Kuinka monen ignoressa arvelet olevasi?

  • 11 596
  • 102

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan olen Toejoen Veikon listalla, koska hän ei ikinä vastaa esittämiini kysymyksiin. Muuten en kyllä ymmärrä koko ignore systeemiä. Onko se niin vaikeaa jättää lukematta jotain viestiä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muuten en kyllä ymmärrä koko ignore systeemiä. Onko se niin vaikeaa jättää lukematta jotain viestiä?

Ignore on vähän sama kuin ennakoiva tekstinsyöttö kännyköissä ja muut viher-vasemmistolaiset vapaudet. PASKAA.

BTW. Väitit mulle kerran vastaan, pitäskö nyt mun ignoroida sut? Vitut. Pitäs olla korostustoiminto, jolloin erimielipiteiset näkyy heti ja korostetun kirkkain värein. NIIN.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Suututin jokunenviikko sitten futis-osiossa erään nimimerkin. Hän ilmeisesti loukkaantui sydänjuuriaan myöden. Hän hyökkäsi kolmantena osapuolena minun niskaani ja kun päätin vähän kujeilla ja heittää vastapalloa niin eihän tämä ymmärtänyt sitä, vaan otti tosissaan, haukkui kakaraksi jolle ei järkipuhe mene läpi ja ilmoitti laittavansa minut ignoreen.

Tämä episodi sai minut oikeastaan vaan huvittuneeksi, kun näki miten herkillä jotkut nimimerkit täällä kirjoittelevat :) Kaikenlaista huudellaan mutta sitten vedetään heti herneet nenuun.

Jatkakaa..
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Itse olen satavarmasti lyhyenkin jatkoajassa oleiluni jälkeen monenkin ignore-listalla. Tämän tiesin jo tänne tunnukset saatuani joten ei suurena uutisena tule.

Persoonana olen oikeasti turha, epäkiinnostava sekä varsin ärsyttävä kun puhutaan näistä kekkereistä. Ulosanti, asiasisältö sekä yleisesti fiksu ja asiallinen oleilu ovat luokkaa ala-arvoista kohdallani. Tähän kruununa omasta mielestä yksi ironiasarkasmiironisesti avattu viestiketju sekä paskat kommentit moneen ketjuun kruunaavat kakun.

Eli sitä saa mitä tilaa. Kuukauden pelikieltoni sentään ei tullut minään yleisenä perseilynä vaan silkkana huolimattomuutena jota en ehtinyt korjaamaan tarpeeksi nopeasti. Kyseessä tekijänoikeusrikkomus tjsp.

Sitä saa mitä tilaa. Turha ruikuttaminen on hinttien hommaa eikä sääliä vinguta kuin lapsi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eli sitä saa mitä tilaa. Kuukauden pelikieltoni sentään ei tullut minään yleisenä perseilynä vaan silkkana huolimattomuutena jota en ehtinyt korjaamaan tarpeeksi nopeasti. Kyseessä tekijänoikeusrikkomus tjsp.

Teostokin on täällä silmäkovana kyttäämässä josko joku tekee jotain mistä voi rankoa!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Teostokin on täällä silmäkovana kyttäämässä josko joku tekee jotain mistä voi rankoa!

Offia offia, mutta rikollisuus on rangaistuksen arvoinen asia. Aina. Koitin paikata virheeni vain hivenen liian myöhään poistamalla viestini.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen ainakin yhden listoilla, siis sen kuningatarpanijan, jos itkupotkunsa lunasti. Voin olla muidenkin, mutta kukaan muu ei asiaa ole niin teatraalisesti totetuttanut, ja hyvä niin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuskin kenenkään, sillä olen niin HMV-kirjoittaja tai ehkä juuri siksi olenkin joidenkin listoilla, hmmmmmm.
Veikkaan kuitenkin etten kenenkään. Kukaan ei myöskään ole minun ignoressa. Se yksi jääkiekkojoukkueen nimimerkkiä käyttävä kirjoittaja oli hetken, kunnes tajusin sen olevan turhaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos olen, niin herkkähipiäiset ovat he keiden ignorelistalla olen. Kukaan ei ole minun ignorelistalla, muutamien kirjoitukset vain sivuutan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Kun kerran keskustelupalstalla ollaan, tuntuisi hölmöltä laittaa piiloon muiden mielipiteitä.

Modet hoitakoon kun näkevät tarpeen olevan.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En usko olevani kenenkään, vaikka jotkut saattavat jopa nimimerkkini palstalla tunnistaa. Jos taas olen, niin aika harmittoman olennon olet onnistunut ignore-listallesi lisäämään...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En usko olevani kenenkään, vaikka jotkut saattavat jopa nimimerkkini palstalla tunnistaa. Jos taas olen, niin aika harmittoman olennon olet onnistunut ignore-listallesi lisäämään...

Minä mielestäni olen harmiton hölmö, mutta ehkä juuri tältä pohjalta olen löytänyt monienkin ignore-listalle. Perustelut väitteelleeni löytyy aiemmasta viestistä.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Oon niin tuore kirjoittaja täällä etten usko olevani yhdenkään palstalaisen tappolistalla. Enemmän tähän lienee vaikuttanut itsesensuuri, ei uskalla vielä lähteä vääntämään etten astu kenenkään (modejen) varpaille. Muutamia kertoja on tullut tilanteita joissa olisi tehnyt mieli lähteä sotapolulle tiettyjen itselle tärkeiden keskustelunaiheiden kohdalla, korjata vääryydet koska tietenkin olen itse oikeassa ja kaikki muut väärässä... Olen kuitenkin malttanut mieleni toistaiseksi, joten en jaksa uskoa että kovinkaan moni kirjoittaja edes muistaa nimimerkkiäni, saati sitten olisi pahoittanut mielensä.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
En usko olevani kenenkään ignoressa. Ei oikeastaan edes kiinnosta. Jos joku on niin herkkä, että nettikirjoitukista suuttuu sen verran pahasti, niin saa puolestani olla. Ja vaikka jokaisesta viestistäni se ei ilmenisikään, niin kyllä melkolailla huumorilla tämä palsta tulee otettua. Ei jaksa netin takia suuttua.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Nolla omassa listassani kun ehdin sen jo tyhjentää vuosia sitten. Jos jonkun ignoreen olen päässyt, kertoo se jo jotain :)
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Byggare Bob (= Ruotsinkielinen nimi eräälle hahmolle) ainakin joskus ihmetteli, ettei ole minua ignorannut. Joten eiköhän ainakin nyt sillä listalla olla. Muista en tiedä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No tuskin kenenkään, niin saatanan hmv olen. Tosin jos olen, se on mulle yksi saatanan lysti, sittenhän olen. Ei muuta elämää millään tavalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole miettinyt, mutta mahdollisesti saatan olla jonkun nörtin, homppelin, mammanpojan, maalaisjuntin, larppaajan tai säbäjäbän ignoressa. Mutta luultavasti se on vaan kateutta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En usko, että olen kenenkään ignoressa. Ainakaan en ole kenenkään kanssa riitautunut palstalla. Enkä sääntöjäkään ole ainakaan ylimmän auktoriteetin mielestä ole onnistunut rikkomaan. Toki asiasisältö voi olla heikkoa, että ihan siinä mielessä joku on voinut meikäläisen omalle pikku hyllylleen hyllyttää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En usko, että olen kenenkään ignoressa. Ainakaan en ole kenenkään kanssa riitautunut palstalla. Enkä sääntöjäkään ole ainakaan ylimmän auktoriteetin mielestä ole onnistunut rikkomaan. Toki asiasisältö voi olla heikkoa, että ihan siinä mielessä joku on voinut meikäläisen omalle pikku hyllylleen hyllyttää.

No enää en kyllä tähän usko. Varmasti muutaman Lukon kannattajan ignoressa ollaan ainakin. Ja varmaan on jossain muussakin leirissä/vapaan puolella ärsyynnytty. Rasittavasti tainnut tulla tuomareista itkettyä ja toisaalta Kierrätyksessä jankutettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös