Nimimerkin @SOF1969 ideasta luotakoon seurantaketju iäkkäille huippumuusikoille. Kuka menehtyy seuraavaksi? Kuka on tällä kertaa jonon ensimmäisenä? Katsotaan ja seurataan täällä.
Toisaalta, onhan Sepi Kumpulainenkin tunnettu mutta ei taida mennä huippumuusikosta? Ja keikkaliksat ainakin tuli kaljana ja makkarana eikä verotettavana valuuttana.Vaikka sekä että. Jos on tunnettu, on ketjun kamaa.
Olen muuten samaa mieltä. Kyllähän sellainen "kuka julkisuuden henkilö menehtyy seuraavaksi" olisi vähän laajempi näkökanta.Miksi se pitää olla juuri muusikko? Miksei näyttelijät ja urheilijat yms käy?
Kyllä, joku(minä) löysin valittamista tästäkin.
Miten muuten määritellään tosiaan "huippumuusikko" ? Tosin tässä otsikossa on "tunnettu muusikko" ja sitähän Vesa-Matti Loiri eittämättä on.Huippu ja huippu mutta tuskin menee kauaa siihen kun Iltapaskojen juuri nyt uutisissa on Vesa-Matti Loirin menehtyminen, aiheesta lisää kohta...
Toisaalta näyttänyt samalta since ysäri.Sanoisin että kantritähti Willie Nelson. Ikääkin jo 87-vuotta ja hauraalta mieheltä näyttää.
Willie Nelson - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Claptonia muuten pohdin tuossa itsekin kun hällä on tuota historiaa huumehien ja muiden päihteiden kanssa aika paljon. Sama toki pätee moneen muuhunkin noista luetelluista. Mutta kai sitä luulisi että kroppa alkaa prakaamaan jossain vaiheessa. Vai meneekö se niin että kun tarpeeksi on huumehia kehossa niin se vähän kuin balsamoi ja pitää kasassa. Mistäs sen tietää.Toinen keiden ainakin uskoisin olevan loppusuoralla, ovat Neil Young, Eric Clapton, Agnus Young, Paul McCartney, Mick Jagger, Keith Richards, Bob Dylan, Paul Anka, Simon Paul, Art Gatfunkel jne. moni jää nyt mainitsematta, mutta kyseiset herrat ovat ikiensä puolesta vanhoja. Toki voi olla, että jotkin noista elää vielä kaksikymmentäkin vuotta.
Voiko Keef edes kuolla?Keith Richards
Jos huhut hänen tupakoinnin lopettamisesta pitävät paikkaansa, olen huolissani.Voiko Keef edes kuolla?
Ei.Voiko Keef edes kuolla?
Onko tuollainen ”julkisuuden henkilö” sitten paljon helpommin määriteltävissä oleva kun siitä jo ruvettiin valittamaan?Olen muuten samaa mieltä. Kyllähän sellainen "kuka julkisuuden henkilö menehtyy seuraavaksi" olisi vähän laajempi näkökanta.
On.Onko tuollainen ”julkisuuden henkilö” sitten paljon helpommin määriteltävissä oleva kun siitä jo ruvettiin valittamaan?
Itsellä samat fiilikset, lihonut paljon ja elämäntavat eivät muutenkaan vaikuta olevan terveellisimmästä päästä. Tämän lisäksi sukupuolisivellisyyden loukkamiseen liittyvä tuomio joka tahraa mainetta ennestäänkin ja vaikuttaa luultavasti henkiseen hyvinvointiin.Huumehista tuli muuten mieleen Jari Sillanpää. Siinä yksi ihan potentiaalinenkin jopa.