Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onhan se nyt sanottava, että Karlesista tulee kyllä vähän tällainen väliajan kunkku. Ihan sama mitä tekee niin vertailua tullaan tekemään äitiinsä, lisäksi jos nyt ihan puhtaasti karismasta puhutaan niin onhan tuo Charles nyt kaikella kunnioituksella vähän tuollainen eksyneen oloinen ja muutenkin vaikuttaa jotenkin uniselta veljeltä koko ajan. Itse nyt sinänsä pidän Charlesia kaikesta huolimatta ihan sympaattisen oloisena heppuna ja jokseenkin käy jopa hieman sääliksi koska asema kuninkaana Ellun jälkeen on kohtalaisen epäreilu, mutta toisaalta ei kyllä varmasti tule luopumaankaan kruunustaan.BBC pohtii onko Charles riittävän kypsä pitämään illalliskutsua presidenteille ja kuninkaallisille. Moni mies on tuossa iässä jo kuollut.
Tähän kun lisää sitten sen että kyllä siellä moni varmasti toivoisi että William hyppäisi ihan suoraan kalifiksi kalifin paikalle, niin eiköhän siellä nyt vaan seuraavat 10-20 vuotta odotella että valta vaihtuu. Williamissahan on paljon samanlaista olemusta kuin isoisässään eli Charlesin isässä Philipissä, pitkä ja ryhdikkään oloinen herrasmies. Philip itse asiassa säilytti ryhtinsä ihan sinne loppuun saakka mitä nyt esillä oli, Charles vaikuttaa siinäkin vertailussa itse asiassa vähän tuollaiselta "käppänältä" vaikka eihän näillä kovin paljon pituuseroa tainnut olla.
Mutta eipä siinä, ei se Williamkaan varmasti ihan nuorena kloppina tule valtaistuimelle nousemaan jos nyt kaikki menee ns. normaalisti ja kruunusta ei luovuta, mieshän on nyt 40-vuotias ja Charles täyttää 74 parin kuukauden päästä. Jos Karlesia on siunattu yhtä pitkällä iällä kuin isäänsä, äitiään ja isoäitiään niin tässä odotellaan hyvinkin vielä 25 vuotta ennen kuin William nousee valtaan ja tuolloin William on siinä vanhuuseläkeiässä.
Nämä yllä olevat horinat muuten korostavat sitä miten nuorena Elisabet II tosiaan kuningattareksi nousi. Ellu kerkesi olla kuningattarena lähes koko sen ajan mitä Charles on elänyt, muistikuvia Karlesilla tuskin on siitä ajasta kun hänen isoisänsä Yrjö VI oli kuningas.