Kristián Pospíšil – härkä Slovakiasta

  • 242 913
  • 1 164

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Ja missä on se hänen ennustettu kovuus ja vastustajan ärsyttäminen, sekä mielenrauhan hämmentäminen?
Niinpä. Minusta tuollaisen Kemiläisen tuuppimiseen ja ärsytykseen olisi pitänyt vastata joko a) hymyillen pirullisesti tai b) kunnolla turpiin. Kymppi kumminkin tuli takaisin tuuppimisestakin. Kallistuisin itse vaihtoehtoon b)
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Niinpä. Minusta tuollaisen Kemiläisen tuuppimiseen ja ärsytykseen olisi pitänyt vastata joko a) hymyillen pirullisesti tai b) kunnolla turpiin. Kymppi kumminkin tuli takaisin tuuppimisestakin. Kallistuisin itse vaihtoehtoon b)

Kuin myös.


Aika pienestä nujakasta Pospíšil ja Kemiläinen saivat tuon 2+2+10 minuuttia. Mutta ei kai siinä, tuomarilinja on mitä on.


 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pojat saivat tuuppimisestaan vain 2+2-minuuttisen, missä oli 2+2 minuuttia liikaa siinäkin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos miettii tuota Pospisilin ja Kemiläisen tilannetta niin Pospisil oli hyvin lähellä sankarin viittaa. Jos olisi pelattu 4vs4 niin Lukko olisi saanut ilmaista ylivoimaa ottaessaan maalivahdin pois. Miksi muuten ei pelattu tasavajaalla tuossa? En nyt muista tarkalleen miten se sääntö menee, että milloin pelataan ja milloin ei.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei ihan ole ollut sellainen härkä vielä, mitä odottelin. Eilen oli itseasiassa aika huono. En tiedä kumpaa hän nyt yrittää olla, kiekollinen pelaaja, vai fyysinen pelote? Kumpikaan rooli ei tunnu onnistuvan. Eilenkin oli ihmeellistä kiukuttelua ja pään pyörittelyä pelin aikana.

Vähän paha sanoa, vahvistaako joukkuetta vai ei? Varmaan ajan kanssa pääsee paremmin sisään, mutta aika pian pitäisi alkaa tapahtumaan parannusta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vähän paha sanoa, vahvistaako joukkuetta vai ei? Varmaan ajan kanssa pääsee paremmin sisään, mutta aika pian pitäisi alkaa tapahtumaan parannusta.

Täytyis tietää, onko ohjeistettu jotenkin, vaiko onko itse valinnut tyylinsä. Harjoituspeleissä, joiden perusteella sai sopimuksen oli hyvä oma itsensä. Paluu siihen rooliin, eikä yhtään yli niin hyvä tulis?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Täytyis tietää, onko ohjeistettu jotenkin, vaiko onko itse valinnut tyylinsä. Harjoituspeleissä, joiden perusteella sai sopimuksen oli hyvä oma itsensä. Paluu siihen rooliin, eikä yhtään yli niin hyvä tulis?
Olen vähän sillä kannalla myös, että harjoitusotteluiden Pospisil olisi paljon parempi kuin tämänhetkinen, mutta pidemmässä juoksussa se ei välttämättä olisi hyvä asia. Voihan se olla, että "etsii itseään" kiekkoilijana ja yrittää toteuttaa Peksin vaativahkoa pelityyliä. Kuitenkaan kyseessä ei ole mikään kädetön koohottaja, niin sen puoleen tästä pelaajasta voisi olla vielä paljon iloa. Annetaan aikaa, mutta muistetaan myös vaatia.

Tästä taisi Virtakin mainita, että yrityksestä, sekä asenteesta ei jää kiinni. Pelillinen osaaminen saadaan kuntoon kyllä.
 
En ole katsonut paria viimeisintä peliä, mutta miten tuo Pospisilin vastustajan ihon alle pääsemisyritykset, onko ne hommat loppuneet? Harjoituskaudella tämä kyseinen kaveri sai monet pelaajat aivan hiileksi tempuillaan ja tätä toivoisin näkevän huomenna HIFK:ta vastaan, kun kentällä on tunnetusti kuumakalleja esim. Åstenin muodossa.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
En ole katsonut paria viimeisintä peliä, mutta miten tuo Pospisilin vastustajan ihon alle pääsemisyritykset, onko ne hommat loppuneet? Harjoituskaudella tämä kyseinen kaveri sai monet pelaajat aivan hiileksi tempuillaan ja tätä toivoisin näkevän huomenna HIFK:ta vastaan, kun kentällä on tunnetusti kuumakalleja esim. Åstenin muodossa.

Ensimmäisissä peleissä se hiillostaminen on jäänyt vähän piippuun, enemmänkin Pospisil on pelannut kiekollista peliä. En tiedä onko sitten Virran ohje se, että keskittyy pelaamiseen eikä vastustajan hiillostamiseen. Itse toivoisin että osallistuisi myös siihen jälkipeliin ja pitäisi vastustajat varpaillaan kokoajan. Tuollaista pelaajaa tarvitaan eritoten playoffeissa (siihen on vielä matkaa, mutta kuitenkin). Silloin Pospisil on kultaakin kalliimpi koko joukkueelle.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Pospisil sitä tökkimistäkin on harrastanut, mutta samalla on tullut mukaan tuo pään pyörittely milloin mistäkin. Kun Pathrik Westerholm ensi viikolla on mukana pelaavassa rosterissa, on Virralla pieni pulma kenet siirtää katsomoon. Esim. Mikko Petman on ollut pelillisesti Pospisilia hieman jopa edellä, joten en nyt ihan heti olisi ainakaan Petmania kokoonpanosta ulos siirtämässä, tai edes 13. hyökkääjäksi.

Elo-Westerholm-Westerholm
Nyman-Danforth-Koivisto
Tammela-Koivistoinen-Liedes
Sopanen-Laakso-M.Petman
Pospisil/V.Petman

Tuossa yksi hahmotelma, mikä on ollut itselläni mielessä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään peliaikaa enää 7:36 min ja Virta pisti miehen vilttiin. Ensi viikolla oikea paikka olisi katsomossa, josko sieltä löytyisi pelaamisen muitakin avuja kuin pään pyörittely.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään peliaikaa enää 7:36 min ja Virta pisti miehen vilttiin. Ensi viikolla oikea paikka olisi katsomossa, josko sieltä löytyisi pelaamisen muitakin avuja kuin pään pyörittely.
Vanhempi Petman paikkasi oikein mainiosti Pospisilia. Voisi minun puolestani tehdä sen seuraavassakin pelissä.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Toivottavasti ei nähdä tällä kaudella Pospisililta yhtäkään sellaista ”miks et syöttänyt mulle” mulkoilua tai elehdintää joukkuekavereita kohtaan. Aivan saatanan epäkunnioittavaa toimintaa.
 
Olipahan Pospisilkin aivan eri pelaaja katsomokomennuksen jälkeen. Erityisesti silmään pisti hyvät (ehkä vähän rottamaiset) taklaukset ;D. Pelasi muutenkin hyökkäyspäässä todella hyvää peliä ja palkinnoksi siitä 1+1 tehot. Tälläisiä pelejä lisää niin ei ole vaaraa katsomoon joutumisesta.
 
Pääsin tätä kaveria eilen näkemään ekaa kertaa livenä. Tein muutamia mielenkiintoisia huomioita:

- Jo alkulämmittelyissä Pospisisilla oli asiaa KalPan pelaajille. Ryan Wilsonille näytti sanovan jotain ja Wilson katseli vähän ihmeissään.

- Pospisil nautti avauserässä jälkipeleistä. Tuuppasi selästä Miikka Pitkästä pelikatkolla ja sai aikaan pienet rähinät. Seuraavalla pelikatkolla luistellessaan vaihtoon kopautti kovaa Kai Kantolan mailaa. Sen jälkeen vaihtoaitiosta suu kävi juurikin Kantolan suuntaan. Tämän tilanteen jälkeen Virta otti selvästi Pospisillin puhutteluun ja sen jälkeen miehen meno rauhoittui.

- Päätöserässä muutamat suunsoitot ja pohkeille huitomiset taklauksen jälkeen, mutta ihan siististi pelasi loppujen lopuksi.

Itse tykkäsin miehen otteista kentällä ja olen iloinen että tälläisestä värikkäästä persoonasta saadaan nauttia Lukko-paidassa. Perjantaina sitten täysi pöhinä päälle ja hitsaajien ihon alle!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Naurettava sukellus ja hermostu ite vielä ainoona.
Pidin kaatumista enemmänkin hauskana Tommi Taimi -imitaationa, mutta lyönti oli tosiaan typerä. Kolmen maalin johtoasemassa ei pitäisi itse provosoitua ja lyödä vaan hakea se lyönti sitten vaikka omaan naamaan.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kovaa peliä ja ärsyttämistä vihellyksen jälkeen saa kernaasti harrastaa, mutta tämäniltaisen kaltaiset perseilyt välittömästi nolliin. Peli selvä ja kaveri tekee muutama minuutti ennen loppua itsestään täyden pellen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Naurettava sukellus pelin lopussa. Toivottavasti miestä itseään nolottaa tuo eniten.

Liiga tai Lukko voisi noista sakottaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Peliesitykset olivat derbyssä aivan erinomaisia ja taklasi kaikkea liikkuvaa, mutta sitten. Ei näin, ei todellakaan näin Kiko. Lukko ei kaipaa ensimmäistäkään sukeltajaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sukellus oli urpo, mutta jokuhan sen jäähyn olisi kuitenkin siihen loppuun ottanut, Pospisil teki sen muiden puolesta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi Ässien yv on niin paskaa. Peliähän se mahdollinen kavennusmaali ei olisi kääntänyt, mutta Setäsen nollapeli siinä olisi voinut mennä. No ei onneksi mennyt.
 

lebak

Jäsen
Peksi kertoi myös lehdistötilaisuudessa rehellisesti ettei arvostanut Kikon jäähyä ja sanoi, että nyt punnitaan kenellä hermot kestää.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös