Mulla on vieläkin muuten saamatta se Lasch -paita joka tuli myyntiin silloin kun Lasch tuli. Samassa paketissa tilasin käsidesiä ym. firmalle. Sieltä on kerran vastattu sähköpostiin että paketti on lähetetty, vastasin siihen että ei ole minulle asti tullut, että onko tietoa onko se palautunut lähettäjälle. Sitten sieltä soitettiin kerran ja kysyttiin pakestista, kerroin ettei ole mitään kyllä kuulunut ja että palautuuhan se paketti teille jos sitä ei ole noudettu ja kun minulle ei ainakaan ole mitään ilmoitusta mitään kautta tullut, että voisiko vain olla että toimistolla on vahingossa painettu lähettetty -nappia tms. Sanottiin että hän selvittää henkilökohtaisesti tätä ja soittaa samana päivänä tai seuraavana takaisin.
Siitä on nyt 3-4kk aikaa, eikä ole mitään soittoa eikä sähköpostiakaan kuulunut, vaikka kysyin tätä jo sähköpostillakin uudestaan kerran sen jälkeen.
Kieltämättä erikoista. Vituttaa tilata lisää tavaraa, kun tuota ei edes kommentoida mitenkään.
Lainaan omaa viestiäni koska paketti tuli nyt!
Laitoin sähköpostia toimistolla pari viikkoa sitten että onkohan tälle paketille jotain tehtävissä, niin sieltä tuli soitto että ilmeisesti pakettiin on jääty odottamaan yhtä tilaamaani teknistä paitaa, mutta muuten paketti on lähtövalmiina ollut muttei jostain syystä lähtenyt, kun ei teknistä paitaa ole ollut, eikä minulle ole tästä tullut informaatiota että voitaisiko se vaihtaa johonkin. Aiemminhan sieltä väitettiin että paketti on kyllä lähetetty jo 13.1. eikä sen jälkeen enää vastailtu sähköposteihin, kun kyselin ettei näy OmaPostissa jossa mulla kaikki tulevat ja lähtevät näkyy ja jos en olisi pakettia lunastanut, sen olisi pitänyt palautua toimistolle..
Sieltä tuli hyvä soitto, jossa uusi mukava toimiston nainen pahoitteli asiaa ja ihmetteli tätä ja kysyi onko ok jos pistetään vähän extraa joukkoon. Tuli joku Lasch kortti nimmarilla, pitkähihainen Pelicans -paita ja joku huivi / bandana tms, en vielä avannut sitä. Olen kyllä oikein tyytyväinen tähän uuden fanikaupan alkuun, homma toimi ja asiaan reagoitiin heti ja erittäin erittäin asiallisesti.
Tämäkin on hyvä askel eteenpäin, lupaan ostaa enemmänkin tuotteita tällä kaudella, kannatuksen vuoksi.
Onko missään muuten tietoa siitä mihin kaikkeen hallilla ne C-osakkeiden mukana tulleet maksulaput käy?