Kummalla puolella nukut?

  • 4 144
  • 33

Kummalla puolella mies nukkuu?

  • Vasemmalla

    Ääniä: 54 43,9%
  • Oikealla

    Ääniä: 69 56,1%

  • Äänestäjiä
    123

scholl

Jäsen
Onpas kummallinen kysymys. Jos on kunnon parisänky, missä on 160cm patja niin miksei voisi nukkua keskellä. Itse ainakin nukun välillä keskellä, välillä lähempänä ikkunaa ja välillä lähempänä vaatekaappeja. Vaihtelu ns. virkistää.
Ja hotelleissa valitsen myöskin puolen yleensä fiiliksen mukaan. Vittumaisinta ovat sängyt, missä on 2 erillistä 80cm patjaa. Silloin keskellä lepäily voi olla epämiellyttävää.

Keskellä nukkumisessa on kyllä kaikista ylellisin fiilis. Voi levittää vaikka kädet kunnolla sivuilleen halutessaan.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Rööri
Varmistuitko muuten kielimuurisi varjosta, että ne tuomarit heittivät volttia koiranne ominaisuuksille, etteivät vain riehaantuneet korkkareissaan sipsuttaneesta taluttajasta?
Asia jäi vaivaamaan joten hakeuduin lappuineni kielenkääntäjän toimistoon. Arvasit oikein, luonnehdinta ei voi tarkoittaa koiraa. Mieti, ”kallon ja otsan luut erisuuntaiset, häkellyttävän kauniit, siniset silmät, hyvä kuono, täydellinen, jo kehittynyt runko, kaulan ja selän linja virheetön, hyvä liike”. Ainoa epämääräinen josta en nyt ihan tiedä on lopppukaneetti ”erittäin lupaava”. Olenhan minä tietysti yhtä sun toista lupaillut joten menköön nyt tuokin. Tarkemmin ajateltuna, kyllä se minua tarkoitti. Kantsi sipsutella, ja ennenkaikkea oppia väistelemään kalikoita…

Maalaisten kuorsaamisesta en ole vielä ehtinyt kattavaa poikkitieteellistä tutkimusta tehdä mutta tällä kokemuksella luulen sen olevan geeneissä ja juontuvan heidän laskiaistiistain viettotavoistaan.
Olen melko varma, että uni on kuorsaavaa jos kerrankin vuodessa kiertää lamppu päässä kahden hehtaarin sänkipeltoa, umpihangessa neljästi. Hyppää kolmesti noin kaksimetrisen ”joen” yli ja juo sen jälkeen melkein mäyräkoiran, edelleen umpihangessa, tälläkertaa istuen.
Ketjun aihetta mukaillen, nukahtaa heinälatoon, kuka kenenkin oikealle kuka vasemmalle puolelle.

Itse tulin taksilla kotiin ja tein manikyyrin, varmuuden vuoksi.

Terveisin koo
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
Mielenkiintoisia asioita puimme, mutta kannan oman kortenikin kekoon.

Nukun ikkunan ja paremman puoliskoni välissä.
Entisessä asunnossa tämä tarkoitti jalkopäästä katsoen oikealla puolella nukkumista, nykyisessä taas vasemmalla puolella.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
120 leveäsä sängyssäni nukun vasemmalla puolella (yksin). Oikealle puolelle siis mahtuisi seuraa....Se että nukun vasemmassa reunassa sänkyä johtuu seinästä. Jotenkin tunnen oloni mukavammaksi/turvallisemmaksi kun olen seinän vieressä ja vielä pää seinään päin. Missään tapauksessa en haluaisi nukkua niin että selkäni takana on ikkuna. En sitten tiedä mitä örkkejä sieltä odotan hyökkäävän....
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Oikealla kyljellä. Jos kierähdän selälleni, niin samassa kaupunginosassa ei nuku kukaan. Paitsi minä.
Nimittäin kuorsaan aivan tautisesti selälläni maatessani.

Ei sen puoleen, sama pätee armaaseen vaimoonikin.

Jos nukun vasemalla kyljelläni, niin näen unta että olen luistelemassa kaukalossa karkuun... peliaikaa on KAKSI SEKUNTIA mestaruuden ratkaisevassa matsissa.... luistelen kovaa punaisessa IFK:n paidassa... vastustajan pakki hakkaa hullun lailla mailallaan minua kylkeen ja käsille... minä vaan etenen... maila osuu jo suuhuni... veri ja hampaat lentävät suustani kun olen jo kaartumassa lujaa maalin ohi... viime hetkellä kuitenkin vippaan kiekon mailani rystypuolella vastaan syöksyvän maalivahdin kainalon alta... TOLPPAAN....

... en nuku vasemalla kyljelläni.
 
Viimeksi muokattu:

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Jaahas, vasemmalla puolella nukun itse ja oikealla siis se
toinen osapuoli.
Ikävä kyllä siinä oikealla harvemmin on muuta kuin kasa
kirjoja, aikakauslehtiä, herätyskello yms.
Joku sanoi pystyvänsä nukkumaan vain jommallakummalla kyljellä..
tähän voin vaan todeta että :
Kiltit tytöt tahallaan nukkuu aina mahallaan!
Kuten minä, sammakkoa uin, yöt pitkät.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerran vielä..

Nostetaanpas tämä vielä kerran ylös, jos vaikka joku vielä äänestäisi tai kommentoisi. Yhtä kaikki, näyttää siltä että voimme haudata erilaiset tieteelliset teoreemat sijainnistamme sängyssä. Allekirjoittanutkin on tosin mennyt jonnekin nukkumaan ja herännyt sitten jostakin aivan muualta, sijainti siis vaihtelee tilanteen mukaan. Ratkaisevaa näyttäisi olevan se että kuka pelkää mitäkin. Kuka sitä nyt unenhiekkaa silmissä haluaisi kaiken maailman örkkejä vastaan taistella =).

Itse olen vaihtanut puolta taloudellisista syistä.

T. Takinkääntäjä
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kerran olen tietoisesti nukkunut sängyn alapuolella, aina muulloin yläpuolella. Nykyään kylläkin myös keskellä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itsehän huomaan nukkuvani oikealla puolella. Toki usein myös joko alla tai päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös