Fiksu mies oppii virheistään.
Tavanomaistakin alhaisempi luku. Ehkä tuossa on myös koronaväsymystä mukana. Ei vaan jaksa kiinnostaa politiikka senkään takia.Arviolta 55% kävi äänestämässä. Surkea tulos. Mitenhän väkeä saisi uurnille enemmän.
Mutta Vartiainenhan on hieno esimerkki siitä, että demariudesta voi parantua.On tämä ihan priceless. Juhana Vartiainen tunnustaa olleensa 30 vuotta demari, ja kokkarit äänestävät tätä ihan innoissaan.
Nauroin sille, miten jotkut kuvittelivat, että Vartiainen muuttuu ihan tuosta vain demarista kokkariksi. Tätä olen nauranut koko ajan.Mutta Vartiainenhan on hieno esimerkki siitä, että demariudesta voi parantua.
Kas, onnea! Muista puoltaa urheilua ja liikuntakulttuuria ja kaikkia jatkiksen hommia.Olipas heikko äänestysinnokkuus, vaikka nämä vaalit ovat paikallisesti kaikkein tärkeimmät. Silti ei viitsitä ottaa kantaa äänestämällä, vaan huudetaan mieluummin netissä pöljyyksiä, nimettömänä tietysti.
Olin itse toista kertaa ehdolla ja läpi pääsin tällä kertaa.
The biggest steal of all time …Fraud! Stop the count!
Kyllähän Kepu on Suomen republikaanit, jos katsotaan pinta-alaa, niin maan ylivoimaisesti suurin puolue.
Nauroin sille, miten jotkut kuvittelivat, että Vartiainen muuttuu ihan tuosta vain demarista kokkariksi. Tätä olen nauranut koko ajan.
On se kumma, että jengi ei äänestä. Itse äänestäminen on ainakin jo tehty naurettavan helpoksi ja sen voi tehdä vaikka minuutissa kauppareissulla, mutta ilmeisesti sitten ei vain kiinnosta kun netissäkin voi räksyttää.
Entä jos on jo kunnassa asiat hyvin? En keksinyt yhden yhtä asiaa, joka pitäisi korjata kunnassani. Jotain pieniä juttuja löytyy, mutta ei mitään merkittävää. Mulla on täysi luotto siihen, että nämä nyt valitut hoitaa hommansa hyvin. En ihan ymmärrä tuota ''jos et äänestä et saa valittaa sitten''. Lähtökohtaisesti kansalaiset on syyntakeettomina syntynyt tähän demokratiaan. Eikä äänestäminen ole mikään velvollisuus. Oikeus se on, ja hieno oikeus onkin kun katsoo maailmaa.
Tuolla Vartiaisen oikeistoliberaali-neljänneksellä on aika paljon potentiaalisia kokoomus-äänestäjiä. Vartiainen on aika kaukana nyky-demareista.Nauroin sille, miten jotkut kuvittelivat, että Vartiainen muuttuu ihan tuosta vain demarista kokkariksi. Tätä olen nauranut koko ajan.
Kok+RKP vaaliliitto menis rinnanmitalla ohi ruotsalaisten keräämän 160 äänen voimin, mutta tuota ei varmaan pormestarikisassa oteta huomioon.Ja Demarit voitti Tampereen 134 äänen erolla Kokoomukseen. Ei tullu Kalesta pormestaria.
Ja Demarit voitti Tampereen 134 äänen erolla Kokoomukseen. Ei tullu Kalesta pormestaria.
Demari se oli silti 30 vuotta. Olisitteko äänestäneet jos se olisi ollut demari?Tuolla Vartiaisen oikeistoliberaali-neljänneksellä on aika paljon potentiaalisia kokoomus-äänestäjiä. Vartiainen on aika kaukana nyky-demareista.