Mainos

Kumman puolella finaaleissa?

• 3 269
  • 53

Suosikkisi finaaleissa?

• Tappara

Ääniä: 109 55,9%
  • Jokerit

Ääniä: 55 28,2%
  • Parempi voittakoot

Ääniä: 14 7,2%
  • EVVK

Ääniä: 17 8,7%

• Äänestäjiä
    195
Suosikkijoukkue
TPS
Olen samaa mieltä kuin Jet Acekin takinkääntämistemppuineen päivineen. Jotenkin Tappara ja jotenkin Jokerit, mutta mieleni varmasti muuttuu sitä mukaa, kun finaalit etenee. Altavastaajan puolelle on helppo mennä ja toivoa mahdollisimman tasaista sarjaa. Toisaalta esim. jokin pieni möläytys jomman kumman joukkueen leiristä voi ratkaista minun "suosikkini" hetkessä.

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ehdottomasti Jokerit

En olisi koskaan uskonut olevani Narripakan puolella, mutta nyt on tilanne se, että olen heidän puolellaan 110%. Tässä tapauksessa se olisi myös jääkiekon suurvoitto. Jokereiden pelityyli miellyttää paljon enemmän silmää...ja onko se ihme?

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Toivottavasti Tappara. Ensimmäinen syy siihen on se, että saataisiin Helsinki-Turku-akseli rikottua. Siis mestaruus jonnekin muualle. Enkä muutenkaan ole helsinkiläisten puolella, ellei ole pakko. Ja pakolla tarkoitan sitä, että toivon jommalta kummalta apua Bluesille heidän voitollaan kilpailevasta joukkueesta.

Toki molemmissa joukkueissa on yksi pelaaja, jolle mestaruutta en missään nimessä toivoisi, eli Bluesin viime kauden kanadalaiset. Banham ärsyttää nykyisellään enemmän oman lähtötapansa takia, joten siltäkin osin pisteet Tapparalle. Pelityyli on tietysti Jokereilla mukavampi, mutta Tapparalle "voitot" 3-1. Olisikohan finaalin voitot oikeastikin niin, se on mahdollista, mutten sano, että se olisi todennäköistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy