apulais-GM
Jäsen
Juusto ensin, kun sitä tulee vähän enemmän ja se on kuivempaa. Ja sen laittaminen kestää pitempään.
Leikkele + muut täytteet ensin. .....
Juusto on ns. salainen agentti, eikä jätä jälkeensä mitään muuta kuin hajun. Kukaan ei löydä tekijää ikinä.
Juusto ehdottomasti alle ja kinkku/kana/kalkkuna päälle. Näin olen aina tehnyt.
Margariini > juusto > leikkele
Miten voi tietää haluavansa kahden tunnin kuluttua leipää?Tulee vuoroteltua, isompi viipale alle.
Sen verran hifistelen, että juuston otan huoneenlämpöön tuntia paria ennen leivän tekoa.
Miten voi tietää haluavansa kahden tunnin kuluttua leipää?
Yleensä näin joo. Tai oikeestaan niin, että juuston lisäksi ei tarvita muuta. Mutta ei kinkku-juusto ole paha yhdistelmä. Mä yhdistän yleensä kinkun ja maksamakkaran samalle leivälle. Toimii kuin Buickin vessa. Metukan tai juuston kanssa ei tartte olla muuta voimariinin lisäksi. Jonkun jauhoisen leikkeen (lauantaimakkara tms) kanssa tonnikala on loistava kaveri. Silloin leikkele päällimmäiseksi, tai sormet on ihan tonnikalassa.Minä en (yleensä) laita juustoa ja leikkeleitä samalle leivälle. Leikkele peittää mielestäni juuston kepeän rasvaisen maun. Ja jos leivällä on leikkele niin ei se mielestäni enää kaipaa juustoa.
Jonkun jauhoisen leikkeen (lauantaimakkara tms) kanssa tonnikala on loistava kaveri. Silloin leikkele päällimmäiseksi, tai sormet on ihan tonnikalassa.
Juusto tulee aina päälle. Aina.
Täysin idioottimaista ja vääräuskoista väittää muuta.
Kuka edes väittäis? Tai onhan hulluja mutta kuka niitä kuuntelee.
Juusto tietenkin päälle.
Lisäksi sellainen off-topic että näkkäri voidellaan aina sille epätasaiselle puolelle.
Onko epätasainen sama kuin se kuoppainen? Mun mielestä ne puolet ovat kuoppainen ja rosoinen. Lisää OT:tä. Olen vaihtanut elämäni aikana banaanin avaamispään ja näkkileivän voitelupuolen. Vessapaperin suuntaa en ole enkä juuston paikkaa leivällä. Oho, takaisin topiciin ihan vahingossa.Lisäksi sellainen off-topic että näkkäri voidellaan aina sille epätasaiselle puolelle.