Itse heräsin 21pv syyskuuta n. klo 21 todellisuuteen, kun Porin Isossamäessä oli Ässien ja HIFK:n välillä "taistelu" tauonnut. Sitaatteja käytän siksi, että peli ei ole enää samaa kuin ennen. Nyt Liiga on onnistunut kitkemään kaiken fyysisen kontaktin pelistä pois (liekkö sitten ollut tarkoituskin). Vaikka sydämeni on pata-ässän muotoinen, rupesi jo käymään todella sääli vastustejajoukkuetta(kin). Isot äijät keskittyy kalastamaan näitä kiekottoman miehen estämisiä joista tulee jäähy lähes automatic. Pelissä ei ole enää laisinkaan tunnetta ja 5vs.5 peliä on otteluiden sisällä n. 5 min.
Itse en ymmärrä miksi laji joka on vuosia tunnettu kontaktilajina pitää väkisin tappaa. Ei tuollaisessa pelissä ole minkäänlaista viihdearvoa, vaikka Sm-Liigan taholla sitä mieltä oltaisiinkin! Tottahan ajatuksen tasolla esim. kärkikarvaajan ja yleisesti kiekottoman miehen estäminen olisi hienoa saada pelistä vähemmälle, mutta käytännössä se taitaa olla lähes mahdotonta.
Jääkiekko on parhaimmillaan lähes täydellistä viihdettä, mutta nyt Liiga on ottanut erittäin suuren loikan taaksepäin.
Ottakaa ihmeessä kantaa ja kommentoikaa, kiinnostaa suuresti näkökantanne asiasta!
Itse en ymmärrä miksi laji joka on vuosia tunnettu kontaktilajina pitää väkisin tappaa. Ei tuollaisessa pelissä ole minkäänlaista viihdearvoa, vaikka Sm-Liigan taholla sitä mieltä oltaisiinkin! Tottahan ajatuksen tasolla esim. kärkikarvaajan ja yleisesti kiekottoman miehen estäminen olisi hienoa saada pelistä vähemmälle, mutta käytännössä se taitaa olla lähes mahdotonta.
Jääkiekko on parhaimmillaan lähes täydellistä viihdettä, mutta nyt Liiga on ottanut erittäin suuren loikan taaksepäin.
Ottakaa ihmeessä kantaa ja kommentoikaa, kiinnostaa suuresti näkökantanne asiasta!