Kuka Virran tilalle?

  • 46 054
  • 131

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suikkanen on haastatteluissa monta kertaa sanonut, ettei itseään Venäjälle enää vie koska ei paikasta yhtään pitänyt..

Mikko Mäkelä sanoi Tepsistä lähtiessään että ei pelaa enää koskaa muussa liigaseurassa kuin Tepsissä. Seuraavaksi pelasi Tapparassa.

Kalle Sahlsted sanoi lähtiessään Tepsistä että ei pelaa missään muussa sm-liigaseurassa kuin Tepsissä. Seuraavaksi pelasi Kärpissä ja sitten Kalpassa.

Mitä tällä tarkoitan on se että en itse ainakaan usko hevon helvettiä siitä mitä nuo ihmiset sanovat. Mielipiteet muuttuvat hyvinkin nopeasti ja helposti.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ihmettele yhtään mestaruuden janoamista, moni eli nuoruutensa Tepsin kulta-aikoina ja nyt "vanhemman" sukupolven edustajana haluaisi nähdä sellaisen uudestaan. Mutta kaltainen äkkimestaruus (ja huipulle jääminen) on hyvin, hyvin epätodennäköinen. Salama ei iske samaan paikkaan kahteen kertaan. Itse suuremman ajan 2000-luvulla eläneenä olen ikävä kyllä tottunut Tepsin huonoon menestykseen, joten siksi kai odotusarvoni ovat matalemmalla. Torontossakaan ei mestaruutta enää odoteta kovinkaan toiveikkaina, vaikka historia kertoo toista.

Pakko kysyä, että onko teille uuden sukupolven edustajille sitten ok, että voitetaan mitali kerran viidessä vuodessa ja muuten kynnetään pohjamutia? En usko että kukaan odottaa 1990-luvun kaltaista dominointia, mutta kai sitä nyt saa top kuudesta unelmoida?

En mä nyt näe, etteikö täällä olisi resursseja vastata Kuopion tai Jyväskylän talousalueille. Helvetin huonosti menee, jos alistutaan vallitsevaan tilanteeseen. Mun mielestä huipulle jääminen ei saa olla epätodennäköistä (puhutaan top kuudesta). Siihen tarvitaan vain ja ainoastaan osaamista.

Ja Toronton rinnastan Ilvekseen. Molemmissa on ajauduttu aivan väärille raiteille. Mutta me olemme tuosta vain askeleen päässä. Ollaanko me Montreal?
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Ja Toronton rinnastan Ilvekseen. Molemmissa on ajauduttu aivan väärille raiteille. Mutta me olemme tuosta vain askeleen päässä. Ollaanko me Montreal?

Ei hassumpi vertaus. Sielläkin 1993 tuli mestaruus puolivahingossa ja sen jälkeen on ollut jos jonkinlaista sekoilua ja tuloksest kaukana siitä, mihin on totuttu. Toivottavasti TPS:n touhu oikaistaan vähän nopeammin ja sitä seuraavaa mestaruutta ei tarvitse odottaa 20 vuotta tai enemmän.

Tuli muuten mieleen, että SM-liigan historiassa TPS taitaa olla ainoa joukkue, joka on voittanut mestaruuden kaikilla vuosikymmenillä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pakko kysyä, että onko teille uuden sukupolven edustajille sitten ok, että voitetaan mitali kerran viidessä vuodessa ja muuten kynnetään pohjamutia? En usko että kukaan odottaa 1990-luvun kaltaista dominointia, mutta kai sitä nyt saa top kuudesta unelmoida?

Vastaan kysymyksiisi, koska olen myös "uuden sukupolven edustaja". Ei missään nimessä ole ok! Muistan kevään 2004, aikaisimpia muistoja TPS:n kannattamisesta. Olin tuona keväänä 8-vuotias, ja harvoin on harmittanut niin paljon kuin silloin. TPS ei voittanutkaan. Sitten muistaakseni isäni sanoi minulle, että ei hätää, kyllä Tepsi voittaa parin vuoden sisällä taas. Sain odottaa pitkään, 2010 oli unelmien täyttymys. TPS on aina ollut legendaarinen seura Suomen urheiluhistoriassa, ja on anteeksiantamatonta että näinkin perinteikäs seura rypee syvissä vesissä 90-vuotisjuhlakaudellaan.

Ilman muuta saa ja pitää unelmoida kuuden parhaan joukkoon selviämisestä. Se on hyvä suoritus, SM-liigan systeemi on ihan perseestä kun Tepsin kaltaiset rupusakit saavat säälistä mahdollisuuden sijoittumalla kymmenenneksi. Nyt käärittäköön hihat, ei saa jäädä laakereille lepäämään. Mitään kun ei ole näköjään opittu.

Virran tilalle edelleen se sama toive: loppukauden sopimuksella korvaaja, suomalainen tai ulkomaalainen, kunhan osaa valmentaa ja on valmis valmentamaan loppukauden ilman varmuutta ensi kaudesta.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Potkut saanut Kari Heikkilä: SuomiKiekko

Voisiko tässä olla 1+1= Heikkilä?

Heikkilä suuntaa suomeen ja haluaa heti jatkaa valmentamista. Miksi mies suuntaisi suomeen, ellei tulisi tänne valmentamaan?
Hän itse toteaa; "Yksi asia on varmaa: potkuista huolimatta haluan valmentaa, mutta missä ja mitä joukkuetta – se jää nähtäväksi."

Miehellä tulevaisuudessa KHL vaihtoehto numero yksi ja meillä ilmeisesti tarve vain tälle kaudelle. Nyt luuri käteen siellä toimistolla ja Kake penkin taakse!

Linkki vie suomikiekon sivuille ko. aiheesta.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Potkut saanut Kari Heikkilä: SuomiKiekko

Voisiko tässä olla 1+1= Heikkilä?

Heikkilä suuntaa suomeen ja haluaa heti jatkaa valmentamista. Miksi mies suuntaisi suomeen, ellei tulisi tänne valmentamaan?
Hän itse toteaa; "Yksi asia on varmaa: potkuista huolimatta haluan valmentaa, mutta missä ja mitä joukkuetta – se jää nähtäväksi."

Miehellä tulevaisuudessa KHL vaihtoehto numero yksi ja meillä ilmeisesti tarve vain tälle kaudelle. Nyt luuri käteen siellä toimistolla ja Kake penkin taakse!

Linkki vie suomikiekon sivuille ko. aiheesta.

Kari Heikkilä on luokkaa "märkä päiväuni" ja jos ensi kaudeksi on rekrytoitu jo Suikkanen (mitä en toivo) niin Kaken hauis TPS:n penkin takana on mahdoton ajatus. Toivon siis että ensi kaudeksi ei ole sovittu mitään lopullista kenenkään kanssa, ja lyhyt jatkotoiveeni on että koska Heikkilä sai potkut KHL:stä ja aikoo jättää myös Valko-Venäjän maajoukkueen niin siitä huippuvalmentaja jollain 2+1- vuotisella sopparilla Turkuun.

Haastavampaa pestiä ei ainakaan voi kuvitella kuin umpisekaisin pelillisesti oleva TPS.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kari Heikkilä kehiin. Takuuvarmasti kaveri osaa valmentaa, tuntee SM-liigan metkut, eikä tiettävästi omaa mitään aiempia sidoksia Turkuun tai Palloseuraan, mitä voidaan ehdottomasti pitää loistavana asiana, koska TPS-taustaisilla koutseilla ei ole tapana ollut täällä onnistua.

Sopimukseksi loppukausi+optio jatkosta jos pärjätään edes kohtuullisesti.

Halpa mies tuskin on, ainakaan jatkopestiä ajatellen, kun on noita KHL-tason liksoja tottunut vetämään, mutta huippuvalmentaja on aina huippuvalmentaja. Raha voi kyllä olla iso este, kun varmaan kohta maksetaan ainakin kuukauden tai pari yhtäaikaisesti parille toimarille, sekä tässä tapauksessa maksettaisiin loppukausi parille valmentajakaksikollekin yht'aikaa (Ströba samalla ovenavauksella ulos). Toivottavasti veri vetäisi miestä jäämään Suomeen vähän pidemmäksikin aikaa. Tai sitten hakataan päätä seinään Virran johdolla ja karsitaan keväällä.

Mulla on jotenkin sellainen kutina että tiedusteluja tehdään Heikkilän suuntaan, ja voisi jopa natsatakin, SM-liigassa ainakaan ei ole montaa potentiaalista paikkaa hänelle tarjolla tällä hetkellä.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Edellistä kompaten, Heikkilä kehiin. Olisi ehdottomasti paras mitä tällä hetkellä on saatavissa. Tosin pahoin pelkään, että herra suuntaa tuonne pääkaupunkiin kun siellä ilmeisesti IFK on pelannut alle odotusten. Tosin tämä on pelkästään oma kuva tuosta keskustelusta mitä tuolla käydään.

Vielä suurempi pelko on se, että Peksi touhuaa täällä koko kauden ja sitten saapuu itse Suikkanen,(huhujen mukaan) en tiedä olenko ainut joka haistaa tässä yhtälössä katastrofin?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aika moni täällä on sitä mieltä ettei vapaaehtoisia löydy tähän tilanteeseen. Onko se tosiaan niin että tällä hetkellä vapaana olevat valmentajat on tilanteessa jossa niillä on varaa odottaa parempia tarjouksia? Heikkilä taitaa olla ainoa jolla oikeesti on varaa sihen että odottaa mitä tarjouksia pöydälle tulee mutta entäs nämä muut..? Esim. täälläkin esiintynyt Pajuoja.. Onko miehellä oikeesti varaa vaan odottaa niitä tarjouksia? Itse ajatteleisin sen niin että vapaalla olevilla valmentajilla on kyllä halua tulla meillekin.. mikä onkaan parempi näyttö kuin nostaa Palloseura pois jumbopaikalta ja poffeihin. Se että onko ukoilla munaa tulla tänne ja näyttää osaamisensa. Tuskin niiden arvo paljon nousee siitä että kommentoi urheiluruudussa päivän kierrosta.. Teot puhuu ja täällä sitä olis tekemistä, jos tuo Virta tuosta saa lähteä!
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Tiedä vaikka Heikkilä löytyisi kohta Ilveksen penkin takaa...
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Huhu kertoo, että tänään illalla voisi mahdollisesti tapahtua jotain muutoksia kun asiat ratkeaa. Tosin tämä on ihan puhdas huhu jonka totuusarvosta ei ole mitään hajua.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Huhu kertoo, että tänään illalla voisi mahdollisesti tapahtua jotain muutoksia kun asiat ratkeaa. Tosin tämä on ihan puhdas huhu jonka totuusarvosta ei ole mitään hajua.

Kakeko? Olkoon huhu mutta sinun huhut ovat olleet sen verran luotettavia että olen hyvin positiivisella ja odottavaisella kannalla..
 

hockeywave

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United
Heikkilä ehdottomasti kehiin ja mielummin heti kuin myöhemmin. Kari saattaisi tulla myös loppukauden soppparilla, jos A) Tepsillä on suunnitelmia jo seuraavaksi kaudeksi ja B) saattaa Heikkilää kiinnostaa paluu Venäjälle taas kaudeksi 2013-14.

Herätystä tarvitaan ja pian.

Jos saa hieman off-topicina jatkaa tuosta "vanhojen kannattajien" kultavuosien kaipuusta, niin itse en edes kaipaa lähes joka kesäisiä mestaruusjuhlia. Itse haluaisin viedä poikani otteluun seuraamaan jääkiekkoa, jossa vauhtia ja taitoa, ja edes taisteleva TPS. Minulle käy ihan hyvin, vaikka TPS ei voittaisia mestaruutta 10 vuoteen, mutta peli olisi edes jollain mittakaavalla tunteita herättävää. Hallilta poistuessa miettyy nyt vain, että miksi maksan tuosta...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tähän Heikkilän hommaamiseen vielä sen verran, että seuraava "oikea matsi", jos ei tämänpäiväistä Djurgårdenmatsin turhaketta lasketa, on vasta perjantaina kotona Narreja vastaan, joten tässähän olisi mahdollista hommata Kari sisään nyt alkuviikolla, hyvässä tapauksessa siis jäisi päivä/puolitoista aikaa tutustua joukkueeseen ennen ensimmäistä tulikoetta. Voi kunpa toimisto olisi hereillä asian kanssa.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Kakeko? Olkoon huhu mutta sinun huhut ovat olleet sen verran luotettavia että olen hyvin positiivisella ja odottavaisella kannalla..

Nimiä ei ole mainittu. Tosin hieman eri reittiä kuultu kun normaalisti, joten kannattaa ottaa se perus asenne: Pessimisti ei pety:).

Tosin itse kyllä toivon, että jotain tapahtuisi. Kyllä kuitenkin kaikki on nähnyt, että Peksi on tehnyt suuren muutoksen tuohon peliin ja saanut sen aivan sekaisin. Toisinsanoen taitaa siellä olla kalsarit vähän ruskettuneet.

Lisätään sen verran, että sopimustarjous on siis käsittääkseni jätetty jo. Päätös sitten tulee illan pelin jälkeen. Ja sitten vähän offtopicia. Nimittäin samainen herra tiesi kertoa, että eräs NHL-peluri on "käytännössä varma";)
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Toisin sanoen Virta saattaa olla tänään viimeistä kertaa Tepsin penkin takana, mahtaa valmentaminen Eläintarhaa vastaan kiinnostaa jos nämä jutut on kiirinyt Pekan ja Mikan korviin..

Minullakaan ei ole mitään Virtaa vastaan henkilönä mutta kuten Kari Heikkilä sanoi jotenkin näin että "joskus näitä potkuja vaan tulee". Joskus asiat vaan menevät niin solmuun ettei sitä saa solmuntekijä itse aukaistua.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minullakaan ei ole mitään Virtaa vastaan henkilönä mutta kuten Kari Heikkilä sanoi jotenkin näin että "joskus näitä potkuja vaan tulee". Joskus asiat vaan menevät niin solmuun ettei sitä saa solmuntekijä itse aukaistua.

Ehdottomasti näin. Vaikka viestisi ovatkin olleet melko anti-Virta-agendaisia viime aikoina, niin tämä lainattu on kuin omalta näppikseltäni.

Kake Heikkilä jos saadaan penkin taakse niin on kyllä erittäin epäuskoinen fiilis sen jälkeen. Mikäli Kakella on halua projektisopimukseen tai optiolliseen sellaiseen, niin loistava homma, mutta tässä nyt on kyseessä sellainen kansallisen tason huippukoutsi että rahakas pitkäkin sopimus kävisi minulle. Kukaan ei edelleenkään tuota Suikkas-läppää ole vahvistanut, mutta oikeista naruistä vetämällä on ainesta leipoa joko ainoastaan Kakesta tai sitten Kakesta nyt ja Kaitsusta ensi kaudesta eteenpäin tuolle jengille oivallinen valmentaja.

Erittäin positiivista, että edes huhuja asiasta liikkuu, ja kuten sanottu yllä, nyt kun tässä on mukava tauko matseista voitaisiin saada hyvin ajettua sisään uutta valmentajaa.

Peksiä kohtaan minä en omaa mitään pahoja viboja, ja olen mielestäni syystä puolustanut häntä täällä melko kovasanaisestikin joitain provoiluviestejä vastaan, mutta on se vaan niin nähty nyt että ei tuo peli tuosta oikene. Se on sellaisessa umpisolmussa, että pelkästään rankka tuuletus koutsinpallilla saattaa sen avata. Ströba hiuksista fitulaan samalla.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Tiedä vaikka Heikkilä löytyisi kohta Ilveksen penkin takaa...


Mihinkäs tämä arvaus perustuu? Sarjasijoutukseen?

Helminen ja Viitakoski ovat tehneet toistaiseksi hyvää työtä ja saaneet pelaajat taakseen. En usko, että tuosta materiaalista saisi kukaan valmentaja merkittävästi enempää irti.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Twitteristä bongattua: Turussa liikkuu kuulemma huhu, jonka mukaan Strömberg on saanut/saa potkut ja Kari Heikkilä tulee Virran aisapariksi.

Uskoo ken haluaa.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Mihinkäs tämä arvaus perustuu? Sarjasijoutukseen?

Helminen ja Viitakoski ovat tehneet toistaiseksi hyvää työtä ja saaneet pelaajat taakseen. En usko, että tuosta materiaalista saisi kukaan valmentaja merkittävästi enempää irti.

Ei perustu mihinkää muuhun kuin siihen että on joskus muistaakseni ilmaissut kiinnostuksensa Ilvestä kohtaan. Tosin voi olla että se olikin Jukka Jalonen...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Twitteristä bongattua: Turussa liikkuu kuulemma huhu, jonka mukaan Strömberg on saanut/saa potkut ja Kari Heikkilä tulee Virran aisapariksi.

Uskoo ken haluaa.

Öh, kenen twitteristä tää nyt sitten on kaivettu? Miksi hitossa kahdelle pääkoutsille maksettaisiin liksaa? Ströban fudut olis jees, ja olin hallilla kuulevinani irkkubaarissa tuota samaa Ströban ulostamista joltain besserwisseriltä, mutta eihän tuo skenaario kokonaisuudessaan mikään ääri-realistinen ainakaan nyt ole. Miksi Virta saisi jatkaa jos Kake hommataan?
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä olisi aika hiukan rajoittaa näitä muualta kopioitujen "huhujen" levittelyä. Tuo kyseinen twitter viesti on joltain alaikäiseltä teiniltä, jolla varmasti on vahvat yhteydet sisäpiiriin...

Samoin myös nikkolamedian blogin kommenttiosasto lähentelee nykyisin tasoltaan Suomi24:sta. Kuka tahansa pystyy anonyymisti kirjottamaan mitä haluaa ja se kyllä näkyy. Blogi itsessään ihan tasokas, ei sillä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mikäli yhtään kukaan on katsomassa tällä hetkellä peliä, voisi hyvin tarkistaa tämän Strömbergin tilanteen, koska jos mies on saanut potkut, niin tuskin peluuttaa tällä hetkellä pakkeja Djurgårdenia vastaan.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Mikäli yhtään kukaan on katsomassa tällä hetkellä peliä, voisi hyvin tarkistaa tämän Strömbergin tilanteen, koska jos mies on saanut potkut, niin tuskin peluuttaa tällä hetkellä pakkeja Djurgårdenia vastaan.


Silminnäkijä havaintojen mukaan, luotettavasta lähteestä saatu tieto että Strömberg on kuin onkin penkin takana tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös