Kun Vaasassa ei veri kierrä – meidän oma vitutusketjumme!

  • 293 205
  • 1 163

isokynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Missä maailmassa? Kysynpä vaan. Järvinen on pelannut urallaan yhden hyvän runkosarjan, mutta noin muuten Järvinen on ollut 'ok' 2. veskari.

Sport löi kätensä paskaan. Järvisen suosio kannattajien keskuudessa perustuu hänen persoonaansa, ei pelitaitoihin.

E: Vai ajoinko miinaan?

No tämä nyt oli pieni kuitti niille muutamalle nimimerkille, jotka ennen kauden alkua hehkuttivat Järvisen olevan liigan TOP 5 maalivahti, EHT-tasoa jne...tokihan Järvinen voi molempia vielä olla, mutta nyt ei näytä siltä eikä mikään ennen kauden alkuakaan sitä mielestäni puoltanut.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei ollut eilen ihan sitä parasta Järvistä, mutta saatte kyllä järästä pitkässä juoksussa pätevän ykkösen. Huutonaurua niille, joiden mukaan kaveri on liigan paskin ykkönen. Se titteli on nimittäin aika helvetin vahvasti sementoitu hieman toiselle veskalle..
 

Spinal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin kuin joku jossain kirjoittelikin niin voisihan sitä Komulaisenkin panosta miettiä. Saa pelata parhaiden kanssa ja 1.Ylivoimassa (toki Sportin YV on ollut surullista katsottavaa). Tehot miehellä 9 peliä 0+2 ja -1 eli ei todellakaan ole ollut meille 1.sentteri. Kivasti se pörrää ja tuo/vie kiekkoa, mutta noi tehot tekisi joku meidän A-juniorikin tuolla peliajalla, ehkä jopa enemmän.
 

exau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Mitähän porukka oikeen odotti Komulaiselta? Uran tilastot (liigan sivuilta) on 221 ottelua, 33+47 pisteet ja +- pakkasella -12

Omasta mielestä ollut ihan tasollaan.
 

Spinal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitähän porukka oikeen odotti Komulaiselta? Uran tilastot (liigan sivuilta) on 221 ottelua, 33+47 pisteet ja +- pakkasella -12

Omasta mielestä ollut ihan tasollaan.

Ilmeisesti UTJ odotti jotain muuta. Immonen pisti kuitenkin 8+23 -10 viime kaudelle, että siinä on meidän 1.sentterille tekemistä (miinus saldo saa olla kyllä mieluusti parempi, eli plussalla :) ). Kokkalasta en valitettavasti usko oikeastaan mitään tälle kaudelle. Mikäli Lassi pääsee yli 20p on vetänyt kyllä hienon kauden. Pelejä on toki vielä jäljellä ja toivonkin olevani pahasti väärässä ja positiivinen yllätys on aina mukava asia.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Omasta mielestä ollut ihan tasollaan.
Uran keskiarvolla tekisi hieman yli 20 pistettä. Tällä hetkellä hän on noin 13:n pisteen tahdissa, vaikka rooli on ollut kokoajan iso eli ei ole ollut edes aikaisemmalla tasollaan. Mielestäni tällä roolilla hänen pitäisi pystyä rikkomaan aikaisempi yhden kauden piste-ennätyksensä helposti.

En tiedä onko sitten vain sattumaa, mutta Vänttinen on tehnyt jo 5 pistettä sen jälkeen, kun erotettiin Komusta ja Bertrand taas ei ole tehnyt pistettäkään, kun on pelannut Komun ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Kokkalasta en valitettavasti usko oikeastaan mitään tälle kaudelle. Mikäli Lassi pääsee yli 20p on vetänyt kyllä hienon kauden. Pelejä on toki vielä jäljellä ja toivonkin olevani pahasti väärässä ja positiivinen yllätys on aina mukava asia.
Jännä, miten erilailla ihmiset näkee eri pelaajat ja tämä ei siis mitenkään, että mä nyt olisi oikeassa tms.

Itse näen taas Kokkalassa edelleen ison tekijän meille. Ison ja vaikean loukkaantumisen jälkeen taas noin 0,5 pisteen tahdissa, eikä ole varmasti edelleenkään täydessä iskussa, koska niin vähän aikaa vasta pelannut ton loukkaantumisen jälkeen. Veti kuitenkin viime kaudellakin 20 pistettä ja pelejä taisi olla aika tarkkaan 40.

Kyllä mun usko juuri Kokkalaan on edelleen aivan hiton vahva. Kokonaisvaltainen ja hyvä sentteri, joka ei turhia hötkyile, ei ota tyhmiä jäähyjä, eikä roiski kiekkoja.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse uskon, että Kokkala tulee nousemaan meidän ykkössentteriksi kauden aikana. Olisi noussut jo viime kaudella, jos olisi pysynyt ehjänä. Tälläkin hetkellä vain Immosella on senttereistä parempi pistekeskiarvo, vaikka Kokkala on vedellyt muutaman pelin puolikuntoisena ja peliaika on useita minuutteja pienempi kuin muilla.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Komulaisella on ollut pari hyvää jaksoa urallaan, joista viimeisin sattui viime keväälle. Tältä kannalta katsoen voin jotenkin ymmärtää, että Sport päätyi tarjoamaan sopimusta, mutta taas on kaveri taantunut. Jos minulta kysytään, niin pelaa ihan liian isossa roolissa, mutta tämähän onkin Sport.

Kokkalaan on myös minulla yhä iso luotto. Nyt vaan kädet ristiin, että saisi vetää loppukauden terveenä. On jo parissa viime pelissä osoittanut kovia nousun merkkejä. Valtavan hyvä pelikäsitys ja osaa jaksottaa ja rytmittää niin omaa kuin ketjunsa peliä. Mielestäni Kokkala on pelaajatyyppinä ja persoonana täydellinen johtava sentteri. Harmi että hajoaa niin helposti.
 

Mäxä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vituttaa se, että epäilin että illalla vituttaa ja nyt sitten vituttaa. Vituttaa myös se, että Green sai välillä Sportin pelaajat näyttämään täysin lapasilta. Vituttaa myös se, ettei ole pelitapaa eikä YV'tä. Sekin vituttaa että katsojat kaikkoaa ja kaikki on ensi vuodesta pois. Myös Bertrandia vituttaa ja se näkyi kyllä naamalta. Vittu ku vituttaa...
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Vittu että mä oon oppinut suorastaan inhoamaan toto Komulaista. Vitun muka näppärää näpertelyä ja saa omalla tekemisellään muutkin näyttämään sysipaskoilta.

Ja ei. En sano tätä tämän illan koomailujen vuoksi. Mua on vituttanut sen naama jo useamman ottelun ajan ja tänään lähes yrjötti nähdäkään se jäällä. Ei mitään käyttöö, lähe menee!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Vittu että mä oon oppinut suorastaan inhoamaan toto Komulaista. Vitun muka näppärää näpertelyä ja saa omalla tekemisellään muutkin näyttämään sysipaskoilta.

Ja ei. En sano tätä tämän illan koomailujen vuoksi. Mua on vituttanut sen naama jo useamman ottelun ajan ja tänään lähes yrjötti nähdäkään se jäällä. Ei mitään käyttöö, lähe menee!

Sanasta sanaan täysin samaa mieltä!

Ei rahtuakaan jäljellä viime kevään Komulaisesta. Ja Sportista kun muutenkin puuttuu tällä hetkellä Vänttistä lukuunottamatta vastuunkantajat, niin Komulaisessa EI TODELLAKAAN ole johtajan ainesta.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Vi**u mua *it*ttaa se yks virhe minkä konttori teki. Se yks ryssäpoika ku annettiin mennä.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ottaa päähän kun tänään hävittiin. Eniten mua vituttaa se että ensi viikolla on kolme himamatsia ja kaikkiin ei yleisöä riitä. silti lähden himamatsiturneelle etelästä. Muut voi kökkiä himassa jos oma seura ei kiinnosta.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Mulle ei oo väliä pelaako joukkue ensviikolla ollenkaa... Menen pakosta katsomaan tiistain "lähi" pelin, mutta vituttaa jo etukäteen mennä katsomaan tuota paskaa...

Kolme kysymystä.
1. Mitkä on Sportin pelilliset tavoitteet?

2. Mistä Sport tunnetaan?

3. Minkä tyylistä peliä pohjalaiset tulee katsomaan?

Tällä hetkellä yksikään kohta noista kysymyksistä ei näytä olevan organisaation fläppitaululla.. Ja se näkyy kauas..


Varma jumbosija on meidän tätä tahtia ja turskaa tulee niin paljon että tukka lähtee.
- Jos nämä kaks asiaa onnistuu teoillaan / tekemättä jättämisellään Valtonen & Jämsä hankkimaan meille, niin en pistäisi pahaksi tiedotteen lausetta "henkilökohtaisista syistä johtuen...."
 
Viimeksi muokattu:

Kuparikotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS ja Royals
Mua vituttaa se että täällä suolataan pelaajat muutaman pelin jälkeen. Pelaajille tulee hyviä ja huonoja pelejä ja pelaajille tulee hyviä ja huonoja kausia. Nythän ollaan pelattu vasta 10 ottelua ja Sport on matkalla historiansa parhaaseen liigakauteen. Tuntuu sille että täällä moni on seurannu Sportia vasta muutaman kauden kun pitkäjänteisyys kestää muutaman matsin. Pelaajien pelisuoritusten arviointi on eri asia kuin pelaajien haukkuminen. Eiköhän jokainen yritä laatikossa parhaansa. KANNATTAJA seisoo omiensa takana AINA, se tarkoittaa niin joukkuetta kuin pelaajiakin. Kannattaa miettiä että kannustaako haukkuminen parempiin suorituksiin ja kasvattaako se pelaajille isomman Sport-sydämen vai kääntyykö se koko seuraa vastaan.
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Mua vituttaa se että täällä suolataan pelaajat muutaman pelin jälkeen. Pelaajille tulee hyviä ja huonoja pelejä ja pelaajille tulee hyviä ja huonoja kausia. Nythän ollaan pelattu vasta 10 ottelua ja Sport on matkalla historiansa parhaaseen liigakauteen. Tuntuu sille että täällä moni on seurannu Sportia vasta muutaman kauden kun pitkäjänteisyys kestää muutaman matsin. Pelaajien pelisuoritusten arviointi on eri asia kuin pelaajien haukkuminen. Eiköhän jokainen yritä laatikossa parhaansa. KANNATTAJA seisoo omiensa takana AINA, se tarkoittaa niin joukkuetta kuin pelaajiakin. Kannattaa miettiä että kannustaako haukkuminen parempiin suorituksiin ja kasvattaako se pelaajille isomman Sport-sydämen vai kääntyykö se koko seuraa vastaan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tätä samaa tekstiähän on saanut lukea jo mestiksen aikana....aina pitää ymmärtää ja tukea ja kannustaa milloin ketäkin....auta armias jos sattuu yhden poikkipuolisen sanan sanomaan niin on maailman tyhmin ihminen joka ei ymmärrä jalorotuisia kiekon puttaajia.

Tottakai kaikki me kaikki tuemme ja haluamme joukkueelle parasta mutta kun meno ei hurmaa....ammattilaisilla kuitenkin pitäisi olla tulosvastuu tekemisistään.

Valtonenkin on kuin teatterin ohjaaja...jos ohjelmisto ei toimi ja ihmiset eivät tule performanssia katsomaan niin ohjaaja saa lähteä.
Ja tällä hetkellä uskoisin kysymyksen olevan nimenomaan huonosta valmentamisesta.

Juuri nyt näytäntötaide on huonoa mutta annetaan aikaa marraskuun loppuun .... eikun eihän silloinkaan mitään tapahdu vaan nämä samat
eipäs juupas jutut jatkuvat edelleen. Vastuunottajat loistavat poissaolollaan.

Jämsä lienee sitten teatterin johtaja....jos homma ei toimi yleensä saa hänkin mennä.............. :-) not going to happen....
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ja taas "aidot kannattajat" ovat jeesustelemassa.

Sport pelaa Liigaa, hei. Tämä ei ole mitään kolmosdivaria, missä pelaajia taputellaan vielä kymmenenkin hävityn pelin jälkeen päähän ja todetaan hyvä jätkät, parhaanne teitte. Kyllä peliä ja pelaajia täytyy voida kritisoida, kun peli ei kulje. Rakkaus suosikkiseuraan motivoi käymään peleissä, mutta tämä on kuitenkin tulosurheilua. Ja pahimmassa tapauksessa koko rakkaan seuran tulevaisuus on riippuvainen tuloksista jäällä, vaikka miten suljetussa sarjassa pelataan. Suurin osa kannattajista ja satunnaiskatsojista käy kuitenkin katsomassa mielummin voittavaa, hyvää jääkiekkoa kuin perseilyjä ja tappioita.

Sport ei todellakaan pelannut eilen hyvää peliä, eikä ole pelannut monessa muussakaan ottelussa tällä kaudella. Kyllä, moni pelaaja tarvitsee tällä hetkellä tukea, sillä ahdistus näkyy kaukalossa tehtyjen huonojen ratkaisujen kautta katsomoon asti. Mutta sekin työ kuuluu valmennukselle. Pahoin pelkään, että Sportin valmentaja tosin on luonteensa vuoksi sellainen, joka ongelmien edessä hirttää itse täysin kiinni eikä osaa lähteä solmuja avaamaan. Toivon toki, että ennakkoluuloni osoittautuu vääräksi. Tilanne on kuitenkin nyt eri kuin viime kaudella, jolloin Sportilta ei juuri jumbosijaa enempää odotettukaan. Se takasi päävalmentajallekin suhteellisen työrauhan. Viime kausi ja sen pistekeskiarvot eivät ole kuitenkaan mikään vertailukohde tälle kaudelle. Nyt täytyy jo pystyä voittamaan useammin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Joo... Kai sitä pitäis antaa itsellensä bannit tänne palstalle ainakin viikoksi. Sen verran haastavaa on nyt tuottaa objektiivistä tekstiä tästä sirkuksesta. Harmittaa todella kovaa, että jo nyt jengillä meno sakkaa. Päällimmäinen tunne on harmistus ja luuserimeininki valtaa omankin pään. Miksi meille taas käy näin jne. Se ei minua niinkään masenna, että koossa on vasta 11 pistettä, koska erot eivät vielä ole suuria. Mutta koska pelin taso on heikkoa, niin se lähinnä huolettaa. Ja sijalla 14. ollaan tämän illan pelien jälkeen, että nyt pitäis löytyä koneesta kierroksia taas muutamiin ohituksiin. Mutta löytyykö niitä?

Sitten väkisinkin sitä tulee verrattua touhua muiden tilanteisiin, kuten KooKoon menoon. Etupäässä nostan hattua Kouvolan tyylikkäälle aloitukselle Liigassa, mutta kieltämättä samaan aikaan täytyy olla hieman kateellinen. Kouvolassa tuntuu moni asia menneen aika hyvin putkeen ja siellä ollaan kellottamassa ihan uudenlainen tulos verrattuna meidän viime kauden vastaaviin. Tuntuu että useammallakin rintamalla KooKoo painaa sataakahtakymppiä vilkku vasemmalle ja meistä ohi: Pelitapa toimii, valmennus toimii, hankinnat tuntuvat tarkemmin kartoitetuilta kuin meillä, yleisöä käy enemmän ja jopa Arttu Pelli teki maalin ennen Robin Saloa. &%¤##

Lisäksi katsoin tänään Ässien ekan kotipelin uusitussa Isomäessä. Yli 6000 ihmistä oli saapunut katsomaan hallin uutta ilmettä ja vastaanottamaan kotijoukkueen, vaikka joukkue on heikoin vuosiin ja tulokset sen mukaisia. Ja näytti televisiostakin todella hienolta, kun uusi punaisempi halli oli täynnä porilaista hulluutta. Näin "työttömät hitsarit".....ei hitto....mites meillä Vaasassa meidän "kansainväliset hi-tech osaajat"? %&##"¤#######%#

Mä häpeän.

Anteeksi, förlåt
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sportin ylivoima. Neljä minuuttia ottelun alkuun ja eihän siitä tullut taaskaan yhtään mitään. Paras maalipaikkakin TPS:lla. Vittu mitä uskomatonta paskaa tää touhu. Mä häpeän.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Ei jumalauta, Peltola pistää (ei tokikaan tahallaan) Bertandia kiekon nassuun ja naama auki. Toivottavasti ei vakavampaa, mutta miten voi mennä kaikki näin perseelleen. Se nyt vielä puuttuisi että Bertandille kävisi pahemmin ja TPS heti perään maali.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Tepsin ylivoima seitsemän sekuntia ja Spina iskee kauden ensimmäisen. Mites meidän ylivoima? Bertrandin tilanne vaan synkistää koko tilannetta.

Tänään on aistittavassa, jolloin kaikki tulevat purkamaan olojaan tähän threadiin. Tästä(kään) ottelusta ei taida tulla lasta eikä paskaa. Sportin alivoimakin yhtä passiivista kuin... kuin...
 

Tykkimies02

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Ässät
Sportin heikko AV ja vielä heikompi YV kyllä korostuu ilkeällä tavalla tänään. Miksi Spilar ei pelaa tänään, onko loukkaantunut, vai meinaako Tomek oikeasti että Manninen on Spilaria parempi hyökkäyspäässä. Ehkä tähän työnkieroon kuuluu että Spilar pelaa huomenna Saipaa vastaan 7 puolustajana ;)

Edit: Betrand kirjaimellisesti nousi kuolleista ja pelaa kyllä taas hyvin tuossa Immosen ja Vänttisen ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

Kermamunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Jokerit, Kiekko Vantaa
Voi elämä sentään! Tänään ei tunnu onnistuvan mikään. Mistä lääke erikoistilanteisiin? Tässä on täysi aihio edellisen kohtaamisen uusinnalle. Toivon olevani väärässä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Sport tarvitsisi kyllä nopeasti jostain rahaa parin kovan maalintekijän hankintaan. Ollaan ihan täysin Vänttisen, King Charlesin ja Järvisen maalivahtipelin varassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös