Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 757 582
  • 3 384

Kalaleipä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen kuvitellut että Pelicans Store on ollut Pelicansin fanikauppa, mutta olikin HB:n brändi...

Eikai siinä, ihan hyvinhän toi homma toimi ennen HB:ta, niin kai se tästä lähtee nytkin.
Jotenkin muistelisin homman olleen jopa parempi kuin HBn mukaantulon jälkeen
 
Tämä voi olla hyväkin juttu. Itse olen miettinyt just sitä, että tuskin HB-yhteistyössä kauheasti rahaa yhdestä fanituotteesta seuralle tippui. Monet kuitenkin ostaa tukemismielessä fanituotteita, vaikka lienee paljon "tehokkaampaa" ostella pääsylippuja ja ruokaa/juomaa pelissä, jos seuralle haluaa rahaa antaa.

Toki fanituotteet on oleellisia myös muutenkin kuin vain taloudellisessa mielessä, koska ne juuri tuo sitä identiteettiä ja tunnelmaa, kun värit ja logot näkyy.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Voiko joku raportoida hallilta, minkälaisia alennuksia tuolla Storella on tällä hetkellä? Jos siellä "tyhjennetään" varastot jollain 15% aleilla, niin ei varmaan hirveästi ihmisiä kiinnostele.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Tämä voi olla hyväkin juttu. Itse olen miettinyt just sitä, että tuskin HB-yhteistyössä kauheasti rahaa yhdestä fanituotteesta seuralle tippui. Monet kuitenkin ostaa tukemismielessä fanituotteita, vaikka lienee paljon "tehokkaampaa" ostella pääsylippuja ja ruokaa/juomaa pelissä, jos seuralle haluaa rahaa antaa.

Toki fanituotteet on oleellisia myös muutenkin kuin vain taloudellisessa mielessä, koska ne juuri tuo sitä identiteettiä ja tunnelmaa, kun värit ja logot näkyy.

Tilanne taitaa olla juurikin toisin päin. Sopimus on ollut seuralle taloudellisesti erittäin hyvä, voisi ehkä kuvailla jopa liian hyväksi, toiminta edellytyksen kannalta.
 

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aavistuksen verran nolon näköistä Pelsun kannalta kun perjantai illan prime time matsi maikkarilta ja hallissa porukkaa kun jossain tiistai-illan saipamatsissa. Noh sentään turkoosi pitää hyvää mökää ja pelikin näyttää kulkevan toistaiseksi.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Hämeenlinnassa 3300 katsojaa tänään. Meillä 2600. Huhu ja hiljaseks vetää. Nyt herätys toimistolla.
Olkoon kuinka vaan TV-matsi, mutta perjantai ja Hölön Ipa vastassa.

Tilanne on vähintäänkin järkyttävä, sanokoon Pöyhönen lehdissä mitä tahansa. Jumalauta, meidän budjetoitu keskiarvo on 3600!

Tilanne on P.M.Petäjää lainatakseni: "KATASTROFAALINEN"
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Yläkatsomon kuppi-istuimelle 28€, lapsilta 24€. Halvimmat selkänojalliset penkit katsomossa johon ei ole lapsilta pääsy kielletty on 37€, lapsilta 32€.
Toki ringside paikat 27€, lapsilta 19€. Noilta paikoilta 19€ lapsilta on silkkaa ryöstöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös