Kuinka monen ignoressa arvelet olevasi?

  • 11 591
  • 102

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Palstalla on varmuudella jokunen kirjoittaja, jotka eivät tyylistäni pidä ja/tai eivät jaksa lukea keskimääräistä vähän pidempiä viestejä. En silti oikein usko, että kenenkään ignore-listalla olen. Tai mistä minä tiedän. Eipä asia oikeastaan minulle kuulu, tai kauheasti jaksa mietityttää.

Omalla ignore-listallani ei ole ketään. Joskus jokunen vuosi sitten oli pari kirjoittajaa hyvin lyhytaikaisesti, mutta otin ne nopeasti pois, koska oma ongelmansahan se on, jos jotkut jaksavat provoilla tai trollata samoissa ketjuissa vuodesta toiseen. Taiteenlaji tietysti tuokin, ja tökeröimpien kaverien kirjoitusoikeudet lentävät kumminkin jossain välissä Kai Pahlmanin banaanipotkulla foorumilta ulos.

Kyllä minua joidenkin kirjoittajien tietyt aiheet tai tyylit joskus hetkellisesti ärsyttävät, samoin kuin tiettyjen ketjujen ikuisesti jatkuvat kestojankkaukset, mutta hyvä niin. Ikävähän se olisi lukea palstaa, jossa kaikki olisivat koko ajan auvoisasti samaa mieltä. Ja oma häpeänsähän se on, jos erehtyy menemään kestojankkausketjuihin silloin kun ne tuppaavat ärsyttämään eikä jaksa seurata käynnissä olevaa tennisottelua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja oma häpeänsähän se on, jos erehtyy menemään kestojankkausketjuihin silloin kun ne tuppaavat ärsyttämään eikä jaksa seurata käynnissä olevaa tennisottelua.
Jep. Vaikka en lue Laila Hietamiestä, niin ei minua haittaa jos hänen kirjojaan on kirjaston hyllyissä. Voin aina skipata ne.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikäli pelkää aivopesua keskustelupalstalla, niin kannattaa jättää palsta väliin. Ymmärrä, että jonkun (esim. ak:n) kirjoitukset ärsyttävät, eikä tästä syystä viitsi niitä lukea.
En tarkoittanut, että ärsyttää. En ollenkaan. Enkä pelkää.

Kun on tietyssä porukassa aikansa, se menee ytimeen, halusi taikka ei. Ajan myötä. Ei kokonaan, mutta ehkäpä liikaa. 5 % voi olla liikaa.
 

Ralph

Jäsen
Ite oon luultavasti noin 90-100 käyttäjän listalla, varmasti ainakin nimimerkki Leon:n.
 
Minun mielipiteeni on, että voi kyllästyä tiettyyn jankkaukseen ja koska omat aivot ovat alttiit aivopesulle, niin niitä pitää suojella. Vaikka tietoisesti vitut viheltäisi sille, mitä mieltä tuo joku on, niin ajan myötä, vuosien myötä, se aivopesu vaikuttaa, sillä tavalla, ettei sitä itse varsinaisesti huomaa. Ignore on siis tavallaan kuin rokotus. Vähän olen rokottanut itseäni (1), enemmän pitäisi.

Vallan mainio termi!
Tässä on totuuden siementä. Itse jaksan melko hyvin lukea omasta linjasta poikkeavia mielipiteitä, vaikka sama levy pyörisi pitkäänkin. Se vain harmittaa, että joillekin muille, kenties palstoilla vähemmän aikaa viettäville ja näitä nettisotureita ja heidän agendaansa huonommin tunteville se melko sisällötönkin propaganda tosiaan saattaa toimia aivopesuna. Ja kuvitelkaapa sitä päivää, kun nämä nettisoturit alkavat olla automatisoituja...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Saatan olla muutaman Mestisfanittajan, tosin aika harvoin sinne kirjoittelen mutta kun ovat niin kovin yksisilmäisiä ja minun mielipidettäni vastaan.

Ehkä jonkun raumalaisenkin ja jopa jonkun Ässäpalstalaisenkin mutta sehän on heidän oma häpeänsä.

Omalla ignorelistallani ei ole ketään, eikä varmaan ikinä tulekaan.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Paha sanoa. Voi olla, että olen mieleen jäänyt jollekin siinä määrin, että ignore on heilahtanut.

Omalla listallani on yksi old-time-hockeyn ystävä. Ignorea käytän lähinnä muistuttamaan, että tuolle ei kannata vastaamaan ryhtyä. Viesti yleensä näkyvät muiden lainaamina.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Jaa-a. Onhan sitä tullut osallistuttua uskonnolliseen keskusteluun joskus hanakastikin, kenties sellainen voi poikia jonkun ignore-listalle pääsemisenkin? Muuten olen sen verran särmätön, että tuskinpa sitä ignore-listoille "pääsee". Yksitoikkoinen ulosanti ja tollot mielipiteet korkeintaan voivat ärsyttää.
 

Fordél

Jäsen
Tuskin tällainen tavallinen vakosamettihousuinen mies aiheuttaa kenessäkään niin suuria tunteita, että joutuisi ignorelistalle.

Ja vastavuoroisesti kukaan ei ole koskaan ollut allekirjoittaneen ingnoressa. En edes ymmärrä miksi ihmeessä tuollainen toiminto on olemassa. Isot ihmiset.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ja vastavuoroisesti kukaan ei ole koskaan ollut allekirjoittaneen ingnoressa. En edes ymmärrä miksi ihmeessä tuollainen toiminto on olemassa. Isot ihmiset.

Ei minullakaan täällä ole ketään ignoressa. Ymmärrän kuitenkin toiminnon tarkoituksen varsinkin foorumeilla, joissa moderointi on hieman löyhempää ja trollipeikot lymyilevät joka ketjussa. HFBoardsilla muutaman nimimerkki on päässyt ignoreen ihan siitä syystä, että säästyy hermot ja lukukokemus on parempi.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen ollut Ässät-osiossa ainakin kahden nimimerkin ignoressa, he ovat tämän myös julkisesti ilmoittaneet, mutta ainakin toinen on minut listaltaan poistanut koska on kommentoinut viestejäni. Itse olen kokeillut ignorea silloin tällöin muutaman nimimerkin kanssa, siitä ei yksinkertaisesti tule mitään. Vaikka joku yksilö kuinka ärsyttäisi, on ketjun kokonaisuus minulle tärkeämpi ja sitä ignoren käyttö saattaa sotkea pahemman kerran.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Joskus silloin, kun olin vielä hyvin aktiivinen kirjoittaja, olin varmasti muutamien ignore-listalla. Nykyään olen todennäköisesti vain Moderaattorien ignoressa, sen verran usein kun on heidän heikkolaatuista toimintaansa tullut arvosteltua.

Itse en pidä tuolla listalla ketään. Tiettyjen kirjoittajien viestit tulee sivuutettua ihan automaattisesti, kun on ajan myötä oppinut, ettei niistä löydy mitään kiinnostavaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ignore on homojen hommaa. Jos ei kestä tätä leikkimistä täällä, niin takaisin kaappiin vaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei mun listalla ole enää kuin wilco ja TOJ aktiiveista.

että silleen...

Olen harkinnut wilcon laittamista ignoreen, sen verran pahasti pistää vituttamaan wilcon tapa lopettaa jokainen viesti, mutta en ole sitten viitsinyt. Wilco tekee niin ihan vain kiusatakseen muita. TOJ puolestaan ei kuulu ignoreen, kaverin propagandaa on hauska lukea, ja joskus hän kirjoittaa myös jopa ihan oikeaa asiaa.

En usko, että olen kenenkään ignore-listalla. Ja jos olen, niin sitten kyllä harmittaa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Koska minua kohdellaan usein tällä palstalla samoin kuin Suomea euroviisuissa, sellainen salaliittoteoria voisi helposti syntyä. Parikin kertaa on käynyt niin, että joskus joku kirjoittaa ketjuun samasta asiasta kuin minä olen tehnyt jo hieman aikaisemmin, ja ko. kirjoittajan viestista otetaan koppi, kun taas minun aiempi samaa asiaa käsitellyt viesti on mitä ilmeisemmin ohitettu.

Rationaalisesti ajateltuna palstaseksikkyyteni ei vain sitten riitä tai ilmaisen saman asian niin vaikeasti, ettei viestejäni aina noteerata.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Minulle käy useasti sillä tavoin, että kirjoitan ketjuun jostain tietystä asiasta ja kukaan ei noteeraa sitä. Sitten joku tulee kirjoittamaan samasta asiasta vähän myöhemmin ja hänen viestiinsä tartutaan ja lähtee kahdenkymmenen sivun mittainen keskustelu aiheesta.

__

Saattaa olla, että olen ehkä jonkun ignoressa mutta tuskin ainakaan kovin monen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Olen huomannut moneen otteeseen, että kirjoitan ketjuun, mutta kukaan ei kirjoittamaani noteeraa. Myöhemmin joku kirjoittaa samasta aiheesta, ja jostain syystä kyseinen kirjoittaja saa kommenttia viestilleen. Epäilen täten olevani joidenkin ignoressa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wilco tekee niin ihan vain kiusatakseen muita.

Ihanko totta?

En usko olevani kenenkään ignoressa, vaikka olenkin mielestäni vähän liian tiukasti omista argumenteistani kiinni pitävä kirjoittaja. Tuolle en kuitenkaan mitään mahda, enkä tapojani muutenkaan kenenkään toisen preferenssin takia lähtisi muuttamaan.

Minun listallani ei ole ketään, mutta viime aikoina minua on alkanut kaivella eräs kirjoittaja, jonka tunnukset voisin nakata kirjaimellisesti siihen kuuluisaan aurajokeen. Heh ja heh.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Melko varmasti olen joidenkin ignore-listalla. On tullut vuosien varrella kirjoiteltua yhden sun toisellakin tavalla ja niistä joskus penalteja istuttua, joten en oman kirjoitushistoriani tuntien olisi lainkaan yllättynyt.

Oma listani on hieman vanhentunutta mallia, sillä kaikista kolmesta nimimerkistä jotka siellä olivat, ei ole palstalla kuulunut vuosiin. Liekö moderaattorit siivonneet huisvittuun vai mikä, mutta turhaanhan nämä nimimerkit siellä olivat.

Katson nykyään tietyissa keskustelunaiheissa ensin nimimerkin, jonka jälkeen joko silmäilen viestin nopeasti läpi tai skippaan kokonaisuudessaan. Eikös se ole sortin välttelyä? Kännykällä jos joskus tulee käytettyä selainta eikä Tapatalkia niin ikävästi jää nimimerkit sivustalle näkymättömiin. Viestin luettua on monesti fiilis "pakko olla se tai se, jos ei niin rulli kuitenkin" ja melko häikäisevällä osumaprosentilla se nimimerkki on sitten sieltä sivusta tutuksi paljastunut.

En vieraile otteluseurannoissa juuri lainkaan, joten liekö silläkin syynsä ignorelistani vajavaisuuteen?

Voimahaleja kaikille heille, joille tämä viesti ei näkynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös