Kuka tunnettu muusikko menehtyy seuraavaksi?

  • 13 580
  • 118

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nimimerkin @SOF1969 ideasta luotakoon seurantaketju iäkkäille huippumuusikoille. Kuka menehtyy seuraavaksi? Kuka on tällä kertaa jonon ensimmäisenä? Katsotaan ja seurataan täällä.

Mitkä on kriteerit huippumuusikolle? Seiskan lööpit vai ihan oikeasti elantonsa musiikilla tienannut? Irvailut sikseen mutta veikkaan Remu Aaltonen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikka sekä että. Jos on tunnettu, on ketjun kamaa.
Toisaalta, onhan Sepi Kumpulainenkin tunnettu mutta ei taida mennä huippumuusikosta? Ja keikkaliksat ainakin tuli kaljana ja makkarana eikä verotettavana valuuttana.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä se varmaan on Elvis Presley joka on elänyt julkisuudelta piilossa nämä kaikki vuodet jossain Havaijilla taikka Las Vegasissa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Huippu ja huippu mutta tuskin menee kauaa siihen kun Iltapaskojen juuri nyt uutisissa on Vesa-Matti Loirin menehtyminen, aiheesta lisää kohta...
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Miksi se pitää olla juuri muusikko? Miksei näyttelijät ja urheilijat yms käy?

Kyllä, joku(minä) löysin valittamista tästäkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi se pitää olla juuri muusikko? Miksei näyttelijät ja urheilijat yms käy?

Kyllä, joku(minä) löysin valittamista tästäkin.
Olen muuten samaa mieltä. Kyllähän sellainen "kuka julkisuuden henkilö menehtyy seuraavaksi" olisi vähän laajempi näkökanta.

Huippu ja huippu mutta tuskin menee kauaa siihen kun Iltapaskojen juuri nyt uutisissa on Vesa-Matti Loirin menehtyminen, aiheesta lisää kohta...
Miten muuten määritellään tosiaan "huippumuusikko" ? Tosin tässä otsikossa on "tunnettu muusikko" ja sitähän Vesa-Matti Loiri eittämättä on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Antti Tuisku. Kertoo homoseksuaalisuudestaan ja samalla homosuhteesta saamastaan HIV-tartunnasta. Tuisku kuolee seuraavana päivänä AIDSin aiheuttamiin komplikaatioihin. Omaisuutensa hän lahjoittaa nuoruuden rakkaudelleen. Myöhemmin Tuiskusta tehdään elokuva.
 

MegaForce

Jäsen
Toinen keiden ainakin uskoisin olevan loppusuoralla, ovat Neil Young, Eric Clapton, Agnus Young, Paul McCartney, Ringo Starr, Mick Jagger, Keith Richards, Bob Dylan, Paul Anka, Simon Paul, Art Garfunkel, Jeff Lynne jne. moni jää nyt mainitsematta, mutta kyseiset herrat ovat ikiensä puolesta vanhoja. Toki voi olla, että jotkin noista elää vielä kaksikymmentäkin vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toinen keiden ainakin uskoisin olevan loppusuoralla, ovat Neil Young, Eric Clapton, Agnus Young, Paul McCartney, Mick Jagger, Keith Richards, Bob Dylan, Paul Anka, Simon Paul, Art Gatfunkel jne. moni jää nyt mainitsematta, mutta kyseiset herrat ovat ikiensä puolesta vanhoja. Toki voi olla, että jotkin noista elää vielä kaksikymmentäkin vuotta.
Claptonia muuten pohdin tuossa itsekin kun hällä on tuota historiaa huumehien ja muiden päihteiden kanssa aika paljon. Sama toki pätee moneen muuhunkin noista luetelluista. Mutta kai sitä luulisi että kroppa alkaa prakaamaan jossain vaiheessa. Vai meneekö se niin että kun tarpeeksi on huumehia kehossa niin se vähän kuin balsamoi ja pitää kasassa. Mistäs sen tietää.

Huumehista tuli muuten mieleen Jari Sillanpää. Siinä yksi ihan potentiaalinenkin jopa.
 

Marlboro

Jäsen
Olen muuten samaa mieltä. Kyllähän sellainen "kuka julkisuuden henkilö menehtyy seuraavaksi" olisi vähän laajempi näkökanta.
Onko tuollainen ”julkisuuden henkilö” sitten paljon helpommin määriteltävissä oleva kun siitä jo ruvettiin valittamaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko tuollainen ”julkisuuden henkilö” sitten paljon helpommin määriteltävissä oleva kun siitä jo ruvettiin valittamaan?
On.

Tosin mulle henkilökohtaisesti ihan sama, kyllähän nämä muusikotkin kelpaavat.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Luulen, että seuraava kuollut muusikko on joko Harry Belafonte (93 v.) tai syöpää sairastava Rod Stewart.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Eilen luin Ilta-Sanomista Sami Yaffan ja Andy McCoyn väleistä, ja tuli fiilis että eiköhän Andy kohta heitä veivit. Vaikka toisaalta, kyseessä on suomen Keith Richards joten allekirjoittanut luultavasti menehtyy ennen itse mestaria.
 

MegaForce

Jäsen
Huumehista tuli muuten mieleen Jari Sillanpää. Siinä yksi ihan potentiaalinenkin jopa.
Itsellä samat fiilikset, lihonut paljon ja elämäntavat eivät muutenkaan vaikuta olevan terveellisimmästä päästä. Tämän lisäksi sukupuolisivellisyyden loukkamiseen liittyvä tuomio joka tahraa mainetta ennestäänkin ja vaikuttaa luultavasti henkiseen hyvinvointiin.
 

MegaForce

Jäsen
Se on myös Justin Bieberillä ensi vuonna (pieni) riski joutua 27 clubiin. Viimeksi lähimpänä kävi Avicii, joka korkkasi 28 vuotiaana. Virallisesti viimeisin suuri nimi siellä viime vuosilta lienee Amy Winehouse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös