Joka viikko en juo, mutta juodessani en kolmeatoista vähempää nauti lähes koskaan. Eli äänestin haarukkaa 13-20.
Joskus taisin 6 kaljaa juoda illan aikana, mutta ei niistäkään känniin tullut, kun join ne ehkä kuudessa tunnissa.
Eikö ole tarkoitus humaltua?
Mitä iloa juoda kaljaa jos kuuden kaljan juomiseen menee kuusi tuntia? Eikö ole tarkoitus humaltua?
Minä en koskaan juo humalahakuisesti. Humala aina hakee minut ilman, että itse tarvitsisi vaivaantua sitä etsimään.Kyllä sitä voi hyvästä oluesta naatiskella vähän hitaamminkin ja ei-humalahakuisesti.
Tutkimusten mukaan ihmiset keskimäärin aliarvioivat alkoholimääräänsä rutkasti. Kannattaa huomioida se tuossa gallupissa. Ne jotka väittävät juovansa 10, juovat keskimäärin ainakin 15.
Yli 20 menee kevyesti yhdessä illassa, kun alkaa pämppäämään. Jos on vapaata ja kesä ja aikaa ja rahaa, saattaa viikkosumma pompsahtaa toiselle sadalle. Lienenkö suurkuluttaja?
Eilenkin taisi mennä yli 20 annosta mutta ei se haittaa koska minulla on aina ollut keskivertoa paremmat sisäelimet.