Fanikaupan touhu on kyllä käsittämättömän amatöörimäistä toimintaa. Ihan kuin ei kiinnostaisi edes myydä mitään. Tuskinpa tulee enää tilattua mitään, ei tämä toiminta siihen ainakaan kannusta.
Osakekirja oli tungettu samaan kirjekuoreen huivin kanssa. Oli pahasti kärsineen näköinen. Ei ehkä ihan sitä, mitä voisi osakekirjan arvokkaan luonteen vuoksi odottaa. Ei luulisi olevan liian paha rasti lähettää nämä erikseen ja osakekirja voisi olla jopa muovitaskussa, jos oikein haluaisi asiakasta palvella. Tämänhetkisellä tyylillä saadaan kyllä sitä korostettua, että kyseessähän on vain arvoton C-osake eli heitä vaikka takkaan.
Paidan tilauksessa onkin sitten kestänyt jo kuukauden päivät. Parisen viikkoa sitten kyselty, että missäs se lähetys menee vai ollaanko sitä edes lähettämässä. Vastausta ei ole tullut. Tänään uusi yritys.
Fanikaupan puuhastelun vuoksi asiakkaalle jää helposti huono kuva koko organisaation toiminnasta. Nämä ovat niitä asioita, jotka olisi helpoin laittaa kuntoon, jos halua löytyy.