Kummalla puolella nukut?

  • 4 144
  • 33

Kummalla puolella mies nukkuu?

  • Vasemmalla

    Ääniä: 54 43,9%
  • Oikealla

    Ääniä: 69 56,1%

  • Äänestäjiä
    123

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysymys on siis kummalla puolella sänkyä nukut (parisängyssä), asia tuli mieleeni vieraassa sängyssä nukkuessani tai unesta haaveillessani. Melko monella on vahvat ajatukset siitä kummalla puolella haluat olla, toiset eivät jopa pysty nukkumaan kuin juuri omalla puolellaan.

Miten siis on,

Itse nukun jalkopäästä katsottuna vasemmalla puolella, tästä tulee siis jonkinlainen standardi.

Vastausvaihtoehdot:

Mies:

Vasemmalla -> vastaa vasemmalla
Oikealla -> vastaa oikealla

Nainen:

Vasemmalla -> vastaa oikealla
Oikealla -> vastaa vasemmalla

Kaikki siis tähtää siihen että saadaan tulos siitä kummalla puolella miehen pitäisi nukkua, vasemmalla vai oikealla. Naisen paikan voi siitä sitten päätellä käänteisesti.

Hyvää yötä!

edit: epäselvää tai ei niin jalkopäästä sitten katsellaan tai spekuloidaan.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Paremmalla puolella!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jalkopäästä katsottuna...äh, liian vaikeaa. Useimmiten itse kuitenkin nukun lähinnä ovea. Paitsi exän kanssa jolloin se nukkui lähinnä ovea ja minun vaatekaappien puolella ja minä nukuin sen vaatekaappien puolella... Menee vaikeaksi.

Perkele mieshän nukkuu sillä puolella kun minä käsken sen nukkua.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vasemmalla. Se puoli on lähempänä makuuhuoneen ovea, joten kun vihollinen hyökkää, olen minä ensimmäinen uhri jolloin vaimoni pääsee pakenemaan. Toisaalta, jos herään jo vihollisen tunkeutuessa asuntoomme, pääsen siltä puolelta nopeammin hyökkäämään kimppuun ja tuhoamaan sen.

Minä mitenkään vainoharhainen ole. Mitäs te tällä tiedolla oikein teette?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nukun mieluiten ylensä seinän vieressä ja niin että pää on seinää kohden, eli tyhjää tilaa ei löydy sen takaa. Kaiketi siinä on joku turvallisuudenhakeminen takana. Olen vaan melkein aina tykännyt nukkua niin.

Kaikkein mieluiten nukkuisin toki jonkun vieressä...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mitään tietoista valintaa ei liene, mutta yleensä aina tulee kodin lisäksi myös vieraissa paikoissa nukuttua oikealla puolella.

Viestin lähetti Pikku Myy
Perkele mieshän nukkuu sillä puolella kun minä käsken sen nukkua.
Oikea periaate.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Oikea puoli

Sänky on 160 cm. Nukun joko oikealla puolella jalkopäästä katsottuna siis. Tai sitten keskellä sänkyä.
Toisaalta jos vieressä on mies saattaa siinä molemmat nukkua vaikka vasemmalla puolella tai vastaavasti sillä oikealla.
Toisaalta puolenvaihtokin onnistuu tuosta vaan, joten vaikea sanoa mutta nukkumaan mennessä yleensä olen sillä oikealla puolella. (Ja nainen siis.)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En tiedä kun olen niin kovin harvoin parisängyssä nukkunut, niinä harvoina kertoina puolella ei ole ollut väliä.

Omassa (kapeassa) sängyssä Hänen kanssa nukkuessa puolta tulee vaihdettua sujuvasti unissaankin, tuolloin nukumme hyvin lähellä toisiamme - ihan kylki kyljessä kiinni.

vlad.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kotisängyssä oikealla. Makkarin ovi on sopivasti lähellä jotta voin miestäni häiritsemättä käydä jääkaapilla ja muilla juoksevilla asioilla.

Vieraisilla ollessani nukun aina parisänkyjen keskellä, patjojen yhtymäkohdassa. Se on jotenkin hienotunteisempaa asettua keskelle kuin ihan samaan petiin vieraan kanssa. Jotkut miehet voi kamalastikin pelästyä sellaista liian lähelle työntyvää naista. Vallan kokonaan viereiselle puolelle asettautuminen olisi taas epäkohteliasta.
Käytän vieraissa myös omaa peittoa, ei pääse kukaan koskaan sanomaan, että olisin tunkenut itseni saman peiton alle. Sikälikin keskellä nukkuminen on kätevää jos sattuu joku kolmaskin väsynyt samaan vuoteeseen, on ikään kuin molempien ulottuvilla jos heille tulee joku hätä yöllä.
Niin, ja onhan se aika räyhäkästä herätä aamulla kahden vieraan miehen välistä.

Vastasin siis vasemmalla.

Terveisin koo
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nukun aina ns. normaaliolosuhteissa oikealla puolella, joten vastasin, että mies koisii vasemmalla. Ei tuo mikään niin tietoinen ratkaisu ole ollut, mutta jotenkin noin on vain ollut luontevaa. Yksin uinuessani nautin täysin siemauksin 120cm leveän sängyn ominaisuuksista nukkuen melko tiukasti vasemmassa reunassa. Viime aikoina tosin olen hieman oppinut sitäkin, että tilaa saa hyödyntää silloin, kun sitä on.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen mies ja nukun vasemmalla puolella. Omassa sängyssä tuo on selkeä juttu, sillä saan tyttöä paremmin nukuttua kylmän seinän vieressä. Testattu juttu. Tytön luona taasen vasemmalla puolella olen turvassa kissalta (jälkeenpäin keksimäni selitys).
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Pikku Myy
Perkele mieshän nukkuu sillä puolella kun minä käsken sen nukkua.

Tää on just tätä tarjahalos-aikaa.

Itsehän olen aika nukkunut vasemmalla puolella.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Designer
Vasemmalla. Se puoli on lähempänä makuuhuoneen ovea, joten kun vihollinen hyökkää, olen minä ensimmäinen uhri jolloin vaimoni pääsee pakenemaan. Toisaalta, jos herään jo vihollisen tunkeutuessa asuntoomme, pääsen siltä puolelta nopeammin hyökkäämään kimppuun ja tuhoamaan sen.

Minä mitenkään vainoharhainen ole. Mitäs te tällä tiedolla oikein teette?

Jostain muistelen, että miehen tuli nukkua entisaikoina siten, että miekkakäsi on valmiina kohottamaan sängyn vieressä ollutta peistä vaaran uhatessa. Useimmiten siis oikea käsi sängyn reunan puolella. Itse nukun juuri päinvastoin. Öh, tota tai siis jos olisin vasuri niin homma rulettais tjsp...
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lumeunta

Olen minäkin mies, oikea miesten Mies! Mikäli olen ollut pidemmän rupeaman ihmisiksi, saan sykertyä 186-senttisen parisänkymme jalkopäähän. Ihan siihen likelle niitä kuivan savimaan kaltaisiksi halkeilleita kellertäviä jalkapohjia. Koira (koulutettu) pitää vahtia tyynylläni hampaitaan lähestymisyrityksilleni väläytellen. Eikä siinä sikäli mitään, se tyyny onkin jo vähän lättänä ja koiran karvoissa, että meneehän se siellä jalkopäässäkin, yö.

]Viestin lähetti koo

Käytän vieraissa myös omaa peittoa, ei pääse kukaan koskaan sanomaan, että olisin tunkenut itseni saman peiton alle. Sikälikin keskellä nukkuminen on kätevää jos sattuu joku kolmaskin väsynyt samaan vuoteeseen, on ikään kuin molempien ulottuvilla jos heille tulee joku hätä yöllä.
Niin, ja onhan se aika räyhäkästä herätä aamulla kahden vieraan miehen välistä.

Vastasin siis vasemmalla.

Terveisin koo
[/QUOTE]


Räyhäkästäpä hyvinkin. Kelpaahan se toki pikkuhiljaa heräillä herrasmiesten lomasta levänneenä. Haukotella sirosti kämmenselkäänsä vasten ja ihmetellä könsikkäiden riutuneita aamunaamoja. Silmäpusseja perustellaan yöaikaan yllättäneellä ukkosella - sydäntalvesta huolimatta. Seismologit säikkyvät samaisina öinä tulostimiensa piirtämää tasaisesti aaltoilevaa käyrää, jonka huiput tavoittelevat parin Richterin lukemia, mikä luokitellaan jo kohtalaisen voimakkaaksi maanjäristykseksi näinkin vakaalla peruskalliolla lepäävälle kaupungille.

Nämä oudot luonnonilmiöt jäävät kaiketi selvittämättä. Ne loppuivat yhtä yllättäen kuin alkoivatkin. Koo viikkasi vilttinsä, oikaisi hamosensa ja palaili levänneenä ja rentoutuneena Puutteenperän tiluksille maaseudun rauhaan - kukas sitä nyt enää tuonne kaupunkien jyrinään kaipaisikaan?

Herrasmiehet hymyilevät hiljaa sisäänpäin…

Juohtuipa vaan mieleeni.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Omassa sängyssä jalkopäästä katsottuna oikealla (eli selällään maatessa oikea kylki toista vasten) ja ihan käytännön syistä. Oikealla on pöytä kelloradioineen, vesipulloineen ja muine juttuineen. Nyt kun muistelen, niin samoin päin ollaan oltu muuallakin. Aamuloikoilut hoituu melkein poikkeuksetta toisin päin. Kumma juttu.
 

Rocco

Jäsen
Kun nukun yksin niin nukun vasemmalla puolella, ihan sen takia koska sille puolelle sänkyä on helpompi kaatua kun makuuhuoneeseen tulee. Jos on seuraa niin jos jää aikaa nukkumiseen, nukun oikealla.

Olen senverran toispuoleinen ihminen että en yksinkertaisesti osaa nukkua oikealla kyljellä.

EDIT: Asun yksin, mutta sänky on egoni kokoinen. King Size.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Pääsääntöisesti oikealla puolella. Joskus olen kyllä herännyt väärältäkin puolelta, vaikka todennäköisesti olen kuitenkin oikealle puolelle mennyt nukkumaan. Ei siksi, että siitä jotain muistaisin, vaan siksi, että herätessä huomasin päälleni kaatuneen myös yöpöydän televisioineen.
 
Viestin lähetti Designer
Vasemmalla. Se puoli on lähempänä makuuhuoneen ovea, joten kun vihollinen hyökkää, olen minä ensimmäinen uhri jolloin vaimoni pääsee pakenemaan. Toisaalta, jos herään jo vihollisen tunkeutuessa asuntoomme, pääsen siltä puolelta nopeammin hyökkäämään kimppuun ja tuhoamaan sen.

Meillä täsmälleen päinvastoin. Minä nukun oikealla, kauempana ovesta. Tällöin pääsen itse ikkunasta karkuun ja vaimo kykenee hyökkäämään ovesta tulevien vihulaisten kimppuun. Siltä paikalta pääsee myös nopeammin jälikasvun luokse, jos yöherätyksen paikka on. Röh röh.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Keskellä nukun,kun yksin asun.Elukat nukkuu jalkopäässä.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Lumeunta

Viestin lähetti Rööri
Koira (koulutettu)
Täällä maaseudun rauhassa sekä koirat että ihmiset kouluttautuvat ihan isse issekseen.
Ihmisistä tulee realistisia ja jalat tukevasti maassa olevia, todellisuudentajuisia kansalaisia jotka eivät jauha shittiä missään eikä koskaan. Eivät ainakaan huvikseen.

Koirat (kouluttamattomat) taas voittavat elämänsä ensimmäisessä koiranäyttelyssä sertifikaatin ja saavat italialaistuomarit huutamaan hallelujaaata, ja kirjoittamaan vuolaita kehuja arvostelutodistuksiin.
No ei tietenkään kaikki koirat, ainoastaan ne joilla sattuu olemaan hyvät sukujuuret "Italian hovissa"

Terveisin koo
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, kyllähän minä sen toki tiedän, että maalaiset ovat kuolettavan tylsiä, kuten tuossa ansiokkaasti kuvailitkin. Sitä minä vaan en tiedä, että saako multa kynsien alla heidät kaikki kuorsaamaan, vai onko se jo geeneissä?

Onneksi olkoon, on teillä hieno koira - ei varmaan älähdä ohi kiitäviä kalikoita – sertifikaatit ja kaikki. Varmistuitko muuten kielimuurisi varjosta, että ne tuomarit heittivät volttia koiranne ominaisuuksille, etteivät vain riehaantuneet korkkareissaan sipsuttaneesta taluttajasta?
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Oikealla puolella jalkopäästä katsoen, en tiiä mikä siinä on mutta muija haluaa aina nukkua minun ja seinän välissä.

Wewe
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös