Blackie kirjoitti:Joka päivä vaihdan bokserit. Pitkiä kalsareita en pistä jalkaani enää ikinä. Reilut neljä vuotta sitten luovuin niistä. Voiko epämukavampaa asustetta enää olla?
Voi. Sukkahousut.
Blackie kirjoitti:Joka päivä vaihdan bokserit. Pitkiä kalsareita en pistä jalkaani enää ikinä. Reilut neljä vuotta sitten luovuin niistä. Voiko epämukavampaa asustetta enää olla?
Gellner kirjoitti:Voi. Sukkahousut.
Gellner kirjoitti:Voi. Sukkahousut.
sopuli kirjoitti:Voi vahvistaa. Kerran olen päivän verran pitänyt. Kokoajan valuvat haaroista ym...
Luultavasti stringien naruista. Kai sinä nyt stringit tiedät ? Sellaiset joissa on vähän venytetyn oloinen silmälappu edessä ja noin sentin levynen naru kulkee alakautta, pakaralihasten välissä ristiselkään josta naru levittyy molemmin puolin vyötärön ympäri.Paitselo kirjoitti:Mistä helevetin NARUISTA täällä nyt on ruvettu puhumaan?
koo kirjoitti:Itse vaihdan alusvaatteeni päälyvaatteiden tahtiin vähintäinkin päivittäin, tietenkin, sillä alusvaatteiden tulee olla sävy sävyyn muun vaatetuksen kanssa.
Terveisin koo
Voihan pee, kaikilla mun työkavereillanikin on sävy sävyyn joten kaikki olemme tyylitajuissa samalla viivalla, emme siis riisuudu kahvitauoilla.Paitselo kirjoitti:MUTTA, jos sinulla on alusvaatteet sävy sävyyn muun vaatetuksen kanssa, niin sehän on jo niin stailia, että niitä "alkkareita" pitäisi ihan esitellä esmes työpaikalla kahvitunnilla. Muutenhan kukaan ei tiedä miten tyylitietoinen Lady on kyseessä? On kyllä ihan pakko kysyä, että onko sulla play-offsien kunniaksi oranssia pikkuhoisua ym?
Terveisin pee
koo kirjoitti:Runkosarjassa minulla on sellainen tapa, että kunnioitan vastustajajoukkuetta väritykseltäni ainakin osittain. Käytännössä se menee niin, että rintaliivit on vastustajajoukkueen sävyyn
Terveisin koo
Ei kunnioiteta, pleikkareihin pukeudun aina oranssiin ja arvaa mitä...Paitselo kirjoitti:No entäs pleikkareissa sitten? Eikö sitten kunnioiteta vastustajaa enää millään asusteella?
Terveisin pee
koo kirjoitti:"Raskas" työviikkoko takana ?
Terveisin koo
Ei ole äijää olla likaisissa vaatteissa.Pasanen kirjoitti:Muistelen lukeneeni jostain remppaketjusta ettet meinannut saada taulua seinään...nyt luulen tietäväni miksi :)
Enää ihmetystä aiheuttaa miksi kannatat äijäjoukkuetta, tosin vastakohdathan täydentävät toisiaan :):):):):):)
L4E kirjoitti:Tässäkin hommassa kannattaisi käyttää järkeä eikä tuijottaa vain kelloa tai kalenteria.
scholl kirjoitti:Riippuu materiaalista. Mm. Ralph Laurenin boxerit ovat sellaista materiaalia, että ne pitää silittää. Sen sijaan monet muut ovat sellaista erilaista materiaalia, mikä ei ole rypistyneenoloinen pesusta tullessa, vaan ne voi viikata sellaisenaan kaappiin.
Ouzala kirjoitti:Ei kai meidän Scholl sentään?
jupster kirjoitti:Schollista tulee elävästi mieleen Patrick Bateman..