No ei kai saatana jos hommataan muiden jengien luopiot, ylijäämäpelaajat ja muut omaan jengiin ja ulkkareiden skouttaus on tasoa nolla. Olen tästä kirjoittanut monta kertaa, tulee joko vittuilua takaisin tai kirjoituksia ei kommentoida mitenkään. Tuo Virmasen palkkaus hommaan on aivan käsittämätön teko eikä kaveri saisi jatkaa hommassaan enää sekuntiakaan...Tämä tappio KooKoolle söi kyllä uskon taas olemattomiin. Pitäisi jo varmaan katseet kääntää ensi kauteen, muttei siitäkään ole mitään iloa, kun ei Vaasassa osata joukkuetta edes kasata.
No ei kai saatana jos hommataan muiden jengien luopiot, ylijäämäpelaajat ja muut omaan jengiin ja ulkkareiden skouttaus on tasoa nolla. Olen tästä kirjoittanut monta kertaa, tulee joko vittuilua takaisin tai kirjoituksia ei kommentoida mitenkään. Tuo Virmasen palkkaus hommaan on aivan käsittämätön teko eikä kaveri saisi jatkaa hommassaan enää sekuntiakaan...
Hei näin pitkässä juoksussa liigassa kohdan A) hoitaminen kuntoon on itse asiassa aivan peruspilareita että kohta B) voidaan hoitaa kuntoon, Käsi raamatulle, onko kohta A) hoidettu kuntoon?Hei käsi raamatun päällä: A) Hävittiinkö pelaajien yksilötaitojen takia?? Vai B)pelattiinko joukkueena huonosti? Kumpi? Itse pidän 1000% varmuudella vastausta B oikeana vastauksena.
Hei näin pitkässä juoksussa liigassa kohdan A) hoitaminen kuntoon on itse asiassa aivan peruspilareita että kohta B) voidaan hoitaa kuntoon, Käsi raamatulle, onko kohta A) hoidettu kuntoon?
No hyvä, että nautit, mutta Sportin esitys oli tämän kauden perustasoonkin nähden paska. Vastustaja ei tarjonnut juuri mitään, mutta niin vain lähes ilmaiseksi saivat pisteet.Meikäläinen on asunut nyt sen 8 vuotta Kouvolassa ja pääsin pitkästä aikaa katsomaan oikein paikan päälle kun liigassa Kookoo-Sporttia pelataan, nautin pelistä vaikka tappio tulikin. Ei se peli nyt oikeasti niin paskaa ole että tarvii alata verkkareita repimään.
-Bertrand lähes saman työmoraalin omaava, tänään tuli omasta mielestä pari aika rajoilla olevaa itkua korkeista mailoista tms. En tiedä noita varmoiksi kun en ole ruudulta..
Nimenomaan kohta B pitää olla kunnossa ja silloin voi tehdä jonkinlaista tulosta vajaallakin materiaalilla, kuten tämänpäivän ottelussa nähtiin. Vai eikö Sport ole pelaajamateriaaliltaan KooKoota edellä joka osa-alueella? Mielestäni tämä joukkue on samaa tasoa monen sääliplayoff paikassa kiinni olevan kanssa, joten osaava tiimi osaa kyllä luotsata sen niihin playoffeihin.Hei näin pitkässä juoksussa liigassa kohdan A) hoitaminen kuntoon on itse asiassa aivan peruspilareita että kohta B) voidaan hoitaa kuntoon, Käsi raamatulle, onko kohta A) hoidettu kuntoon?
Onks talous tasapainossa.
Juhani Tamminen (lienee vapaana) valmentajaksi ja halli täyteen.
Mieluummin 500.000 miinukselle ja playoffeihin, kuin 200.000 plussalle ja jumbona ;D
Onko parempia ehdotuksia?
Heh tottakai voidaan voittaa, mutta kysymys kuuluukin kuinka usein? Tällä hetkellä nolla kertaa. Eikä kysymys ole pelkästään KooKoosta, siellä on muutama muukin jengi, voidaan voittaa joo esim. Kärpät mutta kysymys jälleen kerran kuuluu kuinka usein?Totta helvetissä se on hoidettu kuntoon, vai meinaatko, ettei tuolla pelaajamateriaalilla voi Kookoota voittaa?
Heh tottakai voidaan voittaa, mutta kysymys kuuluukin kuinka usein? Tällä hetkellä nolla kertaa. Eikä kysymys ole pelkästään KooKoosta, siellä on muutama muukin jengi, voidaan voittaa joo esim. Kärpät mutta kysymys jälleen kerran kuuluu kuinka usein?
Nyt hei jäitä jumalauta hattuun siellä oikeasti!!! Teidänkö kokokauden mittari on miten pelataan KooKoon kanssa?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eipä tässä ole kysymys vain Kookoon kanssa neppailusta vaan koko kauden ajan jatkuneesta ilmiöstä.
Joukkueeseen tuodaan muka vahvistuksia elikkä pelaajia jotka eivät millekkään muulle liiga joukkueelle kelpaa , hyvä jos saavat peliaikaa edes mestiksestä.
Ja tuolla nyt jäitä hattuun...kyllä se tästä muuttuu paremmaksi litanialla on moni pyrkinyt täällä opettamaan tyhmenpiään mutta kun ei mitään muutosta tapahdu parempaan,sehän tässä vituttaa.
Ylivoima nyt on niin kauheaa että on parempi jos Sport ei saa ylivoimaa ollenkaan,alivoimalla pelaavan joukkueen maali on lähempänä.
Eilen yhden ylivoiman aikana oli laukauksia ja pommitusta ja tuliko se Bertrandin maalikin silloin.....miksi ei ole samanlaista joka ylivoiman aikana.
No KooKoon alivoima oli niin huonoa ,että jopa Sport kykeni pitämään kiekkoa ja luomaan tilanteita.
Ja puolustus sitten,Newton,Laakso,Peltonen....on hyvä ylöspäin pelaamisessa mutta itse puolustaminen on surkeaa ,virhealtista ja pehmeää.
Brennanin nousut ja fyysinen peli on todennäköisesti valmennuksen osalta kielletty.
Tuossa pitäisi olla 2 todella fyysistä ja ilkeää pakkia niin sitten olisi vaikeampaa kurvailla potkuakaan ottamatta maalin edustalle ja heittämään kiekkoa maaliin kuten taas kerran tapahtui.!!!!!!!!!
Pelityylikin on muutettu liian erilaiseksi viime kauteen verrattuna.
Ei ole samaa ärhäkkää Sporttia ,taistelevaa ja raastavaa.
Sillä pelillä olisi kevyesti KooKoo kaatunut.
Nyt ollaan tai yritetään olla liian hienoja ja teknisiä.
Valtonen yrittää muuttaa omaa valmennustyyliään liian erilaiseksi.
Yleisö ei tykkää.....eikä tulostakaan tule.
Kympin sakkiin ei pääse häviämällä vieraspelit.
Alkukaudesta oli yksi pihviketju joka ei kenties ollut taitava mutta sai aina paineen vastustajan alueelle.
Karvinen on loukkaantunut mutta aivan hyvin ketjun voisi rakentaa jotakuinkin tyyliin Riska,Tallberg,Kiviranta.....Kivirantakin taklailee koostaan huolimatta enemmän kuin Newton ja Laakso yhteensä. Tai sitten kaikkkien Koskirantojen sijaan hankitaan yksi perusfyysinen canukki hyökkäykseen ja saadaan taas tuhoketju aikaan.
Sen jälkeen kun alkukauden nelosketju hajoitettiin ei sen paremmin Riska,Tallberg ja sen mitä pelasi Karvinenkaan ole saaneet mitään aikaiseksi.
Kyllä vituttaa....taas yksi kausi ohi jo alkumetreillä....ja kukahan nyt tulee jeesustelemaan.......
Mä olen jokatapauksessa sitä mieltä, että tamantasoisella rosterilla meidän pitäisi olla jatkuvasti siellä 8-10 sijoilla.
Onko sinun mieletäsi Liigassa siis 5-7 joukkuetta, joilla on Sportia heikompi pelaajamateriaali? Jaksatko listata nämä joukkueet, sillä en itse ihan noin rajuja väitteitä uskaltaisi heitellä.