1. KontiolaJotkut joukkueet pääsevät jo valmistautumaan seuraavaan kauteen, eli kovimmat hankinnat järjestykseen.
1. Langhamer
2. Kontiola
3. Zebök
4. McIntyre
5. Maalahti
2. Maalahti
3. Langhamer
4. McIntyre
5. Zebök
1. KontiolaJotkut joukkueet pääsevät jo valmistautumaan seuraavaan kauteen, eli kovimmat hankinnat järjestykseen.
1. Langhamer
2. Kontiola
3. Zebök
4. McIntyre
5. Maalahti
Sebokin arvoitat McIntyren edelle. Itse ei tarvitse sekuntiakaan miettiä, kumman mielummin kannattamaani seuraan ottaisin. Ja valinta ei todellakaan kohdistuisi Sebokiin.Jotkut joukkueet pääsevät jo valmistautumaan seuraavaan kauteen, eli kovimmat hankinnat järjestykseen.
1. Langhamer
2. Kontiola
3. Zebök
4. McIntyre
5. Maalahti
Sebokin arvoitat McIntyren edelle. Itse ei tarvitse sekuntiakaan miettiä, kumman mielummin kannattamaani seuraan ottaisin. Ja valinta ei todellakaan kohdistuisi Sebokiin.
Itse en millään pysty näkemään Kallea kovempana hankintana, kuin Davidia. Arvostan Kallea tosi korkealle, ja tykkään hankinnasta, mutta näemmä näkemyksemme tässä eroavat toisistaan.Sama, mutta toisinpäin. Myös Maalahden laittaisin McIntyren edelle.
Eikö tässä puhuta nykyhetkestä eikä romantisoida menneisyyttä? Noilla tilastoilla Itävallasta tuleva pelaaja ei voi olla tämän listan kärkipäätä, vaikka olisi millainen tausta.Sebokin arvoitat McIntyren edelle. Itse ei tarvitse sekuntiakaan miettiä, kumman mielummin kannattamaani seuraan ottaisin. Ja valinta ei todellakaan kohdistuisi Sebokiin.
Aika monta kautta Sebokia ja Jaakko Rissasta seuranneena voin sanoa että Rissanen on aika paljon parempi jääkiekkoilija.1. Langhamer
2. Kontiola
3. Zebök
4. McIntyre
5. Maalahti
Varmaan Atte Ohtamaatakin voidaan pitää aika kovana lisänä Kärppien pakistoon. Toinen kysymys onkin se, että lasketaanko heitä tämän kauden siirroiksi, kun sopimus tästä tulevasta kaudesta on molemmilla tehty jo pari vuotta sitten.Aika monta kautta Sebokia ja Jaakko Rissasta seuranneena voin sanoa että Rissanen on aika paljon parempi jääkiekkoilija.
Aika monta kautta Sebokia ja Jaakko Rissasta seuranneena voin sanoa että Rissanen on aika paljon parempi jääkiekkoilija.
Ihan sama lista täälläkin. Ohtamaan nyt voisi noiden 4/5 sijoituksille laittaa mutta niitä voi pyöritellä mitenpäin tahansa.1. Kontiola
2./3. Langhamer/Nikkilä
4. Rissanen
5. Maalahti
Voi toki olla, että muistot ovat niin hienot edelliseltä SaiPa ajalta, että arvotan McIntyreä turhankin korkealle, mutta siltikin vertailu Sebokiin on häpeällistä Davidin aliarviointia mielestäni. McIntyre ollut jokunen vuosi sitten liigassa pistepörssin 2. Sveitsissäkin piste/ peli kausi tuohon perään. Sebokilla tuohon saavutukseen ihan helvetinmoinen matka. McIntyren peli ei edes liity täysin pisteiden tekoon muutenkaan, vaan on aivan mahtavan kokonaisvaltainen pelaaja niin pukukopissa johtajana, kuin kentällä. SaiPassa aivan varmasti tulee kirjainta rintaan.Eikö tässä puhuta nykyhetkestä eikä romantisoida menneisyyttä? Noilla tilastoilla Itävallasta tuleva pelaaja ei voi olla tämän listan kärkipäätä, vaikka olisi millainen tausta.
Missä on Petteri Nikkilä listoilta? Kyllä itse rankkaisin Nikkilän ykköseksi. Siis muista pelaajista, jotka eivät ole tulleet Ilvekseen. Olen asiassa puolueellinen, mutta itse arvostelisin tilanteen 7.5.2021 näin:
1. Kontiola
2./3. Langhamer/Nikkilä
4. Rissanen
5. Maalahti
Voi toki olla, että muistot ovat niin hienot edelliseltä SaiPa ajalta, että arvotan McIntyreä turhankin korkealle, mutta siltikin vertailu Sebokiin on häpeällistä Davidin aliarviointia mielestäni. McIntyre ollut jokunen vuosi sitten liigassa pistepörssin 2. Sveitsissäkin piste/ peli kausi tuohon perään. Sebokilla tuohon saavutukseen ihan helvetinmoinen matka. McIntyren peli ei edes liity täysin pisteiden tekoon muutenkaan, vaan on aivan mahtavan kokonaisvaltainen pelaaja niin pukukopissa johtajana, kuin kentällä. SaiPassa aivan varmasti tulee kirjainta rintaan.
Jälkimmäistä ehkä, mutta jos Sebok onkin vaikka samalla ylivoimalla Konnan kanssa siellä oikean laidan pyörittäjän paikalla niin kyllä siinä pinnoja tulee väkisinkin.McIntyre tekee reilusti enemmän pisteitä ja arvokasta työtä ensi kaudella kuin Sebok
Piti googlettaa Nikkilä, mutta en siltikään nostaisi viiden parhaan joukkoon.
Jos Vittasmäki palaa tapparaan niin ei sekään tähän ketjuun kuulu. Sopimuksen alaisia joten mikä siirto se nyt on.Itse sanoisin ketjun otsikon perusteella, että Rissanen/Ohtamaa voi tässä ketjussa esiintyä. He kuitenkin siirtyvät Suomeen muualta vaikka ovatkin olleet seurojensa kanssa sopimuksessa useamman vuoden. Ketjun otsikko kun on nimenomaan ”siirrot” eikä ”hankinnat”.
Jos Rissanen tähän ketjuun sallitaan niin kyllä menee sata kertaa sadasta Sebokkien edelle.
Jos Vittasmäki palaa tapparaan niin ei sekään tähän ketjuun kuulu. Sopimuksen alaisia joten mikä siirto se nyt on.
McIntyre tekee reilusti enemmän pisteitä ja arvokasta työtä ensi kaudella kuin Sebok. Salzburgin joukkue on pumpattu Red Bullin rahoilla täyteen jopa KHL- ja NHL-tason pelaajia. McIntyren pisteet johtuu ainostaan siitä, ettei päässyt ylivoimalle, joka johtuu esimerkiksi myöhään joukkueeseen liittymisellä ja muille luvatulla vastuulla.
Listaatko ne KHL-ja NHL-tason pelaajat? Itse löysin lähinnä EBEL-jyriä.