Mikä tietotoimisto tosta Seppäsestä on tullut? Kaveri tuntuu tietävän kaiken ja valtamedia pitää totuutena kun huutelee vaan jotain vähän isompaa. Ei ollut Vessaharjalle provoa vaan ihan yleistä ihmettelyä.
Oikea veto mun mielestä lähtä kokeilemaan playoff-paikkaa veskan pois ottamisella. Lopputulos oli sitten vähän heikohko
Kyllä, eiköhän se ensisijainen tavoite ollut voittaa varsinaisella peliajalla keinolla millä hyvänsä. Muuhun en osaa ottaa kantaa kun en itse ole ollut kuulemassa. Kuten kirjoitit niin myyvä journalismihan tuntuu nykyään olevan tätä totuuksien tai päätelmien huutamista, koska ne nyt vaan myy niin hyvin ja Seppänenkin tuntuu tekevän tuolla ihan kohtuullisen hyvää tiliä.
Omakohtaista kokemusta on siitä, kun mediassa halutaan asiat saada näyttämään aivan erilaiselta kuin se oikeasti on.
Osahan ottaa uutisen aina totuutena, jonka jälkeen se leviää vielä eteenpäin ja sitten he ottavat tai ovat ottamatta totuutena. Näin syntyy kehä, jossa on "yhdestä uutis-heitosta" tehty totuus on todellinen totuus tai sitten se käännetään ei uskottavaksi asiaksi. Kumpiakin osapuolia löytyy aina.
Itsestäni on tullut hyvin media-kriittinen mutta en kiellä sitä, etteikö Pelicans-nimisessä organisaatiossa olisi puutteita. Uskon vielä, että nämä puutteet on vakaviakin ja jotain pitäisi tehdä brändin kiillottamiseksi sekä paljon asioita pitää tehdä, jotta ne johtaisivat hyvään asiakaskokemukseen.
Olen jääkiekkoa seurannut 1980-luvun alkupuolelta ja olen oikeastaan enemmän kiinnostunut itse pelistä enkä niinkään siitä mitä taustalla tai toimistossa milloinkin tapahtuu. Toivon toki, että myönteisten asioiden kehä pyörii sielläkin mieluummin kuin huonosti johdettu epämääräinen kokonaisuus huonoine työilmapiireineen ja niin edelleen.
Mutta itse asiaan niin toivon kovasti, että kaikesta huolimatta porukka löytäisi näissä playouteissa katsomoon koska sillä oikeasti voi olla suurikin merkitys ensikauteen ja lähitulevaisuuteen.