Viestin lähetti Rontti
Gagne, mitäs se Tuukka on haastattelussa heitellyt, kun on ilmeisesti päässyt livahtamaan ohi minun korvieni?
Viestin lähetti Peter Gabriel
Allekirjoittanut antaa äänensä Olli Korkeavuorelle. Kaveri pelaa voimakasta peruspeliä. Liike on parantunut...Eikös kaveri ollut divarissa ihan kipparikin?
Kannattajien jakaminen on akiuden perusominaisuuksia, joka juontaa perusvaatimuksista.Viestin lähetti mauri
Luulen, että hän jakaa kannattajia.
Viestin lähetti Twite
Kannattajien jakaminen on akiuden perusominaisuuksia, joka juontaa perusvaatimuksista.
Viestin lähetti mauri
Toisaalta, Korkeavuori on mies paikallaan, koska hän ei koetakaan kikkailla kiekon kanssa, vaan keskittyy pakin hommiin täysin.
Viestin lähetti Professori McGarmiwa
No huh huh!
Olitkohan eilisessä pelissä!?! Kyllä siinä oli kaikennäköistä liitoa Korkeavuorella. Löytyi niin pintaliito kuin mahalaskukin. Ja kikkoja oli yli oman tarpeen, että varmasti olisi heikompaa hirvittänyt. Onneks ne ei maksanut tällä kertaa mitään.
Viestin lähetti Flonaldo
YLLI!n hötkyilemätön pelityyli ja kauniit kiemurat yhdistettynä miehen lievästi löysähköön olemukseen varmistavat kulttisuosikin aseman......
Viestin lähetti tommilin
Jatkoajan otteluraportti Mestis-ottelusta KooKoo-Hermes tietää kertoa Yllin loukanneen polvensa ilmeisen pahasti...
Onko siis Yllin seuraava pysäkki Lahti? Niin tai voihan se olla joku muukin joukkue sillä Yllin sarjassa oli välissä KooKoo. Sitä tosin en laske alennukseksi Forssasta, eli ei sovi alenevaan sarjaan.Twite kirjoitteli toisessa ketjussa
Akin ura edennyt koko ajan surkeampaan kohtaloon (vai eikö tässä putkessa muka seuraava vaihe ole aina edellistä pahempi?)
HPK -> viltti -> Forssa -> sairasloma -> Pelicans
Näin muodoin ehdotankin siis, että valitsemme kulttipelaajaksi viimeaikaisten näyttöjen perusteella esimerkiksi Kimmo Kuhdan tai vaikkapa tulevaa ottelua silmälläpitäen Niklas Bäckströmin? ;)Viestin lähetti Twite
Jos noin, niin kylläpä kulttipelaajan kultteusura on nykypäivänä perin lyhyt! Huonojen enteiden vuoksi ehdotan että emme valitse seuraavaa kulttipelaajaa, ainakaan omasta joukkueesta.
Viestin lähetti Twite
Twite kirjoitteli toisessa ketjussa
Akin ura edennyt koko ajan surkeampaan kohtaloon (vai eikö tässä putkessa muka seuraava vaihe ole aina edellistä pahempi?)
HPK -> viltti -> Forssa -> sairasloma -> Pelicans
Itse asiassa uutinen IFK:n siirtymisestä tuli joulukuussa 2001. Kerho nosti miehen rosteriinsa tammikuussa 2002, eikä Afonis ole sen jälkeen pelannut Mestiksessä.Viestin lähetti Professori McGarmiwa
Mutta eihän tuo pidä täysin paikkaansa. Aksu The Man oli menossa muutama vuosi sitten kovaa vauhtia HIFK:hon. Tämä olisi taas nostanut miehen profiilia ehkä liikaakin emmekä olisi hänestä kenties palatessaan kulttia tehneetkään... Tosin tähänkin asiaan pääsi laittamaan Kerhon johto kapulan rattaisiin eikä suostunut laskemaan Aksua "parempiin piireihin" ties mihin vedoten ja peluuttaen kuitenkin loppukauden miestä suurimmaksi osaksi Forssassa.
Viestin lähetti Sistis
Marko Toivonen 1+1. Jumala on löytynyt. Mahtavaa!
Marko on täysin eri kaveri, kuin Johnny the Trio Aleksanteri Heino, mutta täyttää tämän öljylanteen aukon isolla kropallaan ja hötkymättömyydellään kuin pyöreä palikka neliskulmaisen reiän.
Siis täydellisesti.
Luetaan näitä ketjuja. 26.11.2003. Itse en voi kuvitella HJ:ta Akiksi, harmittavat Ilves-pelin BJ:t sen verran. Toisaalta melkeinpä vastaavalla viha-rakkaussuhteella alkoi myös #12 Aki-faniuteni.Viestin lähetti Rontti
Olen jo hetken aikaa ihmetellyt sitä, että kukaan ei vielä ole noteerannut Joni Puurulan kiistämättömän vahvoja näyttöjä, ajatellen Uuden Kruunaamattoman Ursuksen tulevaa kruunausta.
Viestin lähetti Rontti
Kruunausta ajatellen ehkäpä vielä tärkeämpinä pidetyt ns. pöyhkeily- ja pintaliito-ominaisuudet ovat ainakin minulle vielä pienoinen arvoitus. Korviini kantautuneiden huhujen mukaan, voidaan Huikeaa pitää kuitenkin vähintäänkin lupavaana tapauksena myös tällä saralla.
Höpö höpö. Luen sinua kuin avointa herjaa. Aavistelet että kun kerran the Apostoli Mr. Rontti vaihtaa jumalaa niin kohta on glooriaa jaossa aikaisin opetuslapsiksi kääntyneille. Tuolla tekoparapsykologisella jargonilla yrität siis harhauttaa ja saalistaa palkintokokoelmaasi myös HJ-viikkopystin. Ihan hyvä yritys.Viestin lähetti Gagne
Itse reagoin Ilves-matsin aiheuttaman katatonisen "Joni Puurula"- traumani jälkeen kaverin esitykseen seuraavalla tavalla.
...
Eli tästä lähtien psykofyysinen kokonaisuuteni pyrkii hahmottamaan Joni "hups" Puurulan universumin parhaana maalivahtina.