Kuka Akiksi Akin paikalle?

  • 7 503
  • 64

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Huikea Jamppa!

Viestin lähetti Professori McGarmiwa
Äänestän siis edelleen Ylliä akin paikalle. Sunnuntaina toivottavasti taas nähdään onko hänestä paikan täyttäjäksi vai nouseeko suoraan "kunnon" tähteyteen.
Niin kuin Twite on tuolla aiemmin jo maininnutkin, ei äänestyksellä (ja vielä vähemmän demokratialla) ole paljoa tekemistä kulttihahmon syntymisen kannalta.

"Ikonius vain tulee jos on tullakseen" - Twite (vai en lue näitä ketjuja)
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viestin lähetti Twite
Höpö höpö. Luen sinua kuin avointa herjaa. Aavistelet että kun kerran the Apostoli Mr. Rontti vaihtaa jumalaa niin kohta on glooriaa jaossa aikaisin opetuslapsiksi kääntyneille. Tuolla tekoparapsykologisella jargonilla yrität siis harhauttaa ja saalistaa palkintokokoelmaasi myös HJ-viikkopystin. Ihan hyvä yritys.

Saattans. Ja minä kun pidin sitä "mua tarkkaillaan"- tunnetta ihan vaan tavallisena harmittomana skitsofreniana. ;)

Kerroppas Twite sitten meikäläiselle, mitä laittaisin tänään ruuaksi? Vatsa on varautunut kahteen suht' hyvään vaihtoehtoon: Spaguaa & jauhelihakastike vai lohkoperunat ja Wilhelmiä. Kumpi tekee sielulleni parempaa? Ruokajuoma on kuitenkin sama.

Mitä tulee palkintokaappini täydentämiseen, täytyy todeta että ala-asteen luokkienvälisten hiihtokilpailuiden alpakkalusikan ja AH-pystin lisäksi olisi kyllä kiva saada myös Joni "itkumuuri" Puurula- trophykin. Jumalhahmoa tästä pula-ajan Jarna Kuivasta ei kuitenkaan tule.

Lempinimi Jonille-kisa saa puolestani alkaa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Gagne
Saattans. Ja minä kun pidin sitä "mua tarkkaillaan"- tunnetta ihan vaan tavallisena harmittomana skitsofreniana. ;)

Kerroppas Twite sitten meikäläiselle, mitä laittaisin tänään ruuaksi? Vatsa on varautunut kahteen suht' hyvään vaihtoehtoon: Spaguaa & jauhelihakastike vai lohkoperunat ja Wilhelmiä. Kumpi tekee sielulleni parempaa? Ruokajuoma on kuitenkin sama.
Jos päälläsi on mummolta joulahjaksi saatu villapaita niin missään tapauksessa ei spagettia sapuskaksi. Toisaalta lohkoperunat (lohko viittaa HPK:n helppoon välisarjaan ja persunat taloudelliseen toimintatapaan) sopivat paremmin huomenna hockynight-ruoaksi. Siis tänään: vaihda paita helposti pestävään ja syö spagettia.

Palkintokaappisi on kadehdittava. Asenteesi Puruluuta kohtaan vaikuttaa aika lähelle samalta kuin omani.

PS. Rontille erikoiskiitos mieletöntä filosofista kykyä osoittavan lauseeni nostamisesta framille! Enpä taida jatkossa muistutella ketjujen lukemattomuudesta...
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Huikea Jamppa!

Viestin lähetti Rontti
Olen jo hetken aikaa ihmetellyt sitä, että kukaan ei vielä ole noteerannut Joni Puurulan kiistämättömän vahvoja näyttöjä, ajatellen Uuden Kruunaamattoman Ursuksen tulevaa kruunausta.

Niin, itsehän kirjoitin näin 26.11.2003 (sama päivä, kuin ketju avattu)

Eihän tähän kysymykseen ole kahta sanaa, sehän on Joni Puurula -> naisetkin tykkää ja kentällä todellinen viihdyttäjä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Heki Aino

Akin ei tarvinnut kuin kurvailla hokkarit jaloissaan Pelsujen treeneissä ja tällä tavalla tehdä syleksivästä roskasakkilaumasta Jääkiekkojoukkue. Akin mahti on levossa kasvanut pelottavan suureksi. Niin suureksi että sitä ei yksi Kosonen kahlitse.

Harkimon Kurtisaanien kukistaminen oli vain alkusoitto. Vapise SM-liiga. Vapise Lintumäki.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taas saa äänestää

Eipä taida olla enää elossa Arnoldia koskeva vanha ketju, joten laitanpa asiani tänne.

Elikkä ensi viikon tiistaina on Kerholla odotettavissa hikinen iltapuhde, sillä Pelicanssit ovat saamassa riveihinsä itse herran ja hidalgon.

Vinkkinä vain, että taas saa äänestää.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Taas saa äänestää

Viestin lähetti Jomppa
Vinkkinä vain, että taas saa äänestää.
Mikäköhän on Akin nummero? Pitää ohjelmoida kännykkään viesti valmiiksi

POHJOLA PELICANS #

Viesti numeroon 173003 tiistaina siinä seitsemän jälkeen.

Vastaanottajan on laitonta käyttää puhelimen paikkatietoa, eli päättele siitä tarvitseeko oikeasti olla viihtymässä huippukiekon parissa Lahdessa kun äänestää...
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Re: Taas saa äänestää

Viestin lähetti Twite
Vastaanottajan on laitonta käyttää puhelimen paikkatietoa, eli päättele siitä tarvitseeko oikeasti olla viihtymässä huippukiekon parissa Lahdessa kun äänestää...
Siltä varalta, että Pohjola käyttää laittomia keinoja, ajattelin tehdä niinkin radikaalin vedon kuin lähteä tiistaina Lahteen. Kyllä. Sanokaa mitä sanotte, mutta Aki on nähtävä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Re: Re: Taas saa äänestää

Viestin lähetti Master God
Sanokaa mitä sanotte, mutta Aki on nähtävä.
Ymmärrän hyvin, sillä eräskin suuri ajattelija on kirjoittanut jo 1997:
"Aki Heino on tulevaisuuden pelaaja, voittajatyyppi. Luistelee hyvin, ampuu hyvin. Pieni koko voi aiheuttaa ongelmia, kuten myös uhkarohkeat sukellukset. Kun ajoitus saadaan kuntoon, Aki nähdään vielä maajoukkueessa."
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Re: Re: Re: Taas saa äänestää

Viestin lähetti Twite
Ymmärrän hyvin, sillä eräskin suuri ajattelija on kirjoittanut jo 1997:
"Aki Heino on tulevaisuuden pelaaja, voittajatyyppi. Luistelee hyvin, ampuu hyvin. Pieni koko voi aiheuttaa ongelmia, kuten myös uhkarohkeat sukellukset. Kun ajoitus saadaan kuntoon, Aki nähdään vielä maajoukkueessa."
Niin, kyseinen ajattelija vaikuttaa todelliselta kiekkotietäjältä, vaikka Aki itse onkin päinvastaista mieltä. Valitettavasti sitä ajoitusta ei tämän 7 vuoden aikana ole sitten kuitenkaan saatu kuntoon. Toivottavasti ei tällä kaudella saadakaan - ihan puhtaasti vedonlyöntiteknisistä syistä. Muutenkin tuo lausahdus pitää paikkansa. Aki on nimenomaan tulevaisuuden pelaaja...
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tero.

Olipas mukava Urheiluruutu. Perus-höpöhöpöjen lisäksi saatin nähdä ruuduissa juttu Tero yksplusyhdestä.

Ja kas perkeles. Terolla ei ollut amisviiksiä.

"Asunto on mukava, ja siellä se vapaa-aika oikeastaan kuluu." Kyllä Siperiassa on varmaan kivaa.

Tero takaisin Kerhoon ja jumalavaalia ei enää tarvita!
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Se oli Teron esitys kameran edessä niinkuin tämä klassinen venäläinen perseentäristin. Sänkiparta värisee ja pesukoneet surruttaa, mutta paskat on housussa. Ja jäällä on tilaa.

"Patshemuu Tero nje igratj hokkiij?" "Tero on vain väsynyt. " Venäjä on todellakin omituinen maa ja Teron ainut penkkikomennus sattuu otteluun Ison Nevan suistossa tsuhnien median paisteessa. Joku heittäytyi suotta rec-nappulalle, minä en.

Sinänsä tämä Siperia-komennus on jopa pöyhkeilevän kuranttia tavaraa kisattaessa prinssin tittelistä, mutta jos ei kuitenkaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kuka seuraavaksi ulostetaan?

Nyt kun HPK:sta on muille maille häipynyt jo kaksi kirkkainta ursusta, niin lienee paikallaan alkaa miettiä seuraavaa.

Koska itse ehdotin Akihiton korvaajaksi Joni Puurulaa ja nyt siis HJ:kin sai lähteä, niin kukaköhän kokee saman kohtalon seuraavaksi?

Master God on osunut tähän asti n.100% kohdalleen näissä jannuissa ja siis ilmeisesti tietää kuitenkin jääkiekosta jotain. Tai sitten M.G:llä on poikkeuksellinen kyky nähdä poikkeuksellisen heikot pelaajat. Tai jotain.

Master God ja muut, sanokaa nyt minulle kuka lähtee seuraavaksi?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Kuka seuraavaksi ulostetaan?

Viestin lähetti Rontti
Nyt kun HPK:sta on muille maille häipynyt jo kaksi kirkkainta ursusta, niin lienee paikallaan alkaa miettiä seuraavaa.
Tiedä sitten, pitäisikö tätä jatkaa, mutta ehdottaisin Josh Holdenia. Siinähän meillä on kaveri, jota jo kaikki jossain vaiheessa hypetimme ja tyyliä tältä kaverilta löytyy. Kurrin neuvot menee kuin kuuroille korville, ei todellakaan ikänä läheltä ylös. Ja ulkoinen olemus, puolustusasenne ja pelityyli ovat vertaistaan vailla.

Tai sitten se ei vaan osaa kohottaa.

PS: Voi jäädä tähdenlennoksi tosin
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Kuka seuraavaksi ulostetaan?

Viestin lähetti Rontti
Master God on osunut tähän asti n.100% kohdalleen näissä jannuissa ja siis ilmeisesti tietää kuitenkin jääkiekosta jotain. Tai sitten M.G:llä on poikkeuksellinen kyky nähdä poikkeuksellisen heikot pelaajat. Tai jotain.

Master God ja muut, sanokaa nyt minulle kuka lähtee seuraavaksi?
Niin, vaikka pelaisi SM-liigan ykköspakkiparissa, voi silti erehtyä. Tai sitten ei erehdy koskaan.

Mutta omalta kohdaltani olen suhteellisen tyytyväinen Kerhon tämän hetken joukkueeseen. Sieltä ei yksinkertaisesti tällä hetkellä löydy sellaista pomminvarmaa hasardipelaajaa.

Akia ja Joniahan yhdisti se tosiseikka, että kummankin taidot oltiin jo ajat sitten nähty, eikä kehitystä sanottavammin tapahtunut. Lisäksi kummankin epävarmuus pisti muidenkin kentällä olleiden pelaajien pasmat sekaisin.

Jollei Louhen Jykä olisi pelannut näinkin hyvää alkukautta, tilanne voisi olla toinen. Tosin Jykä ei ole koskaan isommin mokaillut - peli on ollut vain saamatonta. Ja sitä paitsi olen muutenkin aina pitänyt Jykän tyylistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös