Myös Tenkrat pelasi 10 peliä vähemmän kuin Kreps.
Näistä mainituista Huml pelasi 14 peliä joissa 13 tehopistettä, joo toki vähemmän kuin Krepsillä mutta onnistuihan tuo ihan eri tavalla. Junttila, Donskoi ja Salomäki menevät myös ihan puhtaasti junnuosastoon ja eipä tuo Kemppainenkaan vielä oikein mitään ollut urallaan esittänyt. Eli lähtökohtaisesti näiden nyt ainakin piti jäädäkin pisteissä taakse. Kuten myös nelosketjun Keräsen.
Ei noita Krepsin tehopisteitä nyt voi puolustella oikein mitenkään jos nyt miettii sitä ennakkohypetystä. Taisi kuitenkin sitten olla liian kovaa hypetystä tasoon nähden koska kyseessä oli hieman keskimääräistä taitavampi duunarisentteri. Toki paremmassa ympäristössä olisi voinut onnistuakin ihan eri tavalla ja itse sinänsä kyllä tykkäsin pelaajatyypistä.
Joka tapauksessa ppg oli joukkueen 4. paras ja tosiaan edelle kiilanneen Humlin kohdalla otanta pieni, kun hän pelasi vain 14 ottelua. Ei se ole suuri häpeä jäädä tuossa tilastossa Rosan, Humlin ja Tenkratin taakse. Selvä pettymys Kreps toki oli odotuksiin nähden, mutta riippuu näkökulmasta kuinka suuri sellainen. Seuraavalla kaudella monet luettelemistani pelaajista tekivät kuitenkin kohtuulliset tehot ja toisaalta taakse jäi varsin kovin odotuksin saapuneet Kuusela, Luomala, St.Pierre sekä Hedström.
Seuraavallakin kaudella Kärppäjoukkueesta vain kolmella pelaajalla (Huml, Haataja, Viuhkola) oli parempi ppg kuin tuo Krepsin sellainen. Taakse jäi mm. Koskenkorva, Salomäki, Stumpel, Junttila, Donskoi, Keränen, Kemppainen, Vondrka, Sindel sekä Saarenheimo. Näitä listoja kirjoittaessa huomaa itsekin, että joukossa oli aika monta floppia, mutta toki paljon nimekkäitä pelimiehiä.
Luomala, St.Pierre ja Hedström olivat minun silmissäni isompia pettymyksiä, etenkin kun Kreps antoi kuitenkin taisteluilmeensä kautta muutakin kuin tehopisteet. Tosin olin aikanaan sitä mieltä, että St.Pierren kohdalla hätiköitiin hieman. Ja siis tokihan Kreps oli odotuksiin nähden iso pettymys, en minä sitä kiistä.