläistä näyttää.

Kuolen 70-vuotiaana 8.joulukuuta 2050. Sekunnit senkuin vähenee mutta vielä on onneksi aikaa. Mutta tupakanpolton lopettaminen lähiaikana ja rantakuntoon vuonna 2015 treeni varmasti nostaa elinikääni :-) Joten sataset paukkuu tulevaisuudessa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
1. Syyskuuta 2051 tulee noutaja 64:n vuoden iässä. Olen aika huojentunut sillä itse ja kaverini ollaan pelätty etten näe neljääkymmentä ikävuotta tällä menolla. Mitä täällä turhaan itseään liian pitkään kituuttamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös