Viestin lähetti Masculine
Eikös käärmeet lähde karkuun kovaa meteliä , eli mitäs jos kannat jostain hirvittävät kaiuttimet ja soitat jotain saksalaista bassohumppaa pari päivää niin luulisi käärmeiden kaikkoavan ?
Saatoit heittää tuon melusaasteella häätämisen ns. tsöykkina, mutta kyseessä on käytännönkokeissa toimivaksi havaittu menetelmä.
Hyvä ystäväni Pentti nimittäin kärsi tuossa edelliskeväänä mökkinsä kattovilloissa kotia leikkineestä näätäpesueesta. Miehissä pohdimme mikä olisi kätevin keino hankkiutua haisevista alivuokralaisista eroon rakenteita rikkomatta. Päädyimme palaverissamme potikat kaakossa soitettuun kahden viikon rautaisannokseen Meiju Suvaksen Pure Mua –biisiä. Pentti tosin epäili miksi kukaan niinkin hyvän musiikin parista poituisi vapaaehtoisesti, sillä kaveri jumaloi Meijua ja hän musiikkiaan. Kuuri sikäli jäi kyllä kesken, koska paikallinen poliisimies soitteli Pentille jo puolenviikon maissa, että naapurit olivat tehneet useita ilmoituksia öiseen aikaan huudatetusta musiikista, joka estää kuulemma kalan käymisen pyydyksiin, joten Pentin oli jo seuraavana viikonloppuna vaiennettava Meijun purettelu. Penttiä ei sen koomin ole kutsuttu hirvipeijaisiin eikä rantakalailtamiin, mutta Näädät siirtyivät seesteisempiin tiloihin pesän pitoon, ja sehän oli pääasia.
Meinaan, jos Meijulla näädät häädetään, niin miksei kärmeksetkin kaikkoa? Kannattaa ainakin kokeilla, varsinkin jos rantakala ja hirvisoppa ei maita muutenkaan.
Itse olen pääsyt mökillämme käärmeistä eroon yksinkertaisesti tappamalla ne. Minä pelkään käärmeitä.
Juohtuipa vaan mieleeni.