Perskeles, sattuipa tämä ketju vastaan. Kirjoitetaan sitten lyhyehkö juttu.
Olin työssä eräässä myymälässä, joka sijaitsi suurehkossa ostoskeskuksessa ja samassa keskuksessa oli myös isohko market. Marketin muudan nuoren ja kauniin kassan (njoo, kutsuttakoon häntä vaikka Niinaksi*) kanssa olin vaihtanut kuulumisia jo aiemmin.
No, tulipa siinä sitten launtai-ilta ja Kerouac oli elämää täynnä. Eli olutta piti ostaa. Marketissa oli jonoa, mutta Niina minut huomasi jo kassan päästä ja hymyili, niin kauniisti kuin vain parhaiten osasi. Siinä jonossa tulin ajatelleeksi, että näinä tautisina aikoina ei olisi yhtään pahasta ostaa kondomejakin. Joten nappasin niitä paketin mukaan. Edellinen asiakas oli juuri saanut maksettua, jolloin Niina kääntyi hetkeksi, näpräsi hetken puseroaan ja avasi kaksi ylintä nappia (hänellä ei ollut sen marketin puseron alla muuta kuin rintsikat).
Tulin kassalle, Niina katsoi minua silmiin ja kysyi:
- No, Jack, mitä ajattelit tänä iltana tehdä?
Tässä vaiheessa Kerouac jäätyi - ja todella pahasti. Kaipa sitä jotenkin hämmentyi kysymyksen ja kondomien yhdistelmästä.
- Ööhh... Tota... Kai mä meen ton Nikon kanssa dokaamaan hänen luokseen....
- Ai? No, mahtuukohan sinne muita?
- Öööh... (noin 15 sekuntia hiljaisuutta)... En mä vaan tiedä... Kannataa kysyä Nikolta, se tulee maksamaan bissejään heti mun jälkeen
Sain sitten maksettua. Niina vilkaisi minua, kääntyi uudestaan , napitti puseronsa kiinni ja alkoi palvelemaan Nikoa. Vähän myöhemmin, Niko kysyi minulta:
- Oletko tyhmä vai impotentti?
- No en kumpaakaan, kuin niin?
- Tajuatsä saatana että se Marketin kassa flirttaili sulle?
- Ai, sitäkö se oli?
Huokaus. Onneksi sitä nykyään on mies viisaampi, eikä jäädy tuolla tapaa. Tai no, mistäpä senkään tietää...
Kerouac
* Kaikki kertomuksessa mainitut nimet ovat luonnollisesti muutettuja