Ei sitä kauempaa tulevaa porukkaa kuitenkaan niin paljoa ole. Enemmän se on kiinni nimenomaan Tampereen sisäisestä liikenteestä jos hallille pääsee ilman vaihtoja bussilla tai ratikkalla, niin se ei ole ongelma. Ennenkaikkea se paluu yhteys lähtee riittävän nopeasti pelin jälkeen niin ongelmia ei ole.Hyvin pitkälti tulee yksityisautoilun ongelmat hallille riippumaan siitä, että saadaanko lähijunien (noin 100km säteeltä) aikataulut osumaan soveltuviksi pelien katseluun. Moni varmasti mielellään käyttäisi junaa, mutta jos se ole aikataulujen puolesta mahdollista, niin sama ralli autoilla jatkuu eikä rataverkon päälle asetetusta hallista tulla samaan parasta potentiaalia irti.
En ole Hämpin parkkia tai Ratinaa paljoakaan käyttänyt (eipä keskustassa ole mitään oleellista, jota ei laitakaupungilta löydä), joten kuinkahan sujuvasti pysäköinti niihin ja niistä pois sujuu, kun autoja on paljon?
Aika fakiiri täytyy kyllä olla, jos noi suomalaiset lagerit tunnistaa toisistaan maistamalla.Silloin harvoin, kun hallilla kaljan ottaa (koska perverssi hinta), niin kyllä mieluummin otan sen 7€ Sandelsin kuin käytävältä 8€ Koffin. Koff ja Karjala nyt ovat pitkälti sellaisia tuotteita, että näiden kohdalla olen jopa kieltäytynyt joskus ilmaisesta kaljasta. Esimerkiksi mainittu Heineken olisi tähän tilanteeseen huikea parannus, tosin hintakin on sillä tuolloin tod.näk. kympin.
Eikä se Olvikaan mitään herkkua ole. Viime juhannuksena nappasin kasipakin Olvin nelkkua toisena päivänä kauppareissun yhteydessä, ja sen juotuaan ei ainakaan jäänyt nälkä. Mutta väliäkö hällä, jos hallilla olutta, niin noilla hinnoilla mieluummin hyvää.
Helpoin tapa varmistaa sujuva liikkuminen areenalle omalla autolla, on hankkia autopaikallinen työpaikka lähistöltä. Itse olen ajoissa tämän problematiikan ratkaissut.
En tiedä menenkö kunnon miinaan, mutta kyllä ne nyt todellakin sen verran erottaa että Karjala, Koff & Lappari kyllä eroaa maultaan Karhusta ja Sandelsista huomattavasti. Kolme ensimmäistä on sellaisia litkuja, joista en maksa, hyvä jos edes ilmaiseksi juon.Aika fakiiri täytyy kyllä olla, jos noi suomalaiset lagerit tunnistaa toisistaan maistamalla.
Erittäin runsaasti autoilevana ja satoja parkkihalleja käyttäneenä Hämppi on nopeudessaan, selkeydessään ja käyttömukavuudessaan Top-3:ssa. Sisään- ja ulosajo toimii isommassakin ruuhkassa. Ratinakin oikein ok. Ja molempien hinnoittelu on olematon erityisesti nyt pääkaupunkiseudun prime-parkkeihin verrattuna.
Kannen rakennus oli myöhässä mutta itse rakentaminen ehkä pari kuukautta ja se myöhästyminen on mahdollista ottaa kiinni rakentamisen aikana. Nyt kun ollaan niin sanotusti normaalissa rakentamisessa kannen ollessa valmis.ilta-sanomat kertoo että halliprojekti olisi n. 6 kk jäljessä aikataulusta...
Edit. Tuosta omalla autolla peliin tulosta. Itse kuulun siihen ryhmään, joka tulee vähän kauempaa peliin, koska tällä hetkellä se on ainoa vaihtoehto. Kilsoja tulee vuodessa yli 5000 km, jos käy kaikissa runkosarjan matseissa.
Tulevaisuudessa olisi kyllä varmaankin mahdollista tulla junalla, mutta matka-ajat pidentyisi huomattavasti?
Kyllä monelle se oma auto on se paras vaihtoehto jatkossakin.
Aika näyttää miten ja mihin autot saadaan mahtumaan.
Oikeasti ongelma olisi mainokset, kausikortit aika merkityksetön tässä yhtälössä. Uudesta hallista varmasti löytyisi riittävän hyvin vastaavat paikat.Kyllähän toi olisi aika haastavaa kesken kautta vaihtaa hallia. Siinä tulee ongelmaksi jo kausikorttikatsojatkin.
Jossain vaiheessa tulee niitä katsomokarttoja tjsp josta pääsee vähän katsomaan miltä paikat näyttää...
Parasta olisi tietenkin päästä oikeasti paikalta katsomaan mistä sen kortin ostaa.
Parempi se olisi kyllä vetää kausi loppuun Hakametsässä ja sitten vasta vaihtaa. Olettaen tietenkin että sinne uuteen halliin ei päästä syyskuussa
Kai nyt saavat paikallispelin sumplittua avausotteluksi?Joko Ilves ja Tappara ovat päässeet yksimielisyyteen siitä, kumpi saa korkata uuden areenan? Meinaan pelin muodossa?
Kai nyt saavat paikallispelin sumplittua avausotteluksi?
Joko Ilves ja Tappara ovat päässeet yksimielisyyteen siitä, kumpi saa korkata uuden areenan? Meinaan pelin muodossa?
Kai nyt saavat paikallispelin sumplittua avausotteluksi?
Näinhän se suunnitelma oli, mutta mitäs nyt tehdään kun halli valmistuukin vasta kesken kauden? Tiedetäänkö otteluohjelmaa tehdessä vielä, milloin uuteen halliin päästään pelaamaan?Ja Tapparan vuoro olla kotijoukkue uuden hallin avauksessa.