Mainos

Kumman puolella finaaleissa?

• 3 269
  • 53

Suosikkisi finaaleissa?

• Tappara

Ääniä: 109 55,9%
  • Jokerit

Ääniä: 55 28,2%
  • Parempi voittakoot

Ääniä: 14 7,2%
  • EVVK

Ääniä: 17 8,7%

• Äänestäjiä
    195

jerry

Jäsen
Samaa mieltä kanssasi

Viestin lähetti 1900
Aivan yksi paskan hailee. HPK:n tiputtua finaalista, tulee finaalit olemaan kuin Juha Ahokkaan painimatsit; isot äijät vääntää niin perkeleesti ja vauhti on tapettu kokonaan. Kaikki kehuu vaan kilpaa, kuinka taitavia play-off joukkueita kumpikin on. Onneksi ei tarvitse enää vaivautua television ääreen.

Peleissä tuskin tulemme näkemään mitään ihmeellisiä hienouksia mailataituruuden osalta, mutta ottelusarjan ollessa tiukka, kannattaisi sinunkin, arvoisa 1900, olla TV:n ääressä todistamassa näitä taktisia oivalluksia, joista Sinusta (ja Turun reissusta) johtuen tulee ensimmäisenä mieleen pelaajien VARUSTEIDEN MITTAUS.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä haukutaan tulevan loppuottelusarjan pelillistä tasoa. Minä taas odotan siltä todella paljon, enkä usko pettyväni. Siis siltä osin saatan pettyä, että se väärä voi voittaa, mutta pelillisesti mielestäni Tappara-Jokerit tulee olemaan parempi mitä Tappara-HPK tulisi olemaan. Siis siltä tällä hetkellä tuntuu. Kyllä kai se on viihdyttävää katsella, kun joukkueet juoksevat vuoronperään läpiajoihin, mutta onko se hyvää jääkiekkoa? Kyllä kiekosta ja niistä tilanteista pitää taistella ja omaakin maalia pitää puolustaa. Tiistaista alkaen se nähdään, millaiset showt on luvassa..

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en ole vielä päättänyt, kumpi joukkue saa mun kannatuksen, joten parempi voittakoon, tällä hetkellä. Jossain ketjussa totesin jo, että jos kyseiset joukkueet ovat finaalissa, mulle on aivan sama kumpi voittaa, mutta ei se varmaan ihan niin ole...

Mä kerron ekan pelin jälkeen, kumpaa mä kannatan, sillä en ole aiemmin tällä kaudella pahemmin Narrien ja "Makkaran" (siltä se kannustushuuto viime pelissä kuulosti ;) ) välisiä pelejä nähnyt. Jos peli menee pelkäksi nurkkapainiksi, kuten Tappara-TPS tuppasi tehdä, voi mielenkiinto laantua nopeasti, sillä oma suosikkijoukkue ei ole pelaamassa.

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähetti Jet Ace
Perustelu: Minusta sellainen pelitapa kiekottomien pelaajien systemaattisella estämisellä omalla puolustusalueella, jota Tappara harrastaa ei saa tulla palkituksi. Tappara pelaa hienoa hyökkäyspään peliä, mutta kylkimyyry kiinni kiekottomassa vastustajassa ei kuulu kaukaloon. Se on painia.

Pata kattilaa soimaa.

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tappara

Kylla mielellani soisin pojan tuonne tampereen suunnalle. Mielestani pojankin pitaisi nahda muitakin kaupunkeja kuin entinen ja nykyinen paakaupunki. Tampereella niita perinteita sentaan on, ja kylla Janne ja Sasha sen pojan ovat ansainneet ( kuten koko muu joukkuekkin)

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kauden kaksi parasta joukkuetta kohtaavat finaaleissa. Toivottavasti saadaan pitkä ja jännittävä sarja, jonka Jokerit vie 3-2!

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Chattailyksi menee

Eiköhön jerry jätetä tuo VARUSTEIDEN MITTAAMINEN noille Tom of Finland pojille. Ihmetyttää ainoastaan noiden Ron Jeremy tyyppisen mailan omistajien ammattisuuntaus; kaverithan sais leivän paljon helpommallakin ja siitä työstähän vois jopa nauttia. Ja jerry, seuraavan kerran räkäjätkien bussi suuntaa olympiastadionille Suomi-Wales peliin. Kiinnostaako tulla gilbertin kanssa mukaan?

Viimeksi muokattu:

Mörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ilman muuta Tappara!!

koska:
Jokerit oli ns. 90 luvun mahtijoukkue suomessa. niin ja Tappara on viimeksi voittanu mestaruuden joskus 80 luvun puolessavälissä..niin eiköhän syy alakki selvitä et miksi juuri tapparan puolela olen...

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Tappara, vaikka ei tuo lätkä oikeestaan kiinnostakaan.
..Tai erityisesti olen Jukureita vastaan, joten Tappara voittakoon, mestareille Blues on sillon pudonnu.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei ole kuin yksi ainoa ehdoton oikea vastaus ja se on Tappara. Ja pakko saada muutenkin vaihtelua siihen Turku-Helsinki -voittoihin.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kumpi tahansa voittaa, vitutus on suuri. Ilmalaan en suo yhtään viiriä lisää enkä toisaalta voi kannattaa Tapparaakaan, koska yks täppärän mies duunissa vittuilisi koko vuoden. Toivottavasti matsit menee niin sikailuksi ja tappeluksi, että Suvi Linden keskeyttää pleijarit mahtikäskyllään ja vuoden 2002 jääkiekon Suomen mestari jää ratkaisematta. ;)

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mörö
Ilman muuta Tappara!!

koska:
Jokerit oli ns. 90 luvun mahtijoukkue suomessa. niin ja Tappara on viimeksi voittanu mestaruuden joskus 80 luvun puolessavälissä..niin eiköhän syy alakki selvitä et miksi juuri tapparan puolela olen...

Ehkä sekin, että nimesi alla lukee "Suosikkijoukkue: tappara", auttaa päätöksenteossasi? ;)

Pluffy^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jokerit perustelen vastaukseni sillä että olen Ilves-fani ja en pidä kauheasti tapparasta mutta kai se taitaa olla niin että parhaat voittaa..

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kahdesta pahasta Tappara vain vaihtelun vuoksi.

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei voi päättää vielä

Miinusta:
Tappara: pelityyli kauhea (ja pelko siitä, että muut joukkueet ottavat oppia tästä "oikeasta pelityylistä"). Parin vuoden kuluttua kaikki joukkueet "painivat ja kahvaavat" ,kuten sanonta kuuluu, ja tappavat idearikkaan kiekonpeluun. Tapparan valmentajat (R. ja M.) eivät ole minun makuuni. Murrosikäinen Mäkinen.

Miinusta:
Jokerit: Klassiset antipatiat tätä rahajoukkuetta vastaan. Ei Jokereita kukaan jääkiekkoa tosissaan seuraava voi kannattaa jne. Koivisto, Törmänen, Aalto sekä "liian monesti aikoinaan taklattu" Raato.

Plussaa:
Tappara: Sasha, Draper, Grönvall, (+Hassinen). Vaihtelu, ei Hesa eikä Turku.

Plussaa:
Jokerit: Sikailu loppunut, kiekon pelaaminen alkanut. Machulda, Pakaslahti, Tuominen, (+Peltonen, Saarikoski).

karttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hjallis on tehnyt niin paljon hyvää suomalaisessa busineksessa, urheilussa ja mielipideilmastossa että vastaus on: Jokerit.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoista kuinka joku voi sanoa että "Ei kukaan jääkiekkoa tosissaan seuraava voi Jokereita kannattaa". Heti kun saan tähän yhdenkin perustellun hyvän syyn, niin olisin onnellinen.
Jokereissa on jotain sellaista, mitä kukaan muu kuin jokerifani ei voi ymmärtää. Vaikka halli vaihtuu, pelaajat vaihtuu ja paidan värit vaihtuu, pysyy se yksi asia kuitenkin aina, ja se on se Jokeri. Älkää kysykö minulta mikä tuo Jokeri on, jokainen jokerifani sen tietää...:)

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tavallaan E.V.V.K mutta eihän sitä kestäisi jos Jokerit voittais..sieltä tulisi ankaraa vittuilua ja provoa koko vuosi...esim...
älkää maajussit itkekö paras voitti,Jokerit rulezzzz!!!!,Helsinki on ihan kuningas paikka!,Kaikki omat junnut pelas pirun hyvin...
esim...Pavel Rosa ja Vladimir Machulda...

ps.Kari on söde vai onx?

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Jet Ace
Elämäni vaikein äänestys.

Äänestin Jokereita.

Perustelu: Minusta sellainen pelitapa kiekottomien pelaajien systemaattisella estämisellä omalla puolustusalueella, jota Tappara harrastaa ei saa tulla palkituksi. Tappara pelaa hienoa hyökkäyspään peliä, mutta kylkimyyry kiinni kiekottomassa vastustajassa ei kuulu kaukaloon. Se on painia.

Takinkääntö. Yllä mainituista seikoista huolimatta, Tappara. Minut sai järkiini Harkimon ääni Sport FM:llä.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kesälomaa on vietetty jo niin kauan, että eka lomarusketuskin
jo karisi. No ei kun uutta keräämään pool'ille.

Kun nämä on vaihtoehdot, toivomme pystiä sinne "vihattujen
naapurien" Jaffadiskoon.

(Tampereelta kannattaisin ilman muuta Ilvestä yli Tapparan,
mutta sekään ei onnistu tässä äänestyksessä)

Jos joku asiaan liittyvä perustelu pitää sanoa, niin sanotaan
vaikka, että Jokruilla on hyvä Valmentaja, joka ylitti minun odotukset sellassen 200%:a. Ja olishan siellä paljon pelaajia,
jotka sopisi HIFKin paitaan myös.

Lisäksi on kiva aina äänestää alakynnessä olevia erityisesti
kun on lukenut näitä "helsinkiläiset on sitä tai tätä..." kommentteja. Mieluummin Nakkikattila kehä-I:n sisälle kuin
kehä III:n tundran puolelle.

Viimeksi muokattu:

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Parempi voittakoon, kunhan se on Tappara. Ihan vain sen takia, etten halua Jokereiden voittavan mestaruutta. Syy on jo arvattavissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy