Kuinka usein vaihdat alushoususi?

  • 12 372
  • 93

Kuinka usein vaihdat alushoususi?

  • Joka päivä

    Ääniä: 269 60,2%
  • Joka toinen päivä

    Ääniä: 89 19,9%
  • Joka kolmas päivä

    Ääniä: 25 5,6%
  • Kerran viikossa

    Ääniä: 12 2,7%
  • Kahta en vaihda, Turun sinappi ja kalsarit

    Ääniä: 5 1,1%
  • Kanada

    Ääniä: 33 7,4%
  • Joku muu vaihtoehto, mikäs?

    Ääniä: 14 3,1%

  • Äänestäjiä
    447

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Joka päivä vaihdan bokserit. Pitkiä kalsareita en pistä jalkaani enää ikinä. Reilut neljä vuotta sitten luovuin niistä. Voiko epämukavampaa asustetta enää olla?

Voi. Sukkahousut.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Gellner kirjoitti:
Voi. Sukkahousut.

Tiedän tarkkaan mitä tarkoitat. Olen kerran esiintynyt kesäteatterissa menninkäisenä ja silloin jouduin käyttämään vaalean vihreitä sukkahousuja.
Näyttämön päällä ei ollut katosta, ja oli erittäin sateinen ja kylmä kesä. Ei haarakiilan etumuksessa pullottanut mikään siinä kelissä...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
sopuli kirjoitti:
Voi vahvistaa. Kerran olen päivän verran pitänyt. Kokoajan valuvat haaroista ym...

Älä valita. Lue edeltävä viesti, niin huomaat päässeesi helpolla.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paitselo kirjoitti:
Mistä helevetin NARUISTA täällä nyt on ruvettu puhumaan?
Luultavasti stringien naruista. Kai sinä nyt stringit tiedät ? Sellaiset joissa on vähän venytetyn oloinen silmälappu edessä ja noin sentin levynen naru kulkee alakautta, pakaralihasten välissä ristiselkään josta naru levittyy molemmin puolin vyötärön ympäri.

Itse vaihdan alusvaatteeni päälyvaatteiden tahtiin vähintäinkin päivittäin, tietenkin, sillä alusvaatteiden tulee olla sävy sävyyn muun vaatetuksen kanssa.

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
koo kirjoitti:
Itse vaihdan alusvaatteeni päälyvaatteiden tahtiin vähintäinkin päivittäin, tietenkin, sillä alusvaatteiden tulee olla sävy sävyyn muun vaatetuksen kanssa.

Terveisin koo

Juu, kyllä minä stringit tiedän. Piti näköjään odottaa niin kauan, että naisihminen vastasi kysymykseeni - miehet olivat ihan ute på ula igen?

MUTTA, jos sinulla on alusvaatteet sävy sävyyn muun vaatetuksen kanssa, niin sehän on jo niin stailia, että niitä "alkkareita" pitäisi ihan esitellä esmes työpaikalla kahvitunnilla. Muutenhan kukaan ei tiedä miten tyylitietoinen Lady on kyseessä? On kyllä ihan pakko kysyä, että onko sulla play-offsien kunniaksi oranssia pikkuhoisua ym?

Terveisin pee

edit: poistettu tautofoniaa
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paitselo kirjoitti:
MUTTA, jos sinulla on alusvaatteet sävy sävyyn muun vaatetuksen kanssa, niin sehän on jo niin stailia, että niitä "alkkareita" pitäisi ihan esitellä esmes työpaikalla kahvitunnilla. Muutenhan kukaan ei tiedä miten tyylitietoinen Lady on kyseessä? On kyllä ihan pakko kysyä, että onko sulla play-offsien kunniaksi oranssia pikkuhoisua ym?

Terveisin pee
Voihan pee, kaikilla mun työkavereillanikin on sävy sävyyn joten kaikki olemme tyylitajuissa samalla viivalla, emme siis riisuudu kahvitauoilla.
Paitsi silloin jos taloon tulee joku vieras joka jää kahville, silloin yleensä joku näyttää vilauksen alkkareiden kulmasta.
Juu, ja oranssia löytyy pleikkareiden kunniaksi.
Runkosarjassa minulla on sellainen tapa, että kunnioitan vastustajajoukkuetta väritykseltäni ainakin osittain. Käytännössä se menee niin, että rintaliivit on vastustajajoukkueen sävyyn ja pikkarit oman joukkueen väriin. Ilveksen peleissä tuo ei päde koska "ipanvihreä" ei sovi mun ihon väriin joten ipan peleissä käyn ilman alusvaatteita, tai sitten en ollenkaan.

Pelsujen turkoosi sopii minulle kaikkein parhaiten.

Terveisin koo
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ehdottomasti joka päivä! Samoin kun t-paidan ja sukatkin. Kauhistutti lukea tuota IL:n juttua sellaisista jotka vaihtavat 3 päivän välein.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tässäkin hommassa kannattaisi käyttää järkeä eikä tuijottaa vain kelloa tai kalenteria.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
koo kirjoitti:
Runkosarjassa minulla on sellainen tapa, että kunnioitan vastustajajoukkuetta väritykseltäni ainakin osittain. Käytännössä se menee niin, että rintaliivit on vastustajajoukkueen sävyyn

Terveisin koo

Uuuh, siis Tappara-IFK pelissä sulla on runkosarjassa PUNAISET RINTALIIVIT!
Jaapa jaa. Pääsispä näkemään. Tai niinkuin Tampereella sanotaan - HERVANTAAN NÄKEEN. No entäs pleikkareissa sitten? Eikö sitten kunnioiteta vastustajaa enää millään asusteella?

Terveisin pee
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Juu joka päivähän ne on pakko vaihtaa, jottei henkilökohtainen hygienia liikaa kärsi. Lisäksi parempi puolisko on myös tyytyväisempi kun ei sukkahiki tahi muu hiki haise.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paitselo kirjoitti:
No entäs pleikkareissa sitten? Eikö sitten kunnioiteta vastustajaa enää millään asusteella?

Terveisin pee
Ei kunnioiteta, pleikkareihin pukeudun aina oranssiin ja arvaa mitä...
finaalipelissä käytän pelkkää hikinauhaa vyöyäröllä.

"Raskas" työviikkoko takana ?

Terveisin koo
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mitä hittoa, juuri aamulla mietin että voisin pistää tällaisen äänestyksen jatkoaikaan. Itse kysymykseen: noin kerran viikossa
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
koo kirjoitti:
"Raskas" työviikkoko takana ?

Terveisin koo

No juu, raskaspa todella.

Hyvää viikonloppua kollega koolle peeltä kuitenkin.

Minä lähden nyt venettä tervaamaan ja tulen vasta maanantaina takas. Moro.
 

scholl

Jäsen
Pasanen kirjoitti:
Muistelen lukeneeni jostain remppaketjusta ettet meinannut saada taulua seinään...nyt luulen tietäväni miksi :)
Enää ihmetystä aiheuttaa miksi kannatat äijäjoukkuetta, tosin vastakohdathan täydentävät toisiaan :):):):):):)
Ei ole äijää olla likaisissa vaatteissa.

En ymmärrä ollenkaan, mikä ongelma vaatteiden vaihtoon liittyy. Sehän on helppoa puuhaa. Ja sitä paitsi kiva laittaa hieman erilaista vaatetta päivittäin päälle.

En muista nyt mistä lehdestä luin, mutta joltain kysyttiin jostain hihansuiden likaantumisesta ja vastaus oli "herrasmies pitää samaa paitaa vain kerran" ja itse olen asiasta aivan samaa mieltä. Vaikka se olisi ollut päällä jossain tilaisuudessa vaikkapa vain parisen tuntia niin pesuun vain. Ei pidä tehdä yksinkertaisista asioista ongelmallisia.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
L4E kirjoitti:
Tässäkin hommassa kannattaisi käyttää järkeä eikä tuijottaa vain kelloa tai kalenteria.

Jep, riippuu paljon hikoilee jne.


Eli vastaan joka kolmas päivä vahvan dödön kera.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Yleensä kerran päivässä tai useamminkin, jos joku haluaa vaihtaa kalsareita mun kanssa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka päivä ehdottomasti. En voisi kuvitellakaan, että esim. suihkun jälkeen laittaisin likaiset kalsarit jalkaan. Hyi helvata!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
scholl kirjoitti:
Riippuu materiaalista. Mm. Ralph Laurenin boxerit ovat sellaista materiaalia, että ne pitää silittää. Sen sijaan monet muut ovat sellaista erilaista materiaalia, mikä ei ole rypistyneenoloinen pesusta tullessa, vaan ne voi viikata sellaisenaan kaappiin.

Schollista tulee elävästi mieleen Patrick Bateman..
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Joka toinen päivä. Käyn suihkussa joka päivä illemmalla ja vaihdan yleensä silloin kalsarit. Jos tulee hiukan hikoiltua (karvanen perse edesauttaa ;) *) niin sitten useammin.

* sori, tuliko liikaa informaatiota?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaihdoin viimeksi kalsarit helmikuussa kun jouduin antamaan lääkärille uloste-, virtsa- ja spermanäytteen. Minulla oli kiire, joten jätin vain kalsarini lääkärille ja pakon edessä jouduin ostamaan toiset.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
jupster kirjoitti:
Schollista tulee elävästi mieleen Patrick Bateman..

sama

Itse vaihdan aina, kun käyn suihkussa. Yleensä siis päivittäin, mutta joskus saattaa jäädä päivä väliin hyvistä syistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös