Kumman toivot vievän jalkapallon Euroopan mestaruuden?

• 4 022
  • 40

Kumman toivot vievän jalkapallon Euroopan mestaruuden?

• Espanja

Ääniä: 63 30,9%
  • Italia

Ääniä: 106 52,0%
  • Ei väliä

Ääniä: 35 17,2%

• Äänestäjiä
    204
  • Poll closed .

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Italia totta kai!
-Seurannut Juventusta ja Del Pieroa 10vee pojankoltiaisesta lähtien.
-Liityin Ferrarin fanaattisiin Tifoso-joukkoihin Mika Salon mukana.
-Maa ja ihmiset ovat eksootisia.
-Pelannut aina itselle mielekästä futista kokoajan kehittäen pelaamistaan.
-Pelaa huipputaktisesti ja jokaisella pelipaikalla on erikoisasiantuntija.
-Muutama henkilökohtainen syy.
-Listaa voisi jatkaa miltei loputtomiin..

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sinä olet Tifosi oikealla asialla vaikket olekaan. Hyvä meininki. Tästä se lähtee. Tunnetta peliin ja paras voittakoon.

Ihmettelen muuten miksen ole koskaan onnistunut saamaan eteeni huippuhyvää pizzaa Italiassa. Heti Sveitsin puolella Luganossa on tullut jackpot, kahdesti, kun piti testata seuraavana päivänä ettei ollut sattumapizza. Saksassa on parhaat makkarat.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sinä olet Tifosi oikealla asialla vaikket olekaan. Hyvä meininki. Tästä se lähtee. Tunnetta peliin ja paras voittakoon.

Ihmettelen muuten miksen ole koskaan onnistunut saamaan eteeni huippuhyvää pizzaa Italiassa. Heti Sveitsin puolella Luganossa on tullut jackpot, kahdesti, kun piti testata seuraavana päivänä ettei ollut sattumapizza. Saksassa on parhaat makkarat.

Torinosta sain parasta pizzaa kahdestakin eri paikasta torin laidalta. Mutta vastapainoksi sain myös surkeinta paskaa mitä olen ikinä naamaani vetänyt. Koko päivän reissussa ja kaikki paikat kiinni jonkun saatanan turhan pyhän takia ja illalla yksi pizzeria oli auki ja nälkä oli hirveä. Pizza kuitenkin oli niin surkeaa että roskiin lensi. Siinä pieni matkailupäiväkirja-otos jos jotakuta kiinnosti. Toivottavasti ei mennyt liika ot:ksi;)

Ralph

Jäsen
Ladispolista ainakin sai aivan loistavaa pizzaa. Ja jottei mene OT:ksi, kannustan Italiaa. Olen ollut koko ikäni Italian kannattaja ja tulen olemaankin.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Espanjaa vielä tämän kerran, mutta jos taas voittavat, niin ensi kisoissa jotain muuta. Vaihtelu kun virkistää. Italiasta en ole jalkapallossa oikein koskaan pitänyt sen käsienlevittelyn, pellehyppelyn ja kaiken muun ihmeellisen vilungin takia, mutta mitä nyt olen pari peliä joukkueelta näissä kisoissa nähnyt, niin sehän on mukavasti vähentynyt. Olisikohan Italialla samanlainen kasvojenpesu menossa kuin mitä Argentiina on jo pidempään onnistuneesti toteuttanut.

Prosentein 55-45 vaaka kääntyi Espanjalle.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Italia voi viedä kannun mukanaan ja pelkästään Buffonin ansiosta.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Torinosta sain parasta pizzaa kahdestakin eri paikasta torin laidalta. Mutta vastapainoksi sain myös surkeinta paskaa mitä olen ikinä naamaani vetänyt. Koko päivän reissussa ja kaikki paikat kiinni jonkun saatanan turhan pyhän takia ja illalla yksi pizzeria oli auki ja nälkä oli hirveä. Pizza kuitenkin oli niin surkeaa että roskiin lensi. Siinä pieni matkailupäiväkirja-otos jos jotakuta kiinnosti. Toivottavasti ei mennyt liika ot:ksi;)
OT/kokonaan: Jos vinkkaat loppuvuoden viikonloppurientojani varten hyvän pizzamestan vaikkapa juuri Torinosta, niin tällä vihjeellä lupaisin jo kannattaa akselivalta-kaveria sunnuntaina. Aion entiseen tapaan tehdä syksyisiä viikonloppupistokeikkoja ensi syksynäkin, jos vaan duuni sallii. Viiden tähden pizza Italiassa on vielä kokematta.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vielä 80- ja 90-luvuilla olin Espanjan fani, koska pidän sympaattisista häviäjistä. Äänestin silti Espanjaa, koska italialainen jalkapallo sopupeleineen ja muine lieveilmiöineen on kokonaisuudessaan todella vastenmielinen ilmiö.
Toisaalta Italian pelityyli on näissä kisoissa ollut positiivinen yllätys. Aiemmin myös pelityyli oli yksi vahva oksetuksen aihe.
Silti joukkueessa on liikaa ällöttäviä persoonia (esim. Balotelli) Pippon ym. lopettamisesta huolimatta.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun Saksa floppasi, niin ei ole mitään väliä kumpi näistä maista voittaa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Aina kun espanjalaista jalkapalloa pelaava joukkue pelaa, ei toisen joukkueen voittaminen ole suotavaa. Näin siis silloin kun eivät keskenään pelaa, eli La Liga ja mahdolliset seurajoukkueturnauskohtaamiset. Heräsin espanjalaiseen 12 vuotta sitten ja nykyiset menestyksen vuodet ovat faktisesti hienoa aikaa.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kumpi tahansa voittaa, niin ahkerat ja rehdit pohjoiseurooppalaiset maksavat voitonjuhlat.

Forza!

Pitäisköhän mennä voitonjuhliin ja yrittää tällä verukkeella saada vedettyä kännit paikallisten piikkiin?

"Mä nää juhlat oon oikeesti maksanutkin"

Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Paella ennen Pizzaa. Casillas ennen Buffonia vaikka molemmat hienoja miehiä. Espanjasta tulee myös parempia viinejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy