Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 680 000
  • 2 943

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mun pointti on se, että ensin ei ollut mitään ja kun joku taho kuitenkin lähtee järjestämään tapahtumaa, niin heti aletaan valittamaan "mutta kun ei ole asiaa x ja y". Lähtökohtiin nähden tilanne on erinomainen, jos torilla haluaa matsia katsoa.
No saa kai sitä kyseenalaistaa ja antaa rakentavaa kritiikkiä siitä, että miksi tällä kertaa on päädytty huonompaan ratkaisuun kuin viime vuonna ilman että sitä pitäisi yrittää hiljentää ”olkaa vittu tyytyväisiä et ees on jotain!” tyylillä?

Lähtökohtiin nähden joo hyvä juttu, nyt voi halukkaat sitten mennä Lanunaukiolla sijaitsevan Pelurin sijaan torille kylmään telttaan juomaan kaljaa.
 

surfa

Jäsen
Turhaa vikinää taas.
Se, että se palvelee sinun tarpeitasi, ei tarkoita sitä, että valitus olisi turhaa. Jos tarjolla ei ole mitään, mitä voisi käyttää, niin silloin on turha selittää. Vähän sama kun kielitaidottomalle suomalaiselle lyötäisiin käteen venäjänkielinen kirja ja käskettäisiin olemaan tyytyväinen, kun "on edes jotakin".

Ja ai että, vai että perheisiin panostaminen olisi turhaa ja kannattamatonta. Ihanan lyhytkatseista, mitään pitkäjänteisyyttä on ihan turha rakentaa. Tietenkin. Jos ei ole rahaa järjestää mitään houkuttelevaa niin sitten ei ole. Kaljahanan onneksi voi lyödä mihin vaan ilman suunnitteluakin, mutta ei siihen tarvi tyytyväinen olla.
 
Viimeksi muokattu:

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se nyt on ihan kukkupuhetta, että ei menetettäisi jotain lapsiperheiden kohdalla.

Siellä ne tulevat sukupolvet Pelikaani-perheessä on. Ne on elintärkeä ryhmä, jopa tärkein.
 
Ei kyllä viitsi mennä itse tuonne hytisemään.

Tyhmä kysymys mutta olisiko ollut mahdollista että torille laitetaan skriini ilman mitään muita järjestelyjä?
Ulkomailla olen tälläisissä ollut mutta Suomessa varmaan miljoona eri sääntöä estää.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Ei kyllä viitsi mennä itse tuonne hytisemään.

Tyhmä kysymys mutta olisiko ollut mahdollista että torille laitetaan skriini ilman mitään muita järjestelyjä?
Ulkomailla olen tälläisissä ollut mutta Suomessa varmaan miljoona eri sääntöä estää.
Kyllähän se täysin sallittua olisi, mutta ei taloudellisesti kannattavaa. Sen sijaan taloudellisesti kannattavaa olisi ollut panostaa lapsiin sen verran että olisivat laittaneet pystyyn parit limppari- ja makkarakioskit, jotka eivät vaadi mitään lupia tai erityisjärjestelyjä.

Mutta kaipa nuo on laskeneet että pelkän kaljan myynti on kannattavampaa, vaikka se myös vaatii enemmän rahaa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kyllä viitsi mennä itse tuonne hytisemään.

Tyhmä kysymys mutta olisiko ollut mahdollista että torille laitetaan skriini ilman mitään muita järjestelyjä?
Ulkomailla olen tälläisissä ollut mutta Suomessa varmaan miljoona eri sääntöä estää.

Hämeenlinnassa taisi olla pelkkä skriini 2019 keväällä. Muistaakseni mitään virallisia oheispalveluita ei ollut.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos en väärin muista niin kelit oli suosiolliset torikatsomolle viime keväänä, nyt on luvattu melko kylmää ilmaa finaalisarjan ajan.
 

Kaikkiookoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän se täysin sallittua olisi, mutta ei taloudellisesti kannattavaa. Sen sijaan taloudellisesti kannattavaa olisi ollut panostaa lapsiin sen verran että olisivat laittaneet pystyyn parit limppari- ja makkarakioskit, jotka eivät vaadi mitään lupia tai erityisjärjestelyjä.

Mutta kaipa nuo on laskeneet että pelkän kaljan myynti on kannattavampaa, vaikka se myös vaatii enemmän rahaa.
En tiedä, mutta voisi kuvitella, että niillä on tuoreet myyntiluvut viime keväältä, jonka pohjalta nykyiset ratkaisut tehty.
No varmasti tulevien fanien arvoa ei ole laskettu, mutta raa'at tulokset viime keväältä on.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Millä hinnalla Hirvosen paita lopulta ottelun jälkeisessä huutokaupassa myi?
Ilin mikki prakasi niin Turkoosin ämyrillä hoidettiin homma loppuun, mutta sen verran kiusalliseksi taisi tilanne jo mennä, että ensimmäiselle huudolle meni " pohjahinnalla " 500 €.

Toki pohjahinta nousi ilmoitetusta 300€ --> 500€ heti huutokaupan alettua.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oliko siellä toriteltalla muuten eilen jengiä/tunnelmaa? Huomenna voipi olla vaikka kotipeli onkin. Halli täynnä ja iso voitto alla. Kaikki ei mahdu hallilla/ole varaa mennä sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös