Kun elämä potkii päähän...

  • 3 373
  • 45

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Girlzilla, kerro Janokselle mikä on pulmana. Onko poikaystävä jättänyt? Vaivaako sinua kysymys: Muutunko HIFK- faniksi? Koulussa menee huonosti? Naistenvaivoja? Janos auttaa kaikkiin pulmiin. :cool:

Janos on tukenasi now and forever.
 

theref

Jäsen
Heps

Itkeminen on naisten puuhaa. Raivoaminen nolottaa jälkeenpäin. Kaikkein paras keino on murjottaa itsekseen ja vetää kunnon kalsarikännit vaikka. Tämä siis miesnäkökulmasta.

Tosin, ainahan se vilpertin tuolla toisessa ketjussa tarjoama olkapää varmaan nuo edellä mainitut "miesmäiset" konstit voittaa? Jos sellainen vain olisi siis.

No tulipahan vastattua taas yhtä tyhjän kanssa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos elämä potkii päähän murehdin itsekseni, kirjoitan ehkä runon, rustaan kappaleen, menen sparraamaan, heikkona hetkenä saatan jopa itkeä(ei edes hävetä), joskus jopa vedän kännit. Niin ja jutteleminen ystävälle auttaa tai sitten ei riippuu aiheesta ja ystävistä.

Joo meikällä meni syksy yksityiselämässä päin sitä itseään. Eli kaikki suunnitelmat meni uusiksi pitkän suhteen murentuessa muruiksi. Muutenkin kaikki kasautui päälle, mutta kevät on alkanut tuomaan uutta puhtia, ehkäpä jopa rakkautta, se nähdään.

Elämä voittaa tai pelaa edes tasurin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joskus nuorempana elämä tuntui potkivan turhan usein päähän. Ehkä sen takia minusta tuli tälläinen puupää kuin nyt olen. :D

Joo, mutta nyt intti kasvatti myös henkisellä puolella todella paljon minua. Ei enää yksinkertaisesti viitsi valittaa tai harmitella maailman pieniä murheita. Siis kaikkein pienimpiä murheita. Kun muistaa ajat, mitä intissä tehtiin ja välillä kyrpä otsassa tehtiin niitä touhuja siellä, niin siviilielämä on siihen verrattuna paikoitellen paljon helpompaa. Eli ne pikkumurheet mitkä harmittivat ennen inttiä kotonakin, niin eivät haittaa enää juuri mitään. Siitä suuri kiitos Suomen Armeijalle, vaikkakin en enää takaisin sinne firmaan menisi.

No jos nyt käy niin, että joku asia todella paljon harmittaa, niin eiköhän se kiroiluna ja hermostumisena ilmene meikäläisellä. Ikinä en ole tähän päivään mennessä pulloon sen takia tarttunut. Ne syyt ovat silloin hauskan pito, ei vitutus. Tosin joskus humalassa, kun on ja ottaa lisää viinaa, niin ne jotkut asiat tulevat kännissäpäiten mieleen ja silloin ehkä tulee sen takia otettua sen piikkiin.

Mutta muistakaamme se, että elämä on mukavaa, vaikka välillä ketuttaakin. Ei se mitään, vaikka Ässät ryssii joka kauden ja pian pelataan Mestiskiekkoa Porissakin, mutta sitten pelataan, jos ollaan pelatakseen. Iloa jokaisen elämään, toivoo Marco Bjurström kakkonen, no ei vaan :rolleyes: Ja tähän väliin sopii hymyilevä naama aka hymiö eli tässä tulee: :)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Nuorempana, kun oikein otti päähän kirjoittelin runoja ja hakkasin päätäni seinään. Sitten keksin loistoidean ja kostin maailmalle muuntautumalla kiltistä tytöstä vähän vähemmän kiltiksi. Se teki kutaa... Korvat täyteen rinkuloita, stereot täysille ja saman tien voi haistattaa kukkaset kaikille.

Sitten tuli perhe ja muut ja tajus, että ... niin mitähän mahdoin tajuta. Joskus elämä nyppii ihan täysillä, silloin pistän levyjä soimaan täysillä korviin ja heittäydyn toiseen maailmaan tai kävelen meren rantaan ja annan aaltojen huuhtoa kaiken p...n pois. Se tepsii joka kerta. Sitä on aika nöyrä aaltojen huuhtoessa voimalla rantaa...
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Musiikki ja kiekko on ystäviä. Kaikki muu on turhuutta.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Kokeileppa biisin vaihtoa päässä, korvaavalla versiolla Puuha-Pete kaiken korjaa Puuha-Pete tietenkin...
Joskus tekee ihan hyvää piehtaroida kaikessa kurjuudessa vähän aikaa, on se itsesääli välillä niin ihana tunne:) No eihän se elämä helppoa ole, ennenkuin sen oikein oivaltaa (sitten arkussa;)Itsellä kuoli läheisin frendi vähän ennen joulua ja viime viikolla yksi kaveri veti itsensä koirantalutushihnaan jojoksi, mutta sellastahan se on läpälää...Minä suosittelisin itkua (oikein kunnon itkut auttaa joskus, tyhjentää mielenkuonaaineet huolella), juoksulenkkiä ajatuksella (huomaa yleensä huoliensa mittasuhteet), seksi ja makea tietty auttaa, hemmoittele itseäs, ei susta kukaan muu välitä niin paljoa kuin sinä itse..Noista ihmissuhdejutuista ei nyt niin kannata huolehtia, minäkin luulin ensimmäisen "pitkän" avosuhteen jälkeen vähintään kuoleman koittavan ja jääväni munkin elämää viettäväksi marttyyriksi, mutta onhan tuota senkin suhteen jälkeen tullut kotiakin tullut leikittyä jokusen kerran...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Juttelin muuten juuri pari päivää sitten kamun kanssa yleisestä vitutuksesta. Hän sanoi löytävänsä rauhan omistamalla lauantaipäivän ihan vaan itselleen. Kännykkä kotiin pöydälle ja liikenteeseen.
Ensin aamiainen jossain simossa paikassa, sitten hän menee levykauppaan ja nojaa siellä tiskiä vasten muutaman tunnin. Sen jälkeen hän käy syömässa jossain ja herkuttelee hieman. Iltapäivällä hän ostaa seksikkää kalsarit ja käy juomassa parit kaljat ennenkuin menee kotiin. Uudet kalsarit jalkaan ja ykköset päälle. Kaikki hyvin.

Minulla ei homma ole yhtä vaikeaa. Sään salliessa otan prätkän ulos ja lasautan 250 mittariin konetiellä. Käyn jossain kivassa paikassa kahvilla ja leuka tankkia vasten takaisin.
Juma mutta on hyvä fiilis mopokellarissa:D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Elämä se vaan on Dallasia. Jos joku ei tiedä, mikä Dallas- tv- sarja oli, ottakoon itse selvää.

No, sen verran apuja, että siinä sarjassa JR (kuten monet muutkin) aina itse sotki omat asiansa. Miten enemmän asiat olivat sotkussa, sitä enemmän JR tsemppasi ja pani hommat mieleiseensä järjestykseen. Sitten taas liihotettiin yläilmoissa, kunnes taas piti itse säheltää. Siis ylämäki - alamäki ...

Kun muistat, että omasta elämästäsi olet vastuussa vain itse ja ettei kukaan muu voi elää elämääsi puolestasi, on se jo hyvä alku. Sitten kun lakkaat ottamasta asiat liian tosikkomaisesti, niin sekin helpottaa. Hommiin pitää kyllä ryhtyä tosissaan, mutta tiukkapipo ei saa olla. Hauskaa pitää olla, vaikka keljuttaa.

Muista, että sitä saat mitä tilaat. Anna paljon, saat paljon. Myös ystäviä, ja omanarvontuntoa. Keep smiling..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti girlzilla15
Ai niin, ja XL5.sen "Deja vu" on soinut nyt kolme päivää päässä. Sitä ennen soi "Villihevosia".

Kyllä muakin v***ttais, jos nuo kappaleet soisi päässä.:D
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Santtu in memoriam

Kylläpä nyt on mulle niin ajankohtainen otsikko, että ei paremmasta väliä.

Kävi nimittäin niin, että jouduin lopetuttamaan kissani tänään....erosin reilu puol vuotta sitten, ja ex:än kissa jäi sitten mulle, kun on ihan kivasti tota tilaa.

En oo mikään kotihiiri, vaan ihan menevä kaveri, mutta vielä ei oo uutta sellasta naikkosta tullu vastaan, jonka kanssa vois saman katon alle muuttoa edes kuvitella. Kissa oli aika paljon omissa oloissaan, mutta kuitenkin aina paikalla. Nyt ei ole. On vaan saatanan tyhjä olo.

Ootteko muuten huomanneet, että asioita merkityksen itselleen tajuaa yleensä vasta silloin kun ne menettää ?

Niin ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus:

Itkemällä.

Jos joku sit on sitä mieltä, että se tekee musta ämmän, ni niin kai se sit on.

ja jos nyt joku ihan oikeesti jakso lukea tän valitusvirren, niin kiitokset siitä. Ainakin pikkusen helpotti se kirjottaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Puin itsekseni nyrkkiä ja kuuntelen mahdollisimman raskasta metallia tai vaihtoehtoisesti joskus harvemmin gangstarappia.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Kun oikein ottaa päähän. Joitain asioita...
**Aluksi omaan huoneeseen, ovi tiukasti kiinni. Ettei loukkaa ketään muita. Sitä siinä on monta kertaa tapahtunut.
*Kännykällä joku viesti kaverille, josta tietää että se lohduttaa.
*Kattelee nukkuvaa kissaa.
*Kattelee vanhoja lehtijuttuja, missä vaikka kerrotaan miten Jyppi voitti 8-2 Jokerit.
*Pistää jotain lempimusaa päälle. Sentenced. Ei mitään raivostuttavan ilosta. Ei mitään kamalaa synkistelyä, esim. Apulannan Odotusta. Jotain mukavaa, siitä väliltä.
*Kattelee Petr Tonin nimmaria ja käsialaa.
*Muistelee Janne Hauhtosen murretta.
*Muistelee, miten Glad naureskeli ennen JYP-Ilves -pelin alkua, että kova meno on päällä. Kova meno oli myöskin jatkoajalla.
*Ja tämän jälkeen makaa vain hiljaa, ajattelee jotain mukavaa ihmistä vaikka ja kuuntelee sitä musiikkia.
*Aukaisee sen oven ja kävelee samantien ulos, ellei ihan kamalaa keliä ole tiedossa.

Kannattaa kokeilla. Ehkei jonain Pelicans-fanina välttämättä just sitä Tonon nimmaria tartte katsella, mutta näitähän voi oman mielensä mukaan aina muutella.:)
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Kun tympäsee, mä otan puhelimen kouraan ja heitän viestiä jolleki ystävälle. Ei niitä montaa ole, mutta onneksi on. Mä olen muutenkin sitä tyyppiä, jonka mielestä moni asia helpottaa kun niistä puhuu, eikä jätä niitä vain patoutumaan sisälleen. Olen myös sanonut monelle tutulle, että mulle voi tulla kertomaan asioista, jotka painavat mieltä. Eikä minusta ole tärkeää, että toisen täytyisi auttaa, yleensä se kertominenkin helpottaa, se että sen asian saa jakaa jonkun kanssa.

Mutta ei ystäville kerrota pelkkiä huonoja fiiliksiä, minä ainakin kerron myös minulle tapahtuneista hyvistä asioista. Jos joku kertoo minulle, että jokin asia meni hyvin ja toi ystävälleni hyvän mielen, tuo se hyvää mieltä myös minulle. Sitä osaa jotenki jakaa ystävien hyvät asiat, ja ottaa iloa myös itselleen niistä...

Kyllä ystävät ovat tärkeitä, ainakin minulle.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
girlzilla, ei siihen auta sitten mikään muu kuin radioheadin "exit music (for a film)" ja "how to disappear completely".

Ja sitten kun niistä on saanut tarpeeksensa, pistetään soimaan Ministry of Soundin Clubber's guide to trance 2002 ja annetaan musiikin viedä mukanaan. Jos ei sekään vielä riitä, pistetään kaiuttimista tulemaan Portisheadia, kipaleeksi heti ensimmäisenä "Roads" jonka jälkeen "Undenied". :)

Jos sen jälkeen ei ole vieläkään hyvä fiilis, mene pillittämään mutsin nähtäville, ne on yleensä kovia hemmoja ryntäämään limpparilasin kanssa apuun...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Santtu in memoriam

Viestin lähetti kaizu
Kylläpä nyt on mulle niin ajankohtainen otsikko, että ei paremmasta väliä.

Kävi nimittäin niin, että jouduin lopetuttamaan kissani tänään....erosin reilu puol vuotta sitten, ja ex:än kissa jäi sitten mulle, kun on ihan kivasti tota tilaa.

En oo mikään kotihiiri, vaan ihan menevä kaveri, mutta vielä ei oo uutta sellasta naikkosta tullu vastaan, jonka kanssa vois saman katon alle muuttoa edes kuvitella. Kissa oli aika paljon omissa oloissaan, mutta kuitenkin aina paikalla. Nyt ei ole. On vaan saatanan tyhjä olo.

Ootteko muuten huomanneet, että asioita merkityksen itselleen tajuaa yleensä vasta silloin kun ne menettää ?

Niin ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus:

Itkemällä.

Jos joku sit on sitä mieltä, että se tekee musta ämmän, ni niin kai se sit on.

ja jos nyt joku ihan oikeesti jakso lukea tän valitusvirren, niin kiitokset siitä. Ainakin pikkusen helpotti se kirjottaa.

No mutta Kaizu... kyllähän sinun pitäisi tietää.... joskus kissa kuolee... joskus siltä väännetään niskat nurin! Luonnonlaki!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Santtu in memoriam

Viestin lähetti finnishninja


No mutta Kaizu... kyllähän sinun pitäisi tietää.... joskus kissa kuolee... joskus siltä väännetään niskat nurin! Luonnonlaki!

Sarkasmia vitsi tai muuta joka tapauksessa heikko esitys. Kannattaa miettiä vähän ennen kun laukoo tuollaisia mielipiteitä.
Ehkä jopa toiset saattavat pitää kissoista, kuten minä.

Tämä on sensuroitu versio.
 
Viimeksi muokattu:

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Re: Santtu in memoriam

Viestin lähetti finnishninja


No mutta Kaizu... kyllähän sinun pitäisi tietää.... joskus kissa kuolee... joskus siltä väännetään niskat nurin! Luonnonlaki!

Parahin "ninja".

Ensin ajattelin, että kuinka joku voi laittaa tollaisen vastauksen. Tarkistin profiilisi. Nyt ymmärrän.

Ei hätää.

Enää about parikytvuotta sulla jäljellä tätä katkeraa taivallusta maan päällä. Sitten pääset lepoon.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kyllä on vähän tahditonta

Tuollainen käyttäytyminen on aika ala-arvoista... Joillekin jotkut asiat vaan merkitsee enemmän kuin toisille. Pitääkö sitä ninja hyvä näyttää itsestään sellaisia puolia, jotka pilaavat omaa mainettansa?

Asiasta sen verran, että olen huomannut olevani hyvinkin kylmätunteinen silloin kuin jotakin tapahtuu. Myöhemmin sitten miettii vähän syvemmin niitä asioita, jotka on kohdalle sattunut. Eli toisin sanoen kattelen ensin, että mitä pitäis tehä asialle ja sitten kun olen ne tehnyt aloitan miettimisen ja sen jälkeen elämä yleensä jatkuu normaalina, aina välillä muistuttaen siitä omasta ajastaan hetkinä joita ei välttämättä haluaisi koskaan osua omalle kohdalleen....



Eipä tässä nyt tullut muuta mieleen....

edit. Sen vielä piti sanoa, että kuuntele jean-piette kuselan naurava kulkuri, niin alkaa taas itseäänkin naurattamaan....:rolleyes:
 

Afan

Jäsen
Nyt avasitte sellaisen otsikon, että melkein on pakko osallistua keskusteluun, vaikka henkilöllisyyteni monien tiedossa onkin. Vaan mitäpä salattavaa minulla olisi?

Sen verran positiivinen ihminen olen, että ajattelen yleensä kaikista asioista myönteisesti. Aina sekään ei onnistu, ja menneellä viikolla on ollut yksi niistä hetkistä. Kuusi päivää sitten tieni erosi nuoresta naisesta, joka on ainoa, jota olen elämäni aikana tosissani rakastanut. Rakastan yhä edelleen. Itkeneeni tunnustan, ja se todella auttaa.

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, merkittävä helpottava tekijä on myös aika.

Elämä on peliä, ja vaikka joskus tuntuisi siltä, että tätä peliä ei voi voittaa, muistakaa, että aina sitä selviää ainakin Jatkoajalle. :)

Kiitän ja kumarran. Tsemppiä girlzillalle ja kaizulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös