Jos oikein edistyksellisiä haluttaisiin olla, niin laitamainoksien tulisi myös olla reagoivia/ehdollisia (Virtual Replacement Technology). Eli TV-kuva eri kanavilla/kaupungeissa/maissa antaa eri mainokset kuten jalkapallossa on jo nähty. Näin tamperelaisille katsojille voitaisiin pelikatkolla markkinoida Tapolaa, raumalaisille lapskoussia, kuopiolaisille paikallista kalakukkoa, venäläisille borssikeittoa jne jne. Enemmän mainostuottoa paljon ketterämmin.
Linkki vie Ladbible sivustolle, jossa esimerkki briteistä.
Edit. Lisätty myös toinen esimerkki bundesligasta
Football Stadiums Change The Ads Depending On The Channel Or Country
A Twitter user posted the revelation, writing: “Today I learned that stadiums can have different ads depending on channel and country.”
www.ladbible.com
Edit. Lisätty myös toinen esimerkki bundesligasta
Projects | LED Digital Displays, Live Event Production & Stadium Solutions | ADI.tv
ADI have 30 years experience in LED Technologies & Event production - see projects we've completed for Events such as Horseracing, Formula E, Bundesliga, Drive-Ins, Wolves, Tour de France, The Bullring and more.
www.adi.tv
Viimeksi muokattu: