krobbe kirjoitti:
Nyt kamraatit rauhoitutaan! Miksikä kaksi noin mukavan lupsakkaa miestä alkaa toisillensa vittuilemaan.
Kun jäi se painimatsi siellä Tallinnassa ottamatta...
En ainakaan nimimerkki Whiten tavattuani voi ikinä kuvitella hänen oikeasti loukkaantuvan mistään, sen verran lupsakka tämä Turengin oma Pentti Matikainen on. En siis missään nimessä kuvittelisi fiksun, filmaattisen ja kauniin turenkilaisen tästä loukkaantuneen, päinvastoin. Sen vuoksi ihmettelen visauttelijan kainoa pyyntöä anteeksipyynnöstä. Mikäli kuitenkin olen jotenkin loukannut nimimerkki Whitea, olen äärimmäisen pahoillani asiasta. Ja edelleen, mikäli nimimerkki White loukkaantui, olisin erittäin kiitollinen siitä, että hän ilmoittaisi vaikka yksityisviestitse siitä, mikä häntä loukkasi, jotta osaan vastaisuudessa varautua siihen, ettei loukkaaminen toistu tulevaisuudessa.
Pyydän myös nöyrimmästi pistett... ei kun siis anteeksi visailuttaja krobbelta, jos olen sotkenut tätä Jatkoajan historien kaikkien aikojen loistavinta kilpailua kirjoittamalla ketjuun turhia viestejä.
Ainakaan itse en odota Whitelta anteeksipyyntöä, koska en koe itseäni missään määrin loukatuksi. Mielestäni tässä on koko ajan oltu hyvässä hengessä, mutta mikäli henkeni (tai jonkun muun henki) on paha (muuten kuin hajultaan), se ei ole ollut perimmäinen tarkoitukseni.
-E-
Niin krobbelle vielä. Meinasi itseltäni jäädä nuo KalPan osion arvuutelut huomaamatta, halusin vain varmistaa, ettei muille ole käynyt niin. Kivahan tätä ketjua on ylhäällä pitää.