aatelisode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Eipä näköjään tänään tarvitse hallille mennä. Korttia ei näy eikä yhteydenottoihin kukaan vastaa. Heikko suoritus.
Eikö ole tullut edes sähköpostiin lippuja?Eipä näköjään tänään tarvitse hallille mennä. Korttia ei näy eikä yhteydenottoihin kukaan vastaa. Heikko suoritus.
Legendaarista sormilla osoittelua. Sori siitä ja kysykää jostain muualta.Pöyhönen pahoittelee somessa tilannetta ja käskee olemaan välittömästi yhteydessä lippu.fi jos ei etukoodia tai kausaria ole vielä tullut. Vahvaa suorittamista
Tai sitten Pelicansin toimisto on ulkoistanut tämän toiminnan ja odottaa että homma hoituisi? Lippu.fi ei varsinaisesti muutenkaan ole ihan tunnetuin siitä miten hyvin hommat hoituu sen kautta.Legendaarista sormilla osoittelua. Sori siitä ja kysykää jostain muualta.
Kyllä, olet oikeassa siitä, että tämä on syy ja seuraus. Mutta ei sen takia, että markkinointi ja viestintä ei pelasi, sillä viestintähän on ollut parhaalla tasolla viimeisen vuoden ajan pitkään aikaan seurassa ja markkinoinnissakin on otettu isoja harppauksia eteenpäin. Mutta se miten markkinointipäällikköä ja muuta staffia on toimistolla kohdeltu, niin ei tosiaan ole mikään ihme, että porukka nostaa sieltä kytkintä. Valitettavasti toimistolla vallitsee hyvin myrkyllinen ilmapiiri, ja se ei johdu siitä, etteikö markkinointi tai viestintä pelaisi. Päinvastoin, myrkyllisestä ilmapiiristä huolimatta nuo asiat on laitettu osaavien ihmisten toimesta toimimaan. Mutta niitäkin asioita on vaikea hoitaa, jos joutuu työpaikan myrkyllisen ilmapiirin takia esimerkiksi hakeutumaan sairaslomalle kun mielenterveys ei meinaa kestää sitä. Porukka vaihtuu toimistolla kuin sukat ihmisten jaloissa, mutta silti se myrkyllinen ilmapiiri pysyy. Aika jännä juttu...Salaliittoteorioita ja väitteitä on helppo heitellä jne, mutta kukaan ei mieti että kenties tämä huhuttu markkinointipäällikön ja viestintäpäällikön lähteminen ei ole ihan vaan puuhastelua, vaan kenties tässä on jonkinlainen syy ja seuraus että jos viestintä ja markkinointi ei ole toiminut niin muutosta pitäisi saada jne.
Tai sitten Pelicansin toimisto on ulkoistanut tämän toiminnan ja odottaa että homma hoituisi? Lippu.fi ei varsinaisesti muutenkaan ole ihan tunnetuin siitä miten hyvin hommat hoituu sen kautta.
Tästä kuviosta mitään tietoa? Eli tuosta jos oikein tulkitsee markkinointipäällikkö korvattu ulkoistamalla se markkinointifirmalle. Viestintäpäällikkö kait vielä rekrytaan omille listoille? Nupea en missään tapauksessa puolustele ja ulkoistuksia voidaan tehdä moneen tapaan, mutta ei se aina huonojuttu ole. Ainakin fanikauppa on toiminut paremmin kuin ennen ulkoistusta. Ehkä siinä ei sitten ilmapiiriongelmat sitten niin rasita jos käytetään ulkoisia toimijoita ja ei tarvitse Nupen naamaa jokapäivä katella:)Kyllä, olet oikeassa siitä, että tämä on syy ja seuraus. Mutta ei sen takia, että markkinointi ja viestintä ei pelasi, sillä viestintähän on ollut parhaalla tasolla viimeisen vuoden ajan pitkään aikaan seurassa ja markkinoinnissakin on otettu isoja harppauksia eteenpäin. Mutta se miten markkinointipäällikköä ja muuta staffia on toimistolla kohdeltu, niin ei tosiaan ole mikään ihme, että porukka nostaa sieltä kytkintä. Valitettavasti toimistolla vallitsee hyvin myrkyllinen ilmapiiri, ja se ei johdu siitä, etteikö markkinointi tai viestintä pelaisi. Päinvastoin, myrkyllisestä ilmapiiristä huolimatta nuo asiat on laitettu osaavien ihmisten toimesta toimimaan. Mutta niitäkin asioita on vaikea hoitaa, jos joutuu työpaikan myrkyllisen ilmapiirin takia esimerkiksi hakeutumaan sairaslomalle kun mielenterveys ei meinaa kestää sitä. Porukka vaihtuu toimistolla kuin sukat ihmisten jaloissa, mutta silti se myrkyllinen ilmapiiri pysyy. Aika jännä juttu...
Niin ja tämä ei ole salaliittoteoria tai väite, tämä on tieto.
Näin käsittääkseni. Toki tuo firma mainostaa tekevänsä myös sisällöntuotantoa, joten en sitten tiedä. Kaipa tuolla jotain säästöjä kuluihin tulee.Eli tuosta jos oikein tulkitsee markkinointipäällikkö korvattu ulkoistamalla se markkinointifirmalle. Viestintäpäällikkö kait vielä rekrytaan omille listoille?
Edellinen lippu tai viesti Pelsulta on ollut tuohon HIFK-peliin. Sen jälkeen täysi hiljaisuus.Eikö ole tullut edes sähköpostiin lippuja?
Uskon joo ja ikäväähän tuollainen tietenkin on, todella ikävää. Etenkin näin koronan jälkeen tuntuu että monissa toimistoissa jne vedetään aika pienellä ja suppealla porukalla ja tämäkin aiheuttaa lisästressiä, etenkin jos johtotason henkilöt eivät osaa käsitellä alaisiaan.Kyllä, olet oikeassa siitä, että tämä on syy ja seuraus. Mutta ei sen takia, että markkinointi ja viestintä ei pelasi, sillä viestintähän on ollut parhaalla tasolla viimeisen vuoden ajan pitkään aikaan seurassa ja markkinoinnissakin on otettu isoja harppauksia eteenpäin. Mutta se miten markkinointipäällikköä ja muuta staffia on toimistolla kohdeltu, niin ei tosiaan ole mikään ihme, että porukka nostaa sieltä kytkintä. Valitettavasti toimistolla vallitsee hyvin myrkyllinen ilmapiiri, ja se ei johdu siitä, etteikö markkinointi tai viestintä pelaisi. Päinvastoin, myrkyllisestä ilmapiiristä huolimatta nuo asiat on laitettu osaavien ihmisten toimesta toimimaan. Mutta niitäkin asioita on vaikea hoitaa, jos joutuu työpaikan myrkyllisen ilmapiirin takia esimerkiksi hakeutumaan sairaslomalle kun mielenterveys ei meinaa kestää sitä. Porukka vaihtuu toimistolla kuin sukat ihmisten jaloissa, mutta silti se myrkyllinen ilmapiiri pysyy. Aika jännä juttu...
Niin ja tämä ei ole salaliittoteoria tai väite, tämä on tieto.
Sen verran mitä näin yrittäjänä näistä ymmärrän niin ongelmana on juuri se ettei se jolta palvelu ostetaan hoida sitä asiaa joka siltä on ostettu. Itselläni esimerkiksi on kokemuksia joissa jokin ostettu palvelu ei ole valmistunut ajoissa julkaisukuntoon vaikka tapahtuma on jo ollut ja tässä oli kyseessä Suomen mittakaavassa todella suuri toimija, ketään nimeämättä.En ota kantaa muuhun viestin sisältöön tai salaliittoteorioihin, mutta lähtökohtaisesti vastuu kuluttajan suuntaan on joka tapauksessa siellä lähteellä. Se, että syytellään alihankintahierarkiassa alaspäin pienempiä ja kohti ja kohautellaan hartioita saattaa toimia rakennuksilla, mutta sielläkin lopputuloksena on vain loputon määrä sontaa ja konkursseja ja tyytymättömiä asiakkaita. Niin kauan kun Pelicansia ei kiinnosta, niin ei kiinnosta lippu.fi:täkään. Rahaa tulee minimieffortilla, toimi mikään tai ei.
Henkilökohtaisesti en suostu hyväksymään käsienpesua urheilubisneksessä joka perustuu vain ja ainoastaan ihmisten tunteisiin.
Tarkemmin mietittynä voi olla jopa perusteltua tuo markkinoin osalta kiekkoseuralla jossa aktiivinen aika markkinoinin osalta asettu elokuukuulta huhtikuulle. Joo toki tuossa välillä kausarikamppis ja jotain pelaajajulkaisuja tms. Mutta kustannustehokkuuden kannalta markkinoinnin ulkoistus voi olla ihan järkevääkin, jos se toteutetaan hyvin.Näin käsittääkseni. Toki tuo firma mainostaa tekevänsä myös sisällöntuotantoa, joten en sitten tiedä. Kaipa tuolla jotain säästöjä kuluihin tulee.
Niin ja ei nyt sysätä täysin kaikkea syytä yksin Nurmisen niskaan vaikka hän takapiruna vaikuttaakin, muiden aikuisten johtohommissa olevien ihmisten ei vaan välttämättä tarvitsisi ottaa ihan niin paljon vaikutteita hänestä.
100% nostettu junnujen lipunhintaa. Ex tempore peliin lähtevät junnut maksavatkin sitten täyden hinnan, kun liput pitää ostaa vähintään kaksi tuntia ennen peliä. Rahat pois kuleksimasta!
Itse yritän ajatella niin että eikös viime kaudellakin ollut kaikki huonosti mutta kausihan meni sitten ihan kivasti :)Hitto kun aina yrittää pysyä positiivisena ja välttää toimiston kivittämistä, ihmisen mieli vaan juurtuu helposti täällä esitettyihin ongelmiin toimiston puolella. Kyllähän tää lippufiasko, markkinointi ja viestintäpäällikön lähteminen laitto vähän tummia pilviä taas kauden alkuun niin hienon kesän jälkeen. Alkais kausi jo.
Ja jos joku ei ole lainkaan mukana sosiaalisessa mediassa, niin jää kokonaan ilman mitään tiedotetta.Pöyhönen pahoittelee somessa tilannetta ja käskee olemaan välittömästi yhteydessä lippu.fi jos ei etukoodia tai kausaria ole vielä tullut. Vahvaa suorittamista
Tarvittaisiin fanikaupalta uutta hupparia: selkämykseen toimistorakennus, sen viereen vihainen Nurminen ja teksti "eihän tää nyt taas hyvältä näytä". Urheilullinen menestys olisi taattu.Itse yritän ajatella niin että eikös viime kaudellakin ollut kaikki huonosti mutta kausihan meni sitten ihan kivasti :)
Katot striimiltä, eiku nii joo...Eipä näköjään tänään tarvitse hallille mennä. Korttia ei näy eikä yhteydenottoihin kukaan vastaa. Heikko suoritus.
Itseasiassa tämähän on hyvä idea, ostaisin.Tarvittaisiin fanikaupalta uutta hupparia: selkämykseen toimistorakennus, sen viereen vihainen Nurminen ja teksti "eihän tää nyt taas hyvältä näytä". Urheilullinen menestys olisi taattu.
300-350€ lähdöllä, pari meni kaupaksi lähtöhintaaLöytykö game worneille hinta huutokaupassa?