krobbe kirjoitti:Ps. Kiitos E visaisesta, huomasin vasta nyt ja kohta lähdetään matsiin, joten palataan.
Ollos hyvä vaan.
Eipä ole kuin yksi nimimerkki ehdottanut yv:llä vastausta, sekin kyllä osittain loistavasti perusteltuna meni metsään, kun koko vihje ei sopinut sittenkään. Kohn olisi ollut kyllä loistava ehdotus tuohon loppuosaan (loistosuoritus knock out = ko, talvinen vieras Hockey Night = hn), mutta alkuosasta en itse yrityksestä huolimatta saanut mitenkään Ladislavia perusteltua. Annetaan nyt kyseiselle nimimerkille erityismaininta loistavasta yrityksestä. Vastaajaa en paljasta, ellei hän itse halua. Eli siis avaamatta on tämä oikea vastaus vielä.
Jäin vaan miettimään, että onko tuo muka noin vaikea, kun loistavat kanssakilpailijat eivät ole mitään sen kummemmin ehdottaneet. Ainakin omasta mielestäni tämä Lukon osion kolmonen oli julmetun paljon hankalampi, meinasi usko loppua sitä pähkäillessä. Vai onko syynä vain väsymys ja haluttomuus, ehkä joka vaan se, etteivät ole huomanneet.
Lisäys:
Nimimerkki Kemulator ratkaisi tämän yksityisviestillä, oli ensimmäinen ja saa viestissä luvatun kuvitteellisen pisteen ja kyvän mielen.
Olen itse la-su poissa koneelta (Tallinnassa veinin baarissa syömässä ja juomassa), avaan tämän maanantaina, jotta jokainen kiinnostunut saa sparrata itseään sekä nimim krobbe miettiä, onko itse kilpailijoiden tasolla ratkaisijana.
Viimeksi muokattu: