Kuinka monen ignoressa arvelet olevasi?

  • 11 596
  • 102

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aiemmin on kysytty, että montako nimimerkkiä sinä olet pannut ignore-listalle, nyt kysytään, että monenko, ja mahdollisesti keiden, ignore-listalla sinä arvelet olevasi?

Minä uskon olevani JMA:n ignore-listalla. On niitä varmaan muitakin ignooraajia, ei nyt osaa arvata tämän varmemmin. Tammikuussa 2013 olin ainakin yhden muunkin ignoorama mutta JA-seniorimiitin jälkeen me ollaan nyt höpönassuja toinen toisillemme ja se on kyllä tosi ihanaa.

Ketjun henki on siis: "mitä arvelen, että mitä muut minusta ajattelevat" eli suomalainen mentaliteetti pääsköön valloilleen.

En erityisesti pidä, että käytin tässä yhteydessä sanan "ignore" eri muotoja, pitäisi kirjoittaa suomea, mutta nyt kävi näin.

PS. Eikä sitten aleta tappelemaan!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En usko, että olen kenenkään ignore-listalla. Vaikka minullakin on ollut niitä ajanjaksoja, jolloin olen suoltanut enimmäkseen paskaa (ts. naapurinlikan työtehtävät), olen jättänyt nuo yksityiskohtaiset selvitykset vähemmälle ja näin ollen katson nykyään Jatkikseen tuottamieni tekstien olevan isompaa porukkaa miellyttäviä. Tavoitteenani on täällä olla huomaamaton, mutta läsnä ja aika hyvin olen tässä onnistunut.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Aika kapeaotsainen ruttuaivo saa olla jos minut on ignoorannut.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä uskon olevani JMA:n ignore-listalla.

Et ole. Kyllä sinulta ihan asiaakin tulee.

Minulla on ignoressa ainoastaan yksi kuopiolainen. Jari82 (nimimerkki muutettu).

e: Jaa niin, olihan nuo BlackFoxin (nimimerkki muutettu) oksennuksetkin blokattu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuskinpa meikäläistä löytyy kenenkään ignore-listalta. Olen hajuton, mauton ja väritön kirjoittaja, johon näin ollen kukaan ei kiinnitä huomiota, ts. ei maksa vaivaa ignoorata.

Omalla listalla oli hetken aikaa se kahvikuppimies, kun soitti naisasiat -ketjussa vain sitä yhtä levyä. Tosin poistin hänetkin listalta, koska jos joku häntä lainasi, näkyi tuo lainaus myös minulla, eli oikeastaan ignoresta ei ollut juurikaan hyötyä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuskinpa meikäläistä löytyy kenenkään ignore-listalta. Olen hajuton, mauton ja väritön kirjoittaja, johon näin ollen kukaan ei kiinnitä huomiota, ts. ei maksa vaivaa ignoorata.

Samaa epäilen itsekin omalla kohdallani. En ainakaan tiedä, että olisin ketään saanut ns. "raivon partaalle" ja näin ollen lisäämään minut ignorelistalleen. Voihan se toki olla, että joku on minut ignoreen pistänyt, mutta epäilen. Eikä se loppujen lopuksi minua kiinnosta, jos joku on näin tehnyt.

Itsekään en ole ketään täältä ignoorannut, poislukien yhden rikkinäisen levysoittimen, joka vapaan puolen naisasia-ketjussa vuosi tai pari sitten kunnostautui. Hänetkin tosin poistin listalta hyvin pian ignoreen laittamisen jälkeen kun huomasin, ettei siitä ole mitään hyötyä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Tuskinpa meikäläistä löytyy kenenkään ignore-listalta. Olen hajuton, mauton ja väritön kirjoittaja, johon näin ollen kukaan ei kiinnitä huomiota, ts. ei maksa vaivaa ignoorata.
Sama. Tosin en ole täysin varma jukurikirjoittajista...

Mikäli joku haluaa todella tietää onko joku todella onnekas päättynyt minun ignore-listalleni, niin kerron vastauksen: Ei ole. Ehkä ollaan vaan liian tylsiä?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllähän meikäläinen sen verran tylsä ja kiltti on kirjoittajana, että vaikea kuvitella joutuneensa kenenkään ignorelistalle. Nyt tosin näin vanhemmiten yhä useammin sisälläni herää pikkupiru ja pienimuotoista nokittelua on tullut heitettyä, joten kenties tulevaisuudessa saan jonkun ärsytettyä.

Ja kun muutkin ovat vastanneet, niin todettakoon ettei mullakaan ole ketään ignoressa. Eipä yksikään kirjoittaja niin pahasti ole ihoni alle päässyt, ettäkö haluaisin välttyä näkemästä ko. tyypin kirjoituksia. Ja niinhän se on, että vittumaisimmatkin tyypit kirjoittavat välillä mielenkiintoista asiaa. Siksi jos listaa käyttäisin, niin helpoiten sinne joutuisi tyypit, jotka kirjoittelee melkeinpä vain toistellen toisten ajatuksia tai muuten vain itsestäänselvyyksiä. Sellaisiakin kirjoittajia palstalla on, mutta antaa sen ignorelistan nyt vielä olla.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Ilman palstan softaa noin 59400, se kun ei osallistu keskusteluun aktiivisesti niin ei.
Välillä sitä oikein innostuu ja saattaa johonkin ketjuun jokusen sanan laittaa.

Kukaan ei ole mun ignoressa
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Olen yrittänyt olla suhteellisen neutraali kirjoittelija, mutta veikkaan muutaman listalla silti olevan. Muutamia pieniä vääntöjä tullut käytyä. Ei mitään isompaa, mutta veikkaisin silti muutaman ingoressa olevani.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Aiemmin on kysytty, että montako nimimerkkiä sinä olet pannut ignore-listalle, nyt kysytään, että monenko, ja mahdollisesti keiden, ignore-listalla sinä arvelet olevasi?

Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että olisin jonkun ignore-listalla ja toisaalta jos olen, niin ev(v)vk.

vlad.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että olisin jonkun ignore-listalla ja toisaalta jos olen, niin ev(v)vk.
Äläpä ole vanhanaikainen! Ironia, ja analogisesti ajatellen, myös coolius on passé! Jatkoajan Ironian lapset -ketjusta huomasin tämän mainion Hesarin kirjoituksen.

Siispä nyt alat nykyaikaiseksi ja alat miettiä, että mitä muut sinusta ajattelevat. Et ota stressiä siitä, mitä muut sinusta ajattelevat mutta kuitenkin ajattelet, että mitä muut sinusta ajattelevat. Yksilökeskeinen cool pop-kulttuuri on jäämässä ajasta, nykyisin kasvamme henkisinä minuina ja mietimme, että mitä ne muut meistä ajattelevat.

Kun tämä asia selviää sinulle, alat huomata, että Hemingwayn kautta tunnetuksi tullut kenelle kellot soivat -ajatuksen sanonut John Donne oli oikeassa, kun hän jo 1600-luvulla sanoi: "Yksikään ihminen ei ole saari, täydellinen itsestään [...] Älä siis koskaan lähetä kysymään, kenelle kellot soivat, ne soivat sinulle."

Siksi sinun on hyvä olla kiinnostunut siitä, että kenen ignoressa olet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
10-20.

Mistäpä sitä tietää. En ole ignoroinut lyhyellä urallani ite ketään. En kyllä muillakaan palstoilla tai lähettänyt modeille ilmiantoja. Oon varmaan niin reilu tyyppi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Välillä 5-10 veikkaan. Kolmesta ainakin voisin lyödä kuukauden palkan vetoa. En välitä, kun läiskyttää niin tulee laineita. Pikkusielut vetää sitten suolavettä nenään, mutta kyllä se sieltä ulos tulee kun jaksaa pärskiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kun tämä asia selviää sinulle, alat huomata, että Hemingwayn kautta tunnetuksi tullut kenelle kellot soivat -ajatuksen sanonut John Donne oli oikeassa, kun hän jo 1600-luvulla sanoi: "Yksikään ihminen ei ole saari, täydellinen itsestään [...] Älä siis koskaan lähetä kysymään, kenelle kellot soivat, ne soivat sinulle."

Siksi sinun on hyvä olla kiinnostunut siitä, että kenen ignoressa olet.

Yksikään ihminen ei ole saari, se on totta. En siis ole minäkään saari mutta puolustelen vastaustani sillä, että elämässäni on niin paljon murehdittavaa ja ihmeteltävää jotta en jaksa pohtia sitä ollako vai eikö olla jonkin pikkusieluisen jatkoaikalaisen ignore-listalla.

Toisaalta taidan olla myös liian kiltti päästäkseni kenenkään ihon alle ja sitä myöten ignore-listalle. Pitäisikö kaivaa se piru ja paholainen esille ja antautua sille ja myydä sieluni paholaiselle Faustin tapaan. Minä nyt en kaipaa rajatonta tietoa ja yliluonnollisia kykyjä eloni ajaksi mutta josko jonkun saisin näkemään punaista.

Paholainen - tehdäänkö kaupat?

vlad.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jatkoajassa on niin paljon kirjoittajia sekä lukijoita, että varmasti muutaman listalla olen. Mulla ei kuitenkaan ole ketää vastaa mitään mutta toiset ihmiset ovat vaan herkkänahakaisia.

Monihan on täälläkin tunnustanut ignoraavansa joitain nimimerkkejä. Aika kumma juttu kun modet jo karsivat ne pahimmat pois. Kyse on kuitenkin vain ja ainoastaan jostain helvetin keskustelufoorumista. "Hui kamala...sekin sanoi noin ja pahoitin mielirukkani". Jos jollekin voi niin tälle sitä kuuluisaa huutonaurua.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Uskon jonkun ignore-listalla olevani. En tiedä kenen, mutta tokihan näin voi olla.

Minun ignoressani puolestaan ei ketään ole. Ei kukaan ole niin vastenmielinen, että pitäisi saada blokattua.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Kyllä varmaan joku on sivuutuslistallekin lisännyt. Arvelen kuitenkin että vain 1-3 riittänee. Osallistumani keskustelut ovat olleet ajoittain aiheeltaan vahvoja tunteita herättäviä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen ärsyttävä jankkaaja, joku on kyllästynyt varmasti. Itse en ymmärrä keskustelupalstalla moista toimintoa.
Minun mielipiteeni on, että voi kyllästyä tiettyyn jankkaukseen ja koska omat aivot ovat alttiit aivopesulle, niin niitä pitää suojella. Vaikka tietoisesti vitut viheltäisi sille, mitä mieltä tuo joku on, niin ajan myötä, vuosien myötä, se aivopesu vaikuttaa, sillä tavalla, ettei sitä itse varsinaisesti huomaa. Ignore on siis tavallaan kuin rokotus. Vähän olen rokottanut itseäni (1), enemmän pitäisi.
sivuutuslistallekin.
Vallan mainio termi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös