Kumpi on parempi: veini vai preda?

  • 3 600
  • 33

Kummalla hauskemmat jutut?

  • Predator

    Ääniä: 45 25,7%
  • veinikretski

    Ääniä: 81 46,3%
  • yhtä hauskat jutut

    Ääniä: 49 28,0%

  • Äänestäjiä
    175

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää äänestys on hupaisa, mutta nuo kirjoittajat eivät ole.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Golden AWe kirjoitti:
Well I'll be damned. En edes tiennyt tuollaisen masterpiece äänestyksen olemassaolosta. Sen tiesin että meillä molemmilla on faneja, mutta että mun kuivabetonista arseakin arvostetaan noin paljon, hoh huh. Mahtaa johtua La Corunasta ostamistani farkuista.

TO THE BATCAVE!!!

Tässäpä sulle http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?t=27789. Melko pikainenhan tuo oli, mutta jäin silti voitolle meidän keskinäisessä väännössä. Kolmas ehdokas nyt paini ihan omassa sarjassaan, mutta se taisi olla tuon järjestäneen jyrsijän oma kikka, tarkoituksellinen.

Tykkään muuten sun allekirjoituksesta. Ha haa...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
metsänpeikko kirjoitti:
Tässäpä sulle http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?t=27789. Melko pikainenhan tuo oli, mutta jäin silti voitolle meidän keskinäisessä väännössä. Kolmas ehdokas nyt paini ihan omassa sarjassaan, mutta se taisi olla tuon järjestäneen jyrsijän oma kikka, tarkoituksellinen.

Tykkään muuten sun allekirjoituksesta. Ha haa...

Ratkaistaan tuo lopullinen paremmuus joku kerta vaikka vähäpukeisella matsilla kreikkalais-roomalaista illan päätteeksi. Sitten minä häviän, tarkoituksellisesti.

Allekirjoitukseni on aidosti peräisin kämppäni pienestä vieraskirjasta...oli pari nuorta heppahullua kimalaista kylässä...tuliko tuo sitten sinne kuinka läpällä, mene ja tiedä.
 

Tobias

Jäsen
Mä äänestin tasuria. Oman tyylinsä edustajina molemmat ovat mainioita kirjoittajia, kiitos heille siitä.

Ykkössuosikkini on kuitenkin ehdottomasti erva. Poikkeuksellinen verbaalinen lahjakkuus ja uskoisinpa, että kyseessä on varsin välkky kaveri.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikea valita.

Predator on akateemisen koulutuksen saanut pohdiskelija ja toinen taas elämän karaisema kommentoija.
Ei näitä kahta heppua voi pistää järjestykseen.
Predatorin kans on ollut kunnia viettää iltaa, Veini on vielä tapaamatta.
Uskoisin että mikäli molemmat olisivat samassa tilassa, siellä ei tarvitsisi olla naama norsunvitulla :)
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Odotan mielenkiinnolla Veinin järkkäämää iltaa Tallinnassa ja sen jälkeisiä maininkeja. Toivottavasti kaikki menee putkeen. En taida äänestää, kun en äänestänyt kunnanvaaleissakaan. Molemmat tuntuvat olevan kuin suoraan Linnunradan Käsikirjasta Liftareille. (Karvaisia apinoita tai hiiriä) Jep... ei varmaan tarvisi murjotella. Ainakaan kännissä.
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Golden AWe kirjoitti:
Ratkaistaan tuo lopullinen paremmuus joku kerta vaikka vähäpukeisella matsilla kreikkalais-roomalaista illan päätteeksi. Sitten minä häviän, tarkoituksellisesti.

Allekirjoitukseni on aidosti peräisin kämppäni pienestä vieraskirjasta...oli pari nuorta heppahullua kimalaista kylässä...tuliko tuo sitten sinne kuinka läpällä, mene ja tiedä.

Eipä tiennyt poika mihin ryhtyi. Kyseisen kreikkalais-roomalaisen sääntöjä äärimmäisen vähän tuntevana kysyisin, että onko se häviäjä, joka viimeiseksi jää sinne alimmaiseksi. Jos näin on, niin en halua voittaa. Muuten kyllä sopii. Muistuttaisin vielä, että tuon edellämainitun äänestyksen kolmas, nimeltämainitsematon ehdokas lienee kuitenkin hyvin vahvasti minun puolellani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös