Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Evenuel
Kiitos kovasti. Minä olen jo pienen ikäni aikana kerinnyt tottumaan sen kaltaiseen kommentointiin. Ei ole pikkusiskon osa helppo, ei.
Mutta nykyään on jo oppilas mennyt mestarin ohi, sisko kun kyselee minulta neuvoja. Kiusaus kostaa kokemaani vääryttää on ollut suuri, mutta olen ainakin tähän asti pystynyt nousemaan sen yläpuolelle. Tai sitten vaan olen ollut niin tyhmä, etten sillä hetkellä ole tajunnut hyvää saumaa pistää vahinkoa eteenpäin.
Eikös olekin rankkaa elää sellaisen vetovoiman kanssa? Ei sillä että minä siitä mitään tietäisin, mutta kaverit ovat puhuneet. Minun vetovoimani kun rajoittuu sellaisiin 50v äijiin, jotka tulevat hirveässä sössötystuubassa avautumaan ja kertomaan elämän tarinaansa. Olin sitten tiskin kummalla puolen tahansa. Harmi, että hokasin vasta viime kesänä ostaa sellaisen "Mua ei kiinnosta"-paidan. Se toimi. Ehkä tosin liiankin hyvin.
Suosittelen siinä tapauksessa purkamaan mahdollisen siskonkin aiheuttaman kiukun niihin 50-vuotiaisiin miehiin koska he sen ansaitsevat (huomaa itselleni tärkeän "äijä"-sanan välttäminen jos kyseessä on joku vanha wanker). Moni asia ei ole minulle suurempi synti kuin se ettei tee asialleen tai elämälleen mitään, voivottelee vaan kaikkea sitten (elämän/baarin) pilkun jälkeen - nämä mainitsemasi vanhat miehet kuulostavat juuri tältä.
Ota askel tylympään suuntaan, esim. toteamalla lause "Arveletko tosiaan minua kiinnostavan lainkaan se mitä nyt olet aikeissa kertoa?" tai "Jokohan olis vieraiden aika lähteä?" jne. Myös teinimäinen "Lähekkö meneen, mullon kiire tehdä ei-mitään" voi olla rautaa. Vaikka mitäpä minä sinua neuvomaan, kyllä sinä osaat.
Viestin lähetti Blackie
Musiikki on erittäin keskeisessä osassa elämääni. Esim. intissä olessani, mulla oli siellä korvalaput mukana ja vapaa-aika menikin musaa kuunnellessa. Ja tottakai korvalaput otettiin mukaan leireillekin. Suurin osa kavereistani kuuntelee ihan erilaista musiikkia kun meikäläinen ja välillä he siitä nälvivätkin mua. Yleensä heitän takaisin jotain "ei olisi paljon varaa arvostella, jos itse kuuntelee 69 Eyesia". Tämä kaikki tapahtuu kuitenkin hyvässä hengessä.
Jos kotona oon, niin musa soi lähes jatkuvasti taustalla. Ja kun lähden esim. lenkille, niin korvalaput tulee aina otettua mukaan.
Hienoa, oikein. Jotkut meistä äijistä mainitsevat asian myös suosikkijoukkueinaan!