Kumpi on parempi: veini vai preda?

  • 3 599
  • 33

Kummalla hauskemmat jutut?

  • Predator

    Ääniä: 45 25,7%
  • veinikretski

    Ääniä: 81 46,3%
  • yhtä hauskat jutut

    Ääniä: 49 28,0%

  • Äänestäjiä
    175
Niin, mun mielestä palstan kaksi hauskimpien juttujen kirjoittajaa on veinikretski ja Predator.Kumpi on parempi, sitä en osaa sanoa, mutta kumpi teidän mielestä?

Äänestäkää!
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittujaks niitä vertailemaan!

Molempi parempi, hieman omalla tyylillään.

Tasuri.
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Vaikea päätös, mutta oli pakko kallistua veinin suuntaan.

Ps. Tahdon vielä korostaa, että marginaali veinin eduksi oli todella niukka.
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Yhtä hauskoja ovat, eri tavalla vaan. Kummallinen äänestys, silti
vaan äänestin...kummallista.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
No johan äänestyksen lykkäsi. Miksi ihmeessä vain nuo kolme vaihtoehtoa. Nyt kukaan ei pysty äänestämään esim. Kanadaa. Niin tai lehmää - siis se MUU-vaihtoehtokin puuttuu.

Kaiken muun hyvän lisäksi olen niin täysi tolvana, että en tajua hyvän tilaisuuden tullessa äänestää edes itseäni. Siispä ääni minulta veinille.

Nyt on kieli niin ruskeana, että vot poijjaat ja seitsemän rosvoa arkulla vainaan - ja rommia pullo - huh hah hei - tai jotakin. Ehkäpä tämän lipomisen jälkeen veini järkkää minulle ainakin yhden ilmaisen drinkin kapakassaan, sitten kun sinne joskus eksyn. Siis KUN, eikä jos.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Preda. Veini oli aluksi ihan hauska, mutta nyt nuo jutut lähinnä kyllästyttää. Palstan hauskimpana kirjoittana pidänkin...Höh, mulla oli joku hassu tyyppi eilen mielessä, mutta nyt ei muista. Predan lisäksi muita hauskoja ovat ainakin Q, JHag, ja muutama turenkilainen, kunhan puheenaiheena ei ole jääkiekko.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Missäs listalta on Scholl?

Hänhän on jatkoajan vitsikkäin heppu ylivoimaisesti.
Sanon siis että joku muu..

Saku #11 kirjoitti:
ja muutama turenkilainen,

Turenkilaiset ovat ihan hauskoja joo.. vai olikos se sana naurettavia?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Predator kirjoitti:
No johan äänestyksen lykkäsi. Miksi ihmeessä vain nuo kolme vaihtoehtoa. Nyt kukaan ei pysty äänestämään esim. Kanadaa. Niin tai lehmää - siis se MUU-vaihtoehtokin puuttuu.

Kaiken muun hyvän lisäksi olen niin täysi tolvana, että en tajua hyvän tilaisuuden tullessa äänestää edes itseäni. Siispä ääni minulta veinille.

Nyt on kieli niin ruskeana, että vot poijjaat ja seitsemän rosvoa arkulla vainaan - ja rommia pullo - huh hah hei - tai jotakin. Ehkäpä tämän lipomisen jälkeen veini järkkää minulle ainakin yhden ilmaisen drinkin kapakassaan, sitten kun sinne joskus eksyn. Siis KUN, eikä jos.

Ääni ilman muuta Bredalle, miehellä on yleistieto aivan toista luokkaa. Järjestän illan syksyksi, jossa kerromme toisillemme vitsejä ja tarinoita. Ääni äänestä ja kieli kielestä.
 

scholl

Jäsen
JHag on hauskin kirjoituksillaan, jotka liittyvät lätkään. Vapaalla tyylillä taas, kun kirjoitetaan junttityylillä hauskimpia on Ervatsalo, muttei toki aina. Joskus menee yli. Kyllä se Predatorkin on hauska - vähintäänkin silloin tällöin, joten äänestin Predaa.

On niitä hauskoja kirjoituksia muillakin. Ei siinä mitään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei pidä vertailla neeroja. Sama kuin kysyisi kumpi on parempi, pano pilvessä vai pano krapulapäivän iltana. Sitäpaitte molempien jutusteluissa on kyse jostain paljon syvällisemmästä kuin pelkästä nettihassuttelusta. Ettekö te näe mihin tämä kaikki johtaa!!!

Ei sillee ettei tulisi näistä kahdesta vain paneminen mieleen. Eiku että tulis. Eikö öh...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Melko reilua, että moderaattorit sulkivat äänestyksen siitä, kummalla on parempi peba, allekirjoittaneella vai Golden AWella. Kolmas vaihtoehto kyseisessä äänestyksessä oli luonnollisesti "tissit". Mutta tällaisen äänestyksen sitten sallivat, kyllä olen nyt katkera.

Äänestin, että molemmat ovat yhtä ihQuja. Mutta luonnollisesti ervatsalo kaikista ihQuin, ja se yksi pariisilainen. Sekä tietysti Aki Heino.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
metsänpeikko kirjoitti:
Melko reilua, että moderaattorit sulkivat äänestyksen siitä, kummalla on parempi peba, allekirjoittaneella vai Golden AWella. Kolmas vaihtoehto kyseisessä äänestyksessä oli luonnollisesti "tissit". Mutta tällaisen äänestyksen sitten sallivat, kyllä olen nyt katkera.

Äänestin, että molemmat ovat yhtä ihQuja. Mutta luonnollisesti ervatsalo kaikista ihQuin, ja se yksi pariisilainen. Sekä tietysti Aki Heino.

Well I'll be damned. En edes tiennyt tuollaisen masterpiece äänestyksen olemassaolosta. Sen tiesin että meillä molemmilla on faneja, mutta että mun kuivabetonista arseakin arvostetaan noin paljon, hoh huh. Mahtaa johtua La Corunasta ostamistani farkuista.

TO THE BATCAVE!!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tasan napsahti. Pistetään jatkoaika ja rankkarikisa peliin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kotiinpäin vedetään ääni Predalle.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Köh köh.

Äänestin tässä nyt Predatoria, mutta kyllä hauskin kirjoittaja ikinä, koskaan, missään on Rööri. Röbön jutuille on tullut naurettua jo niin paljon, että ei riitä edes sanat sitä kuvaamaan - Respect.

Cougar.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kaikki kirjoittajat on iha ihQi. Mitäs tällä äänestyksellä haetaan? Kysynpä vaan järjestäjältä. Missä on "muu" vaihtoehto? Miten perustelet sen, että veinillä ja Predatorilla olisi hauskimmat jutut? Sitä en kiellä, etteikö herrojen jutut olisi hyvää luettavaa. Toisinaan heidän asiantuntemus tai juttujen taso vetää ihan hiljaiseksi. Kun saan vastauksen näihin, äänestän heti jompaa kumpaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Veiniä äänestin. Ihan vaan sen takia, jos joskus menen Tallinaan. Tota ponnarikundia (Predator) olen jo joskus jossakin äänestänyt. En kyllä muista missä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumpikaan ei ole hauska. Tämä on kuin vertailisi kissan ja koiran paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
vision kirjoitti:
Kumpikaan ei ole hauska. Tämä on kuin vertailisi kissan ja koiran paskaa.

Kiitos meidän molempien puolesta, ja hyvää viikonloppua sinullekkin.

Terveisin veini.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös