Kuka sinun on luultu olevan?

  • 10 450
  • 97

krobbe

Jäsen
Kuka sinun on luultu olevan? Oletko sekoittanut henkilöt?

Muistutatko ketään julkimoa? Onko sinua luultu joksin toiseksi kuin olet? Minua on pariin otteeseen Hakametsässä luultu Pekka "Löki" Laksolaksi. Peiliin vilkaisu kertoo, että ehkä jonkin verran samaa näköä löytyy, vaaleat hiukset, suruisat "lurppasilmät".
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muistan hyvin hämärästi vuoden 1984, jolloin olin hiljattain edesmenneen mummuni kanssa käymässä Helsingissä kummitätiäni tapaamassa. Tarkennetaan kuitenkin sekaannusten varalta, että mummuni oli siis tuolloin hengissä. Itse olin nelivuotias. Joku tuntematon nainen alkoi keskellä Helsinkiä jutella meille, ja sanoi, että olen ihan Erkki Tuomiojan pojan näköinen.

Erkillä ei ainakaan Wikipedian mukaan ole jälkikasvua. En myöskään näin aikuisiällä mielestäni muistuta Erkkiä, joten ehkä kyseessä oli vain piilokamera, heikkonäköinen nainen tai sekava nainen. Tai kaikkia näitä yhdessä.
 
Viimeksi muokattu:

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ei oikeastaan kukaan tietty henkilö, mutta kolme eri ihmistä on sanonut nähneensä minut kaupungilla. Olen todennut, että en ole siellä sinä päivänä edes liikkunut, mutta ovat "minulle" jopa morjestelleet. Haluaisin tavata tämän kaksoisveljeni ja todeta ollaanko synnärillä erottu toisistamme vai mikä heebo tämä oikein on.

Tämä on siis tapahtunut kuukauden sisään ja kolmen eri ihmisen toimesta. En koe olevani mitenkään "arkisen" näköinen eli ei luulisi, että mua ihan jokaseen vastaantulijaan sekoitetaan. Tätä en sano mitenkään pöyhkeästi :)
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Muistan hyvin hämärästi vuoden 1984, jolloin olin hiljattain edesmenneen mummuni kanssa käymässä Helsingissä kummitätiäni tapaamassa. Olin tuolloin nelivuotias

Hui, en olisi kyllä tuon ikäisenä uskaltanut ja kyllähän tuo nykyisinkin varmasti vähän kalmisi. Höhhöö, olipas hassu puujalka.

Kuten täällä on tullut joskus jo mainostettua, niin Ville Haapasaloksi (tai "siksi näyttelijäksi, joka on kuuluisa Venäjällä") on pari kertaa erehdytty luulemaan. Ei tuo nyt varsinainen kehu kyllä välttämättä ole, mutta syytän lähinnä röyhkeää kesätukkaa ja -partaa sekä pipoa.

Edit: Niin ja intissä tapasin myös oman doppelgangerini. Yhdennäköisyys oli kyllä hämmentä ja aina tuli molempien revettyä, kun käytävällä törmättiin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hui, en olisi kyllä tuon ikäisenä uskaltanut ja kyllähän tuo nykyisinkin varmasti vähän kalmisi. Höhhöö, olipas hassu puujalka.

Oli itse asiassa aika hyväkin. Täytyypi kokeilla korjata tuota lausettani, koska siitä saa tosiaan tuollaisen Fingerpori-henkisen tulinnan tehtyä... ja minä yritän aina välttää sellaisia.

Ketjun aiheeseen: On minulta joku tuntematon nuori tyttökin joskus kysynyt baarissa, että olenko Esa. En ollut. En tosin tiedä, että ketä Esaa hän tarkoitti. Esa Pakarinen oli ainakin kuollut jo tuolloin...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nuorna miesnä ollesna pitivät jotkut minua Ressu Redfordina, vaikken hiuksiani blondannutkaan.

Sitten oli nyttemmin jo edesmenneessä Pörssissä (juottola siis kyseessä) aina yksi tyyppi, joka ei millään ottanut uskoakseen, etten ollut erään paikallisen yhtyeen rumpali, olin kuulemma niin täydellinen kaksoisolento.

Mielenkiintoista olisi kyllä ollut tavata tämä kyseinen rumpali, mutta häntä ei koskaan siellä näkynyt.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minua on luultu muutamia vuosia sitten Miklu Forsselliksi, asia mistä en ole hirvittävän ylpeä.

Olen mielestäni paljon paremman näköinen, kuin tuo lommoposki :)

edit. minua ja tyttöystävääni luullaan monesti Stokiksessa tai Oslossa paikallisiksi ja turistit ovat tulleet jossain kuninkaanlinnassa kyselemään vinkkejä, mihin kannattaisi suunnata.

Tästä olen varsin otettu, osaamme siis pukeutua hyvin ja siististi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yyterissä joskus muutama vuosi sitten kouluikäinen kundi tuli kysymään, olenko Marko Kivimäki.

En ole, tuskin kauheasti samannäköinenkään ja kaiken lisäksi toistakymmentä senttiä pidempi, mutta luulihan kuitenkin Ässäsankari Maveksi.

Olen aivan varma, että päälläni olllut mustapunavalkoinen Niken t-paita hämäsi kundia, jos olisi ollut joku vihreä paita päälläni niin varmaan olisi tuokin episodi jäänyt kokematta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen aivan varma, että päälläni olllut mustapunavalkoinen Niken t-paita hämäsi kundia, jos olisi ollut joku vihreä paita päälläni niin varmaan olisi tuokin episodi jäänyt kokematta.

Vihreässä paidassa sun olisi luultavasti luultu olevan Casillas. Tä?
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hehheh...joskus ihan suutuin, mutta nyt en enää välitä. Mua on moni sanonut, että olen samannäköinen kuin Ingrid Bergman nuorempana=) Noh, ikää on tullut lisää noiden sanomisten jälkeen, joten huonompaan suuntaan mennään koko ajan eli sanoisinko,että ojasta allikkoon.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hehheh...joskus ihan suutuin, mutta nyt en enää välitä. Mua on moni sanonut, että olen samannäköinen kuin Ingrid Bergman nuorempana=) Noh, ikää on tullut lisää noiden sanomisten jälkeen, joten huonompaan suuntaan mennään koko ajan eli sanoisinko,että ojasta allikkoon.

Minusta sait ainakin heti ihailijan ISOLLA I:llä. Kuvia voit lähettää privana :)

Ja hei, we always have Paris!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minua on monesti kuviteltu täydelliseksi mieheksi... Tietääkseni semmoista ei ole löydetty, joten ei voida henkilöidä keneenkään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mua on luultu Robiniksi. (Huoh)

Onneksi kyseessä ei ollut ulkonäköseikka, vaan puhelinnumerojuttu. Joku teini oli laittanut mun numeron ilmeisesti vahingossa typottaen jollekin robinonihku-nettipalstalle Robinin numerona, minkä jälkeen sain aika monta soittoa hyvin nuoren kuuloisilta tytöiltä. Yleensä puhelut alkoivat epämääräisillä ujoilla kikatteluilla, mutta kun tajusivat langan toisessa päässä, etten ole Robinin faija tai tuottaja, saati stara itse, pettymys oli ns. käsin kosketeltava. "Ootsä siis joku aikuinen? ... Neea se on joku aikuinen..."
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuntematon pikkupoika kaupassa totesi isälleen kaupassa minun olevan Petteri Nummelin. Mielenkiintoista sillä olen 10 vuotta nuorempi, enkä ole turkulainen.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Nuorempana "Tomppa Cruise"
Aikuisiällä Jyrki Katainen

Trendi on selkeän laskeva
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Antonio Banderas.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saksalainen, mikä on vain ja ainoastaan hyvä asia.

Muistui tuosta mieleeni, kuinka Madison Square Gardenissa yksi tyyppi kysyi multa: "Are you from Cleveland? You talk like you are from Cleveland".

Paikallisen demografian tietämykseni ei riitä analysoimaan, oliko se loukkaus vai kehu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös