Nimeäni en alkaisi täällä foorumilla paljastamaan, mutta toisaalta #jatkoajan puolella etunimeni on varmaankin aika monen tiedossa. Etunimellä ei ole niin väliä, kun suurin osa väestä on kumminkin eri paikkakunnalla asuvia, mutta sukunimeäni varjelen tietoisesti hieman, kuten muitakin "merkittävämpiä" henkilötietojani.
Siinä vaiheessa, kun tapaan jatkoaikalaisen, olen valmis esittäytymään koko nimelläni. Puhelinnumeronkaan antaminen ei ole mahdottomuus, jos tilanne sitä edellyttää ja toinen henkilö vain vaikuttaa luotettavalta ja järki päässä olevalta. Huvikseni en kuitenkaan nimeäni huutele tai puhelinnumeroani jakele. Tapaamisien pohjalta numeroni on kuitenkin levinnyt jo melko monelle jatkoaikalaiselle, mutta mitään ongelmia ei ole koskaan syntynyt. Ja miksi syntyisikään, normaaleja, tavallisia ihmisiä taidamme kuitenkin suurin osa olla? Tapaamisien kanssa pelaan muutenkin melko pitkälti "reilua peliä", esittäydyn koko nimellä jos toinenkin niin tekee jne. Hyviä ystäviä olen saanut Jatkoajasta paljon, ja pari heistä onkin todella tärkeitä ihmisiä elämässäni. Ilman Jatkoaikaa olisin tuskin koskaan heihin tutustunut, joten hieman kiitostakin tälle palstalle voisi antaa...
Aiemmin, kun en vielä tuntenut jatkoaikalaisia niin paljoa, oli kenties hieman helpompaa kirjoittaa täysin avointa ja henkilökohtaista tekstiä. Avoimuus teksteissäni on edelleen läsnä, sillä olen osallistunut ketjuihin, joihin on vähän turhan vaikeaa kirjoittaa siten, että kätkisi koko oman kokemuksen asiasta, mutta nykyään mietin kuitenkin sanamuotoja huomattavasti tarkemmin. He, jotka minut hyvin tuntevat, pystyvät noista kirjoituksistani lukemaan paljon elämästäni rivien välistä, muille jää vain se, jonka annan heille luettavaksi.
Netissä haluan siis olla lähinnä vain Poison, oikeassa elämässä ja ihmisiä tavatessa voin olla Xxxxx Xxxxxxxxxx.