Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 800 712
  • 3 583

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Viimeiset minuutit huutaa Pelicansin ekopaitoja. Huudan varmasti yhden, mutta koko päivän on mennyt porukkaa ohi mun tarjouksista.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Viimeiset minuutit huutaa Pelicansin ekopaitoja. Huudan varmasti yhden, mutta koko päivän on mennyt porukkaa ohi mun tarjouksista.
Kovilla hinnoilla menivät. Björnisen paita keihään kärkenä 1354€. Yli kymppitonnin taisi lopullinen kokonaispotti nousta.
 

HooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Reipas ja nykyisin Pelicans
Kovilla hinnoilla menivät. Björnisen paita keihään kärkenä 1354€. Yli kymppitonnin taisi lopullinen kokonaispotti nousta.

Katselin, että yksi ja sama nimimerkki olis ostanut melkein kymppitonnilla paitoja?! Ööö... Turkoosisydän...!? Vai sittenkin vihreäsydän...?? Jos näin , niin on se vaan hienoa, että jollain on liitua, jolla piirrellä... Ja seinätilaa. :)
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Itsekin koitin muutamaa paitaa huutaa: Jalvannin paita jäi noin minuutista kiinni, kunnes sivustolla aktivoiduttiin. Ainakin olen tyytyväinen siitä, että tuotakin paitaa sain jollain tapaa hilattua hinnan osalta ylöspäin :)
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Tuli hankittua tuollainen virtuaalilippu playoffeihin ja siinä olikin ihan hyvänä ideana, että lipulla saa halutessaan Lämäristä lounaan. Joskaan en täysin ymmärtänyt miten se käytännössä järjestyy, mutta kaipa se selviää.

Tähän liittyen tuli idea, että Pelicans voisi myydä Lämärissä kannatuslounaita. Vähän samaan tapaan kuin on myyty näitä virtuaalilippuja tai jotkut jengit pahvihahmoja katsomoon yms. En tiedä onko joku joukkue tällaista jo lanseerannut, mutta konsepti voisi olla esim. seuraava:

Lämäristä voisi halutessaan ostaa kannatuslounaan vaikka hintaan 25 €. Lounas sisältää
  • Normaalin Lämärin lounaan
  • Kaksi leimaa lounaspassiin
  • Postikortin pelaajan nimmarilla tai reeneissä käytetyn kiekon tai jonkun vastaavan pienen jutun
  • Mahdollisuuden osallistua arvontaan, jossa kauden jälkeen yhdelle kannatuslounaan ostajalle arvotaan playoffissa käytetty pelipaita. Lounaan ostaja voi kirjoittaa nimensä ja puhelinnumeronsa lappuun, joka laitetaan Lämärissä johonkin laatikkoon. Jos ostaa useammin kannatuslounaan, saa laittaa tietysti aina uuden lapun.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
JOS tästä TPS sarjasta vielä kammetaan jatkoon niin lupaan ostaa ainakin yhden lisä-osakkeen.
Ja sitten vielä lisää lopuista voittosarjoista tämän kevään aikana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
JOS tästä TPS sarjasta vielä kammetaan jatkoon niin lupaan ostaa ainakin yhden lisä-osakkeen.
Ja sitten vielä lisää lopuista voittosarjoista tämän kevään aikana.

Hyvä idea. Itse lupaan ostaa niin monta osaketta lisää, monellako maalilla voitetaan viides ottelu. Eli jos se on 1-4, ostan kolme osaketta lisää.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvä idea. Itse lupaan ostaa niin monta osaketta lisää, monellako maalilla voitetaan viides ottelu. Eli jos se on 1-4, ostan kolme osaketta lisää.

Ehdotan, että ostat 30 osaketta ja sanot oranssia kannattavalle yhtiökumppanille, että tällä ollaan nyt unohdettu se lavan mittaus. Hetkeksi.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ehdotan, että ostat 30 osaketta ja sanot oranssia kannattavalle yhtiökumppanille, että tällä ollaan nyt unohdettu se lavan mittaus. Hetkeksi.

Mun seinälle mahtuu vielä noita osakkeita, itselleni ostan, en firmalle. Pitää kyllä hakea lisää kehyksiä.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Harmittaa kun ei nyt juuri tästä syystä saa hankittua lisää osakkeita. Pitää keksiä joku uusi syy ;D

JOS tästä TPS sarjasta vielä kammetaan jatkoon niin lupaan ostaa ainakin yhden lisä-osakkeen.
Ja sitten vielä lisää lopuista voittosarjoista tämän kevään aikana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Harmittaa kun ei nyt juuri tästä syystä saa hankittua lisää osakkeita. Pitää keksiä joku uusi syy ;D
Itsekin tänä aamuna herättyäni päätin eilisen ja perjantaisen saven heiton jälkeen, että mikäli tänään voitetaan, niin jokainen välierissä tehty maali vastaa yhtä C-osaketta, joka sitten lähtisi kauden jälkeen lunastukseen. Nyt täytyy miettiä strategiaa uusiksi.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä on muistaakseni ennenkin puitu ongelmia fanikaupan suhteen. 17.4. kysyin sähköpostilla fanikaupasta, että onnistuisiko fyysisen playoffs-kannustuslipun postitus samalla kun tilaan fanituotteita verkosta. Ei ole tullut vastausta kysymykseen vieläkään eikä edes toisen kyselyn jälkeen. Tässä tilanteessa jää helposti ne fanituotteetkin sitten tilaamatta kun on jäänyt odottamaan vastausta kysymykseen ja kausikin taputeltu. Ilmeisesti myynnille ei sitten ole tarvetta.
 

Karpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Fanikaupan touhu on kyllä käsittämättömän amatöörimäistä toimintaa. Ihan kuin ei kiinnostaisi edes myydä mitään. Tuskinpa tulee enää tilattua mitään, ei tämä toiminta siihen ainakaan kannusta.

Osakekirja oli tungettu samaan kirjekuoreen huivin kanssa. Oli pahasti kärsineen näköinen. Ei ehkä ihan sitä, mitä voisi osakekirjan arvokkaan luonteen vuoksi odottaa. Ei luulisi olevan liian paha rasti lähettää nämä erikseen ja osakekirja voisi olla jopa muovitaskussa, jos oikein haluaisi asiakasta palvella. Tämänhetkisellä tyylillä saadaan kyllä sitä korostettua, että kyseessähän on vain arvoton C-osake eli heitä vaikka takkaan.

Paidan tilauksessa onkin sitten kestänyt jo kuukauden päivät. Parisen viikkoa sitten kyselty, että missäs se lähetys menee vai ollaanko sitä edes lähettämässä. Vastausta ei ole tullut. Tänään uusi yritys.

Fanikaupan puuhastelun vuoksi asiakkaalle jää helposti huono kuva koko organisaation toiminnasta. Nämä ovat niitä asioita, jotka olisi helpoin laittaa kuntoon, jos halua löytyy.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Fanikaupan touhu on kyllä käsittämättömän amatöörimäistä toimintaa. Ihan kuin ei kiinnostaisi edes myydä mitään. Tuskinpa tulee enää tilattua mitään, ei tämä toiminta siihen ainakaan kannusta.

Osakekirja oli tungettu samaan kirjekuoreen huivin kanssa. Oli pahasti kärsineen näköinen. Ei ehkä ihan sitä, mitä voisi osakekirjan arvokkaan luonteen vuoksi odottaa. Ei luulisi olevan liian paha rasti lähettää nämä erikseen ja osakekirja voisi olla jopa muovitaskussa, jos oikein haluaisi asiakasta palvella. Tämänhetkisellä tyylillä saadaan kyllä sitä korostettua, että kyseessähän on vain arvoton C-osake eli heitä vaikka takkaan.

Paidan tilauksessa onkin sitten kestänyt jo kuukauden päivät. Parisen viikkoa sitten kyselty, että missäs se lähetys menee vai ollaanko sitä edes lähettämässä. Vastausta ei ole tullut. Tänään uusi yritys.

Fanikaupan puuhastelun vuoksi asiakkaalle jää helposti huono kuva koko organisaation toiminnasta. Nämä ovat niitä asioita, jotka olisi helpoin laittaa kuntoon, jos halua löytyy.
Kannattaa soittamalla lähestyä Henkilökunta eli kun soitin tuolle Iina Nurmiselle ja kysyin huppareistani niin vastasi heti ja hupparikin tuli parin päivän päästä. Olin aiemmin laittanut sähköpostia, mutta siihen ei reagoitu.
 

surfa

Jäsen
Kannattaa soittamalla lähestyä Henkilökunta eli kun soitin tuolle Iina Nurmiselle ja kysyin huppareistani niin vastasi heti ja hupparikin tuli parin päivän päästä. Olin aiemmin laittanut sähköpostia, mutta siihen ei reagoitu.

Ei voi olla niin, että maksavan asiakkaan pitää soitella nykypäivänä jonnekin toimistolle ja kysellä ostostensa perään.

Toinen mikä itseäni aivan suunnattomasti ärsyttää, on se, että jos kerran vuodessa pääsee peliin, niin siellä on ihan eri tavaraa myynnissä mitä verkkokaupassa. Olisin ostanut jälkikasvulle nettikaupasta jotain Pelicans-tuotteita jo vuosia, mutta kun ei siellä ole ollut yhtään mitään. Pelistä sitten saattaa saada jotain jopa pienemmille.

Kyllä tuo koko nettikauppa on yksi vitsi. On vissiin kassassa liikaa rahaa kun ei kelpaa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei voi olla niin, että maksavan asiakkaan pitää soitella nykypäivänä jonnekin toimistolle ja kysellä ostostensa perään.

Toinen mikä itseäni aivan suunnattomasti ärsyttää, on se, että jos kerran vuodessa pääsee peliin, niin siellä on ihan eri tavaraa myynnissä mitä verkkokaupassa. Olisin ostanut jälkikasvulle nettikaupasta jotain Pelicans-tuotteita jo vuosia, mutta kun ei siellä ole ollut yhtään mitään. Pelistä sitten saattaa saada jotain jopa pienemmille.

Kyllä tuo koko nettikauppa on yksi vitsi. On vissiin kassassa liikaa rahaa kun ei kelpaa.
Joo samaa mieltä, että ei pitäisi toimia noin. Eli tavarat pitäisi tulla ajallaan ja sähköpostiin pitäisi saada vastaus. Onneksi edes sentään kolmas konsti tehosi ja sain tavarani. Siksi laitoin vinkiksi muille tämän. Mutta joo paljon on tuossa palvelussa kehitettävää.
 

surfa

Jäsen
Joo samaa mieltä, että ei pitäisi toimia noin. Eli tavarat pitäisi tulla ajallaan ja sähköpostiin pitäisi saada vastaus. Onneksi edes sentään kolmas konsti tehosi ja sain tavarani. Siksi laitoin vinkiksi muille tämän. Mutta joo paljon on tuossa palvelussa kehitettävää.

Täydennetään muuten positiivisessa mielessä edellistä statementtiä. Nyt kun pienen tauon jälkeen kävin katselemassa, niin nyt siellä verkkokaupassa onkin sitten vähän järkevämmin tavaraa tarjolla. Varmaankin siitä syystä, että peleissä ei voi mitään myydä.

Täytyykin nyt plärätä toi valikoima läpi, kun siellä kerrankin on jotain ostettavaa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Eikös tämä Pelicansin fanikaupan toiminta ole ollut tyylin aina puuhastelun tasolla. Ilmeisesti tulitikkukauppaa ja häiriötekijä organisaatiolle. Minäkin odottelen edelleen vastausta tekemääni kyselyyn eräiden tuotteiden saatavuudesta. Toki siitä ei ole kuin kolme vuotta.
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Onhan tuo masentavaa luettavaa. Fanisälä voisi olla ihan oikea tulonlähde ja voimavara. Ihan hyvää tavaraa siellä olisi, mutta kuten todettua, tämän huomaa paikan päällä, ei netissä. Samalla alustalla pyörii näköjään kaupat monen seuran kanssa, joten on hauska vertailla. Tai no, "hauska". Miksi esimerkiksi tarjous-kategoria ei ole tarjous-tuotteet? Muilla näkyy alkuperäinen hinta näissä.

Lisäksi Pelicansin historiasta löytyisi ammennettavaa vähän eri malliin kun muilla. Retropaitoja löytyy vaan ei meiltä. Antakaa ysäriväritys niin tämä vanha jäärä ostaa, on se niin ruma. Saati jos oikeasti voisi tehdä eri Reippaiden tuotteita. Liekö tuossa tekijänoikeudet jossain muulla.

Mutta eihän tällä ole merkitystä, jos a) et löydä ko tuotteita ja b) et saa normaalia asiakaspalvelua.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Laschin paidan tilasin alkukaudesta ja sitten kun ei kuulunut sovittuna päivänä asiasta, niin kyselin spostilla mikä tilanne ja mitään vastausta ei kuulunut. Laitoin vielä toisenkin viestin ja siihenkään ei vastausta kuulunut, joten jätin asian sikseen. No sitten jonkun ajan päästä tulikin viesti että paita on nyt noudettavissa ja laitoin viestiä että kun työkiireiden takia en hallille kerkeä, niin voiko kaveri sen noutaa jos annan tiedot teille ja ei siihenkään vastattu. Oli kyllä saannut mun paidan ilman ongelmia hallilta, mutta aika paljon tuntuu olevna kehitettävää asiakaspalvelussa vielä. Terveisin asiakaspalvelija.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Niin varmastikin. Toisaalta jos noita rahoja ei tule niin rahaa on entistä vähemmän käyttää ensikauteen. Eli määrittelee varmaan miten paljon pelaaja budjettia joutuu laskemaan vai voiko sen pitää ennallaan.
Kyllä se pelaajabudjetti on rukattu pöytäkirjoihin jo ennen kolmannen kierroksen kustannustukia, siitä kun ei tosiaan urheilulliselle puolelle voida puristaa uusien pelaajien kohdalla. Eli tulee laskemaan viime kaudesta, ja reippaasti tuleekin kun puhutaan Pelicansin kokoisesta seurasta. Tässä vaiheessa katseet kääntyy nimenomaan tähän Castoninkin mainitsemaan mahdolliseen yhteistyökuvioon, sekä tietenkin Valtteri Bottakseen.
 

Tuparoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Ensikaudella pelaajabudjetti minimiin, luotetaan potentiaaliin ja tämän avulla yhtiön taloutta vakaalle pohjalle? Ensikauden jälkeen kun Niemelän sopimuksen optiot astuu voimaan aletaan taas enemmän paukkuja laittaa nousujohteisesti pelaajiin. Lopulta Niemelän projektin viimeisenä vuotena kovimmat panostukset, ja samalla kovimmat menestymisen odotukset? Omaa mutuilua.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ensikaudella pelaajabudjetti minimiin, luotetaan potentiaaliin ja tämän avulla yhtiön taloutta vakaalle pohjalle? Ensikauden jälkeen kun Niemelän sopimuksen optiot astuu voimaan aletaan taas enemmän paukkuja laittaa nousujohteisesti pelaajiin. Lopulta Niemelän projektin viimeisenä vuotena kovimmat panostukset, ja samalla kovimmat menestymisen odotukset? Omaa mutuilua.
Noinhan se pitäisi nimenomaan tässä tilanteessa tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös